Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta  (Luettu 9851 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #20 : Maaliskuu 20, 2022, 09:06:52 »
^ Mutta sitä en tietenkään varmaksi tiedä, miksi naiset eivät enää kirjoittele. Voi olla, että yhtäkkiä ihan vain muuten kiinnostus loppui...

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3536
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 20, 2022, 09:19:55 »
Naisella olisi varmaan muutakin annettavaa saitille kuin palveluiden mainostaminen.
Aletaan puhua tunteista, ihmissuhteista ja romantiikasta?
No joo, alussa olin minäkin tuota mieltä, mutta ehkä tunteet ja romantiikka eivät sittenkään kuulu maksuseksiin, joten tämä on silloin hieman väärä foorumi sellaiselle.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 20, 2022, 09:27:14 »
Eikös se ole vähän masentavaa, että poliitiikka-lanka on forkan suosituin keskustelun aihe seksiforkalla, jos yrität myydä piparia?

Uskon, että narttuneitisi, Ile ja jätkä on masentanut forkan naiset murskaavalla ylivoimallaan ja vaatimattomuudellaan.

Kuka haluaa olla kakkonen, jos voi olla ykkönen?

Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita? 

 
 

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3536
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #23 : Maaliskuu 20, 2022, 09:38:46 »
Eikös se ole vähän masentavaa, että poliitiikka-lanka on forkan suosituin keskustelun aihe seksiforkalla, jos yrität myydä piparia?

Uskon, että narttuneitisi, Ile ja jätkä on masentanut forkan naiset murskaavalla ylivoimallaan ja vaatimattomuudellaan.

Kuka haluaa olla kakkonen, jos voi olla ykkönen?

Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita?
Kyyninen näkemys muuta tuossa on perää.
Vähän lässyn lässyn diipadaata ja muutama persekuva silloin tällöin pitävät kummasti kysyntää yllä forkkaa seuraavien turskien keskuudessa.
Eipä siinä mitään pahaa, markkinointi on tärkeää.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1834
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 20, 2022, 09:43:59 »


Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita?
Koska täällä on mielenkiintoisia keskusteluja sekä avoin ja suvaitseva ilmapiiri.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #25 : Maaliskuu 20, 2022, 09:44:28 »
Eikös se ole vähän masentavaa, että poliitiikka-lanka on forkan suosituin keskustelun aihe seksiforkalla, jos yrität myydä piparia?

Uskon, että narttuneitisi, Ile ja jätkä on masentanut forkan naiset murskaavalla ylivoimallaan ja vaatimattomuudellaan.

Kuka haluaa olla kakkonen, jos voi olla ykkönen?

Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita?

Nyt tuli rehellistä ja lähinnä totuutta olevaa tekstiä!👌 Kyllähän tämä saitti on monelle naiselle se yksi mainostuskanava. Itsekkin päivittäin täällä pyörin ja katson vähintäänkin uudet keskustelut, mutta kun ei täällä paljon muuta ole kuin politiikasta ja sodasta keskustelua. Sekä noita pelejä joihin taas minä ainakaan harvemmin jaksan kirjotella mitään.🤷‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #26 : Maaliskuu 20, 2022, 10:22:43 »

Yhdeltä naiselta kuultua miksi täältä on naiset kadonneet.
Liikaa keskustelua politiikasta, sodasta.
Rapsojahan on kiva lukea, niitä nyt tulee melko vähän.
Rapsaketjuissa osa on kyselijöitä; "onko kellään kokemuksia?"
Ja nämä jotka kehuvat vetävänsä paljaalla:
 ilmeisesti sallittua keskustella, vaikkei kuulu 'skeneen'.
Ummikko saattaisi kuvitella että 'paljaalla veto' on yleistäkin.
Turskikseltako nämä elämän sankarit sitten tulivat?

Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.
Onhan täällä yksi sellainen ikibannattu, mutta kun se hyppää aina takaisin kuin vieteriukko eri nikeillä, joita lienee nyt n. 696 kpl.

