Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Assosiaatio foorumilaisesta

<< < (26/27) > >>

Pekonen:
Robert Ley: Ernest Hemingway ei tehnytkään itsaria vaan muutti Suomeen ja nautiskelee elämästään, hyvistä viineistä ja naisista jossain rannikkoseudulla tai saaristossa.

Ronja:

--- Lainaus käyttäjältä: RobertLey - Maaliskuu 24, 2021, 19:54:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ronja - Maaliskuu 24, 2021, 14:43:26 ---RobertLey on kohtelias, charmantisti harmaantunut herrasmies, joka selkeästi tietää kuinka naista tulee puhutella. Tykkää naukkailla konjamiinia. Tulee Sean Connery mieleen. ❤️

--- Lainaus päättyy ---

Ronja on Susan Sarandonin tytär - joka on saanut geeneihinsä Louise Elizabeth Sawyerin Ominaisuudet; Punatukkainen, Aloitekykyinen, Kova ajamaan autolla, Lojaali Parasta Ystävätärtään kohtaan sekä Intohimoinen pitääkseen Michael Madsenia tarvitttaessa lähellään... eli Syntynyt Road Movie-genreen.

--- Lainaus päättyy ---

😘
Thelma and Louise tullut pari kertaa katottua!

Villerius:
Ronja
Sharon Stone ja pinppa vilahtaa...  :whipping:

RobertLey:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Maaliskuu 24, 2021, 20:35:28 ---Robert Ley: Ernest Hemingway ei tehnytkään itsaria vaan muutti Suomeen ja nautiskelee elämästään, hyvistä viineistä ja naisista jossain rannikkoseudulla tai saaristossa.

--- Lainaus päättyy ---

- Etkös Sinä kaatunutkaan Tsiipakassa 1941 vaan yhä jatkat Jääkärikapteeni Kaarnan roolissa..? Kai mun tarttee tehrä siinä miälessä Sulle jonkun sortin asentokin!

Ronja:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Maaliskuu 24, 2021, 20:44:46 ---Ronja
Sharon Stone ja pinppa vilahtaa...  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

Tän oon muuten joskus siviilissä tehnytkin. 🤭

Villerius kuuluu kanssa saitin kokeneimpien kaartiin. Näen hänet kohteliaana ja naista arvostavana, ja taitavana kokkina. Villerius murahtelee välillä kokemuksensa syvällä rintaäänellä kuin iso paha susi. Vannoutunut mersumies. Mulle tulee mieleen Clint Eastwood!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta