Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: LEA re  (Luettu 4739 kertaa)

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
LEA re
« : Maaliskuu 20, 2022, 10:36:59 »
En löytänyt Lealle omaa ketjua, tai sitten en vain osaa hakea, mutta avataan hänelle kuitenkin oma ketjunsa. Sen tämä ihastuttava slovaki ansaitsee.

Itse olen vieraillut pari kertaa ja kolmas kerta luvassa nyt alkuviikosta. Hintaan kuuluu lähes kaikki palvelut mistä yleensä veloitetaan extraa. Hinta/palvelut ovat siis todellakin kohdallaan.

Ja mitä tulee itse neitoseen, niin äärimmäisen kaunis, iloinen ja ystävällinen. Luonnollinen kroppa, joka on kyllä kuvista nähtävissä.  :inlove:

Suosittelen vahvasti ja RE:n arvioiden mukaan on moni muukin tyytyväisenä häneen luotaan lähtenyt.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: LEA re
« Vastaus #1 : Maaliskuu 20, 2022, 13:15:18 »

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LEA re
« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2022, 13:30:22 »
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 518
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: LEA re
« Vastaus #3 : Maaliskuu 21, 2022, 09:29:12 »
En löytänyt Lealle omaa ketjua, tai sitten en vain osaa hakea, mutta avataan hänelle kuitenkin oma ketjunsa. Sen tämä ihastuttava slovaki ansaitsee.

Itse olen vieraillut pari kertaa ja kolmas kerta luvassa nyt alkuviikosta. Hintaan kuuluu lähes kaikki palvelut mistä yleensä veloitetaan extraa. Hinta/palvelut ovat siis todellakin kohdallaan.

Ja mitä tulee itse neitoseen, niin äärimmäisen kaunis, iloinen ja ystävällinen. Luonnollinen kroppa, joka on kyllä kuvista nähtävissä.  :inlove:

Suosittelen vahvasti ja RE:n arvioiden mukaan on moni muukin tyytyväisenä häneen luotaan lähtenyt.

Ketju on paikallaan kyllä, mutta pitäis avata se jonkun kaupungin/alueen sivulle, kun täällähän ei pitäisi keskustella yksittäisistä palveluntarjoajista vaan touhusta yleensä...

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LEA re
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2022, 10:34:28 »
Pahoittelen tietämättömyyttäni. Ajattelin, koska Lea (kuten monet muutkin) kiertää ympäri Suomea usealla paikkakunnalla hänen paikkansa voisi olla tässä. Tosin tällä hetkellä hän ei ole enää Suomessa. Seuraavaa visiittiä odotellessa..
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: LEA re
« Vastaus #5 : Heinäkuu 16, 2022, 17:22:37 »
Kävin tänään tapaamassa ja on kyllä kovan luokan ammattilainen. Tuntuu että kyydit vaan paranee toinen toisensa jälkeen mitä enemmän tätä harrastaa. Suutelee tosi intohimosesti eikä mitään hento tsekitär no pussataan nyt pusi pus. Älytön suikkari, luulen että alaselässä naksahti taas nikamat paikalleen puoleksi vuodeksi. Jäin siihen ymmärrykseen että  tarjoaa suuhoitoa myös ilman suojaa ja tuo on varmaan aika räjäyttävä kokemus joten jos ei taudit tai muut sen sellaiset kutinat pelota niin varmaan huh+huh luvassa.

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: LEA re
« Vastaus #6 : Tammikuu 21, 2023, 12:44:36 »
Tajusin unohtaneeni rapsata tämän slovakki-ihanuuden. Kävin Lean luona jonniin aikaa sitten ja täytyy sanoa että oli mahtava kokemus. Lealla on kroppa hyvässä kunnossa ja hän oli erittäin palvelualtis. Omien sanojensa mukaan Lealla on selvät omat rajatjoita hän noudattaa, mutta hän mainitsi että "lähes mikä tahansa käy" ja "voit käyttää minua kuten haluat", joten mikäs sen mukavampaa  :inlove:

Itse palveluista sen verran että kokeilin ensimmäistä kertaa rimmingiä ja täytyy sanoa että oli päräyttävä kokemus. Suihinotto kumilla, RE:ssäkin mainittu "soft deepthroat" sekä pallliennuolenta, paneminen useassa eri asennossa ja syvälle suuhun lopetus (kumilla) Lean istuessa olohuoneen nojatuolissa mduostivat tästä kokemuksesta ja palvelukokonaisuudesta yhden parhaimmista kokemistani.

Nämä kokeneemmat keski-euroopan palveluntarjoajat ovat kyllä aivan omaa luokkaansa näissä hommissa. Palveluhalukkuus ja asiakkaan vastaanotto sekä toividen huomiointi 11/10  :drinking:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: LEA re
« Vastaus #7 : Tammikuu 22, 2023, 14:27:15 »
Kävin katsomassa sivut ja kyllähän hänen luonaan voisi vierailla, jos tiet kohtaavat.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: LEA re
« Vastaus #8 : Elokuu 31, 2023, 21:22:00 »
No leahan se tuli taas pelipaikoille ja minäpoika rillumarei aikaa varaamaan. Sen kanssa kaikki vaan toimii ja järjestyy aina. Eimuutakun suihkun kautta sängylle pötköttelemään ja pussailemaan. Lea loihti hokkus pokkus kullin hiplaamalla pystyyn ja olikin aika suihin antautua. Lea on kyl yks suihinoton kuningattarista niin se vaan on. Jotkut tosin on maininnu et olis vähän kolareita purukaluston kanssa mutta onneksi taivaan isä on siunannut meikäläistä sen verran pienellä munalla että itsellä ei kyseistä vaivaa ole esiintynyt. Kun hätä on suurin on lea (yleensä) lähellä!

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: LEA re
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2023, 21:33:41 »
No leahan se tuli taas pelipaikoille ja minäpoika rillumarei aikaa varaamaan. Sen kanssa kaikki vaan toimii ja järjestyy aina. Eimuutakun suihkun kautta sängylle pötköttelemään ja pussailemaan. Lea loihti hokkus pokkus kullin hiplaamalla pystyyn ja olikin aika suihin antautua. Lea on kyl yks suihinoton kuningattarista niin se vaan on. Jotkut tosin on maininnu et olis vähän kolareita purukaluston kanssa mutta onneksi taivaan isä on siunannut meikäläistä sen verran pienellä munalla että itsellä ei kyseistä vaivaa ole esiintynyt. Kun hätä on suurin on lea (yleensä) lähellä!

Niin mitä? Puolesta tuosta lässytyksestä ei tajua kukaan mitään.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: LEA re
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2023, 21:40:15 »
No leahan se tuli taas pelipaikoille ja minäpoika rillumarei aikaa varaamaan. Sen kanssa kaikki vaan toimii ja järjestyy aina. Eimuutakun suihkun kautta sängylle pötköttelemään ja pussailemaan. Lea loihti hokkus pokkus kullin hiplaamalla pystyyn ja olikin aika suihin antautua. Lea on kyl yks suihinoton kuningattarista niin se vaan on. Jotkut tosin on maininnu et olis vähän kolareita purukaluston kanssa mutta onneksi taivaan isä on siunannut meikäläistä sen verran pienellä munalla että itsellä ei kyseistä vaivaa ole esiintynyt. Kun hätä on suurin on lea (yleensä) lähellä!

Niin mitä? Puolesta tuosta lässytyksestä ei tajua kukaan mitään.

Ok boomer. Taattua hetvield torstai illan kommentti laatua
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2023, 21:43:09 kirjoittanut vääräleuka2 »