Ja olisi kiva jos tuota herra 696:ta arvostelevat tekstit eivät aina katoaisi. Verbaaliset hyökkäykset kun tuntuvat olevan kyseisen herran valikoimassakin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2022, 10:29:01 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #27 : Maaliskuu 20, 2022, 10:32:43 »

Miksi naiset kirjoittelisivat, jos täältä ei löydy pontenttiaalisia asiakkaita?

Olen ehkä väärä ihminen kirjoittamaan potentiaalisista markkinointitavoista. Se elämiseen tarvittava raha tulee pääosin muualta.

Asioiden pohtiminen on mukavaa. Joku ajaa katsomaan puun toiseltakin puolelta tilannetta, mitä ei itse ole tullut ajatelleeksi.
Brainstorm on yksi suurimpia nautintoja (noh seksin ja erotiikan lisäksi  :P )
Sen aivomyrskyn voi saavuttaa lukemalla, ajattelemalla, tekemällä havaintoja, oppimalla uusia asioita ja oppimalla itsestään uusia asioita. Oli aihe mikä tahansa.

Eräs palveluntarjoaja lopetti saitilla kirjoittamisen syynä Raha. Hän tarjoaa tietoaan rahaa vastaan. Ei halua jakaa sitä ilmaiseksi.
No sinänsä oma valinta tuokin.
Mietin mainetta mistä se kokonaisuudessaan muodostuu. Siitä saattaa osa olla juuri kirjoittelun ja kommentoinnin ansiota. Positiivinen maine on arvokas asia. Sen voi menettää helposti eikä menetettyä mainetta voi saada helpolla takaisin.

Nyt puhun vain omasta puolestani yleistämättä. Jokaisella omat motiivit myymiseen, markkinointiin ja myös ostamiseen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #28 : Maaliskuu 20, 2022, 10:37:29 »

Ja olisi kiva jos tuota herra 696:ta arvostelevat tekstit eivät aina katoaisi. Verbaaliset hyökkäykset kun tuntuvat olevan kyseisen herran valikoimassakin.

Sen verran muita sivustoja seuranneena sanoisin tuon viestien häviämisen olevan kosmeettinen juttu.
Kun poistetaan jonkun hyökkäävät kommentit, samalla täytyy poistaa sitä kommenttia lainanneet kommentit. Vaikka niissä ei sinänsä olisi mitään vikaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #29 : Maaliskuu 20, 2022, 10:46:18 »
Modeilta haluaisin rankempaa moderointi ja armottomia bannauksia niitä kohtaan, jotka käyvät verbaalisesti muiden jäsenten kimppuun.

Juurikin näin. Selkeä ja yhtenäinen linja näitä vastaan sekä uusien aliasten perustamisen ehkäisy parantaisi ilmapiiriä.

Suositeltavia toimenpiteitä on myös keskinäisten kinojen levittämisen kielto muihin ketjuihin, kuten mikä nauratti tänään ja vastaaviin. Nämä tekevät ilmapiiristä turhan myrkyllisen. Politiikkakinat politiikkaketjussa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #30 : Maaliskuu 20, 2022, 10:47:27 »
Mun puolesta saitissa ei ole mitään vikaan, en vaan ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Se minkalaisista aiheista haluaisi keskustelua/tykkää keskustella, niin sellaisia ketjuja kannattaa avata itse.  :)
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta mun fiilis on että ainakin itse kun oon avannu ketjun joka enemmän suunnattu palveluntarjoajille, niin kyllä sieltä kommentteja sitten tulee. Joten ehkä ne naiset ei niinkään oo kadonneet, mutta heille mielenkiintoisia keskusteluja on vain harvakseltaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #31 : Maaliskuu 20, 2022, 10:49:25 »
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2464
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #32 : Maaliskuu 20, 2022, 10:55:44 »
Mistan joskus lukeneeni Sexworkin alkuaikojen tuotantoa, jossa sen ajan "setämiehet" olivat jotkut aika vahvastikin sitä mieltä, että keskustelu maksuseksistä meni pilalle siinä vaiheessa kun palveluja tarjoavat naiset alkoivat osallistua. Vertailukohtana tuolloin taisivat olla ulkomaiset sivustot, joissa rapsaamisen lisäksi oli hyvin vähän mitään muuta keskustelua. Vanha kunnon ISG näyttäisi sellaisena säilyneen edelleen, ainakin pintapuolisella vilkaisulla.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2022, 10:56:49 »
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.

Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Ja kun sen on osannut jo aikoja sitten ohittaa.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #34 : Maaliskuu 20, 2022, 11:00:26 »
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.

Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Ja kun sen on osannut jo aikoja sitten ohittaa.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.
No oli sitä tosiaan sielläkin. Jotenkin sitä vain toivoi, että tämä olisi ollut uusi kiva alku. Ja mielestäni täällä ihan alussa oli kivempi ilmapiiri ennen kuin toksisuus valtasi alaa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #35 : Maaliskuu 20, 2022, 11:05:47 »
Minulla on sellainen mielikuva, joka siis saattaa olla täysin väärä, että täällä osa miehistä hyväksyi naisten viestit nimenomaan silloin kun ne liittyivät markkinointiin kuten esimerkiksi kuvaketjupostaukset yms. Mutta jos nainen otti kantaa esimerkiksi yhteiskunnallisiin asioihin vaikka seksin myyntiin liittyen, niin silloin hänelle saatettiin osoittaa paikkansa huorana, jonka ei pidä hyppiä silmille yms. Tytöttelyä ja vähättelyä ilmeni. Mutta tämä siis oma kokemukseni/muistikuvani, joka saattaa olla täysin väärä.

Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Ja kun sen on osannut jo aikoja sitten ohittaa.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.

Mitähän sinäkin seksinostamisesta tiedät, lortto?  ::)

En muista nähneeni tuohon tyyliin kirjoitettavan wörkillä kuin Eggmond-sedän lyhyissä ja sitäkin toksisemmissa viesteissä. 

On toki mahdollista, että Hesellä oli setämies-suodattimet silmissä ja amiraalilakki silmillä niin, että Hese ei nähnyt metsää puilta.   

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #36 : Maaliskuu 20, 2022, 11:07:05 »
Hyvä kysymys.
Se, että naiset ovat tältä sivustolta vähentyneet, on vähentänyt myös minun täällä oloani. Myönnän toki, etten muutenkaan ole täällä paljoa kirjoitellut.Harrastukseni alkuaikoina tämä sivusto antoi paljon, nyt sitä samaa tarvetta ei enää ole. Nykyään lähinnä vilkaisen nopeasti sivustoa silloin tällöin ja sitten muualle.
Itse kysymykseen vastaisin, että sivuston aiheet ja muut keskustelukanavat vähentävät naisten täällä oloa, varsinkin aktiivista olemassaoloa. Harmi, sillä minusta oli (ja on vieläkin) erittäin mielenkiintoista lukea heidän ajatuksiaan maailman menosta.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #37 : Maaliskuu 20, 2022, 11:16:28 »
Niin tässä mun osalta on vähän se, että tuo sama menohan oli edellisellä sivustollakin, niin se ei mitenkään ole yllättänyt.
Ja kun sen on osannut jo aikoja sitten ohittaa.
Mutta ajat on nykyisin tietysti eri, ja ihan varmasti ne jotka nyt tulevat ekaa kertaa maksuseksin foorumille, heille todennäköisesti tuollainen särähtää korvaan (tai silmään tässä tapauksessa) enemmän.

Mitähän sinäkin seksinostamisesta tiedät, lortto?  ::)

En muista nähneeni tuohon tyyliin kirjoitettavan wörkillä kuin Eggmond-sedän lyhyissä ja sitäkin toksisemmissa viesteissä. 

On toki mahdollista, että Hesellä oli setämies-suodattimet silmissä ja amiraalilakki silmillä niin, että Hese ei nähnyt metsää puilta.

