Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Purple kokemuksia?  (Luettu 9395 kertaa)

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Purple kokemuksia?
« : Syyskuu 06, 2019, 12:15:01 »
Tällä hetkellä Kotkassa oleva Purple näyttää mielenkiintoiselta. Joltain varmaankin löytyy kokemuksia neidon palveluista?
Voin panna vihervassaria.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2019, 21:26:37 »
Olen tavannut. Mukava nainen, isot silikonit ja hyvä palvelu. Ei jäänyt kuitenkaan mieleen mitenkään erityisesti, mutta minä olenkin aika ronkeli ;)
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #2 : Syyskuu 06, 2019, 23:49:33 »
Olen myös tavannut, puhuu hyvää englantia, silikonit löytyy ja hyvä näkymä takaa :D. Aika tarkaa hygeniasta, mutta sen kyllä ymmärtää näissä hommissa.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2019, 22:12:58 »
Vahva suositus täältä! Mukava likka ja komet tissit  ;D

Poissa Mclovin

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2019, 19:19:46 »
Tärkeimmät asiat onkin jo tullut ilmi aiemmissa viesteissä. Mutta mene ihmeessä jos on mahdollisuus.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #5 : Tammikuu 24, 2021, 08:39:33 »
Purple on nyt Oulussa. Naapurisivuston ilmossa on lätkitty miinuksia: kaikissa kohteissa (Ilmoittajan historia, Teksti ja Kuvat) on -5 joka on huomiota herättävä lukema etenkin kun foorumin kertomusten perusteella Purple ei ole mikään feikki.
Suunnittelen ajanvarausta, eniten mietityttää se että kuvien perusteella Purplella alkaa olla leimaa ihossa hieman liikaa minun makuuni.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #6 : Tammikuu 24, 2021, 09:23:22 »
Naapurisivuston ilmossa on lätkitty miinuksia: kaikissa kohteissa (Ilmoittajan historia, Teksti ja Kuvat) on -5 joka on huomiota herättävä lukema etenkin kun foorumin kertomusten perusteella Purple ei ole mikään feikki.
Näiden miinusten antaja varmaan varmaan ilmaantuu pian tähänkin  ketjuun 😄
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa karvasika

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #7 : Tammikuu 24, 2021, 11:07:43 »
Oikein hyvää palvelua.
Fiksu ja osaa keskustella monenlaista myös eli kyllä aika kuluu mukavasti.

Kuvat ovat ihan aidot ja muotoja löytyy kropasta kunnolla.
On siis tissiä ja reisissä lihasta, eli runsas mutta ei lihavalla tavalla.


Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #8 : Tammikuu 24, 2021, 11:21:02 »
Muistutanpa poikia siitä, että vaikka nyt Purple, joka muistaakseni on ollut kauan hommissa ja kuvat sen verran silmiinpistävät että minäkin tunnistan samaksi kuin aiemmin, niin tollaset runsaat miinukset saattaa olla kateellisen kollegan antamia. Nehän maksaa sen 1,9e kpl kun äänestää. Tai jonkun muun henkilön kiusallaan laittamia. Ei kannata sokeasti luottaa joku tytön luona käynyt niitä sinne laittaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #9 : Tammikuu 24, 2021, 11:29:42 »
Kerran Torniossa hän lähti samasta kämpästä kun minä menin. Moikattiin siinä. Sanoisin kuviaan nätimmäksi, eikä tukka ollut noin lila. Sinne vaan Joey_t.

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #10 : Tammikuu 24, 2021, 15:36:31 »
Aika kivannäköinen on. Kroppa on todellakin minun makuun. Pitääpä järjestää aikaa tapaamiselle, kun neitonen tänne pk-seudulle tulee. Saisi olla enemmänkin hänen vartalotyypin omaavia leidejä liikenteessä. Pitkiä ja runsaat muodot omaavia, mutta ei kuitenkaan lihavia. Nam.

Poissa Jussi10

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #11 : Helmikuu 17, 2021, 18:33:10 »
Muutama kerta on tullut kuolattua Purplen kuvia. Ei vaan ole hänen Vantaan vierailut ja mun varoissani olot osuneet samalle hetkelle. Ehkäpä homma korjaantuu, kun hän kohta taas tulee Vantaalle. Paria vähän saman tyyppistä, siis rehevää ja isopeppuista, semi-timmillä tavalla, käyn säännöllisesti moikkaamassa Vantaalla.
Hanna Vantaala ja Victoria in Vantaa. Aah..just niin täydellisiä. Pitääkin ruveta arpomaan, että kumman pyhimmässä kävisin huomenna telmimässä🥰

Poissa Johnny Hazard

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple kokemuksia?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 02, 2021, 20:12:46 »
Periaatteessa kaikki on ok. Tosi nätti tyttö, puhuu erinomaista Lontoota, kaikki tehtiin mitä sovittiin / luvattiin. Nyt tulee se mutta -osuus. Ei oikein ollut Purple touhussa mukana, orastava kiireen tuntu oli koko ajan. Olisko tämä nyt sitä liukuhihnatouhua. Enpä enää taida vierailla. Jäi pettynyt olo.
2,5/5
Perkaleenmoinen jänis