Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu  (Luettu 4014 kertaa)

Poissa Esapekkaman

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« : Heinäkuu 02, 2021, 22:55:33 »
En paljoa kokemuksistani raportteja kirjoittele, mutta kohtasin naisen, joka vieläkin pistää sukat pyörimään jaloissa. Nimittäin tapasin Lempilainan juuri ennen juhannusta ja voin todeta, että reissu kaikinpuolin kannatti. Tunnelma tapaamisessa oli kiireetön sekä lämminhenkinen. Oven minulle avasi hymyilevä ja keskustelutaitoinen aikuinen nainen, joka katsellaan ja muodoillaan vietteli minut. Kuulumiset vaihdettiin sujuvasti ja kuin huomaamatta olimme alasti. Katseeni kiinnittyikin melko äkkiä neidon rintoihin, jotka luvalla sanoen ovat todella kookkaat. Hikisen jumpan jälkeen vielä keskustelimme ja poistuin hymy kasvoilla. En voi kuin suositella kyseistä palveluntarjoajaa ja varmasti vierailen hänen luonaan toistenkin. Hän itsestään ilmoittelee naapurissa nimimerkillä Vantaa LempiBBW

Jaakko Hämeestä

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2021, 23:33:03 »
Voisiko tällaisen siirtää noihin paikkakuntien ketjuun, eikä ns yleiseen aiheeseen
Feel so good...

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2021, 00:11:51 »
Hienoa, että joku nauttikin, vaikka se tärkein jäi saamatta - pillun nuoleminen.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« Vastaus #3 : Heinäkuu 05, 2021, 10:24:37 »
Esapekkaman, kiitokset vielä erittäin miellyttävästä tapaamisesta, toivottavasti näemme pian uudelleen.  :kiss:

Monsieur Helsinki, ota sitruuna pois sieltä ruumiinaukostasi, niin olo helpottuu! :inlove: On täysin mun päätös haluanko, että mua nuollaan paljaalteen vai ei. Me ei olla koskaan edes tavattu ja mä ilmoitan selkeästi jo mun ilmoituksissa, että turvaseksi on pakollista myös suuseksissä kumpaankin suuntaan. Sun jatkuva happamuus ja katkeruus mun seksuaalioikeuksista on jo aika naurettavalla tasolla kun jaksat aina vaan inistä netissä kuinka mä en suostu taipumaan sun painostuksen edessä. Teet itsestäsi pellen.
Oulu 22.8.2023

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« Vastaus #4 : Heinäkuu 05, 2021, 15:26:44 »
Olen tavannut sinut.

Poissa joku

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Lempilaina bbw pk-seutu
« Vastaus #5 : Kesäkuu 20, 2022, 22:31:07 »
En ole paras kirjoittamaan rapsoja mutta tämä kaunokainen kyllä ansaitsee
Itekki kävin tuossa äskettäin lempilainan luona oven avasi kaunis nainen,ja voinsanoa kuten täällä lukee hän oli juuri sellainen ja parempi. Oli mukavaa ja hiki tuli molemmilla!  Taitoa löytyy häneltä suihinotossa,kuten vedota kuinmyös panemisesta. Heti tapaamisen jälkeen teki mieli tulla uudestaan kylään.