Kyllä siellä taisi olla hieman enemmän kuin yksi noita tuon tyyppisiä kirjoittelijoita, sinä senkin setämies. ;D
Luulen että jos vuoden 2022 tytöt pöllähtäisivät keskelle edellisen sivuston vaikka nyt vuoden 2012 keskustelua, niin se saatettaisiin kokea hyvinkin setämiesmäiseksi paikaksi. Ajat on muuttuneet, ja me kaikki todennäköisesti kiinnitämme nykyisin hieman eri asioihin & eri tavalla huomiota.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3536
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #38 : Maaliskuu 20, 2022, 11:18:10 »
Mun puolesta saitissa ei ole mitään vikaan, en vaan ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Se minkalaisista aiheista haluaisi keskustelua/tykkää keskustella, niin sellaisia ketjuja kannattaa avata itse.  :)
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta mun fiilis on että ainakin itse kun oon avannu ketjun joka enemmän suunnattu palveluntarjoajille, niin kyllä sieltä kommentteja sitten tulee. Joten ehkä ne naiset ei niinkään oo kadonneet, mutta heille mielenkiintoisia keskusteluja on vain harvakseltaan.
Niin, ihmettelen miksi naispuoliset kirjoittajat eivät avaa tai jatka sellaisia ketjuja jotka heitä kiinnostavat? Muistan tilanteen 2020 tällä saitilla jolloin useampi aktiivinen nainen kirjoitteli tänne omia juttujaan ja niitä oli kova seurailla vaikken silloin vielä tänne ollutkaan rekisteröotynyt. Näiltä osin saitti on menettänyt paljon.
Onko syynä pelko dissauksesta vai muuten yleinen kyllästyminen?
Itseä kyllä kiinnostaa mm. politiikka- ketju mutta en haluaisi myöskään että naiskirjoittajat kaikkoavat ja heitä kiinnostavat ketjut kuihtuvat.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1343
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi naiset ovat kadonneet saitilta
« Vastaus #39 : Maaliskuu 20, 2022, 11:56:07 »
Mun puolesta saitissa ei ole mitään vikaan, en vaan ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Se minkalaisista aiheista haluaisi keskustelua/tykkää keskustella, niin sellaisia ketjuja kannattaa avata itse.  :)
En tiedä pitääkö paikkansa, mutta mun fiilis on että ainakin itse kun oon avannu ketjun joka enemmän suunnattu palveluntarjoajille, niin kyllä sieltä kommentteja sitten tulee. Joten ehkä ne naiset ei niinkään oo kadonneet, mutta heille mielenkiintoisia keskusteluja on vain harvakseltaan.
Niin, ihmettelen miksi naispuoliset kirjoittajat eivät avaa tai jatka sellaisia ketjuja jotka heitä kiinnostavat? Muistan tilanteen 2020 tällä saitilla jolloin useampi aktiivinen nainen kirjoitteli tänne omia juttujaan ja niitä oli kova seurailla vaikken silloin vielä tänne ollutkaan rekisteröotynyt. Näiltä osin saitti on menettänyt paljon.
Onko syynä pelko dissauksesta vai muuten yleinen kyllästyminen?
Itseä kyllä kiinnostaa mm. politiikka- ketju mutta en haluaisi myöskään että naiskirjoittajat kaikkoavat ja heitä kiinnostavat ketjut kuihtuvat.

Myös minulla on tunne että ennen pandemian alkua saitilla oli enemmän aktiivisia naispuolisia kirjoittajia. Aika paljon on syntynyt ns. uusia tähtiä jotka ovat ilahduttaneet niin kuvilla kuin kirjoituksilla ja sitten niin sanotusti hävinneet.

En tiedä ovatko kaikki poistuneet koko skenestä vai eivät ole saaneet tarpeeksi osallistumiselleen vastiketta. Tällä hetkellä on todella tilanne ettei aktiivisia naispuolisia osallistujia ole paljon. Se on kieltämättä johtanut siihen että politiikka ym. ketjut ovat eläväisempiä eivätkä varmaan kiinnosta suurunta osaa naispuolisia kirjoittajia.

Keskustelut esim. alaan liittyvistä lainsäädännön muutoksista ovat jääneet melko lyhyiksi ja uusia avauksia tulee melko harvakseltaan.

Olen toisaalta kuullut joiltakin palveluntarjoajilta että saitti toimii osaltaan hyvänä markkinointikanavana. On myös pidetty hyvänä kanavana saada tietoa tapaamista haluavista turskista.