Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia Turun alueen naisista..  (Luettu 34248 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #40 : Huhtikuu 24, 2023, 12:58:18 »
^ Nyt en kyllä ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Miten on ”heikot eväät”?🤔 Jos joku tykkää korkeastikoulutetuista niin mitä sitten? Sama kun joku tykkää laihoista, joku pulleemmista, joku blondeista ja joku bruneteista. Kaikilla on omat mieltymyksensä, mutta ei ne yksittäisen henkilön mieltymykset tarkoita samaa kuin ”hyvän horon mitta”.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #41 : Huhtikuu 24, 2023, 13:16:31 »
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.
Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta

Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊

Korkeakoulutettu huora tässä moi :D Ei tässä munkaan mielestä ole kyse mistään muusta kuin asiakkaan henkilökohtaisista preferensseistä, jotka voivat liittyä esim. ulkonäköön, ikään, luonteeseen, siisteystasoon ja/tai palveluvalikoimaan. Tai vaikka sitten koulutukseen. Matti arvostaa asiaa X, mutta Pekka asiaa Y. Makuja on monia.

Jaah painotettakoon tässä nyt, että itselleni ei todellakaan ole väliä asiakkaan koulutustasolla tai titteleillä. Mulle tärkeintä on se niin sanottu sydämen sivistys. Että kohtelee muita hyvin. Ei ole ilkeä tai ylimielinen. Kunnioittaa palveluntarjoajaa. Näihin taitoihin ei tarvita pitkää puurtamista koulun penkillä, vaan ihan vain inhimillisyyttä.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #42 : Huhtikuu 24, 2023, 17:59:28 »
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.
Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta

Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊

Korkeakoulutettu huora tässä moi :D Ei tässä munkaan mielestä ole kyse mistään muusta kuin asiakkaan henkilökohtaisista preferensseistä, jotka voivat liittyä esim. ulkonäköön, ikään, luonteeseen, siisteystasoon ja/tai palveluvalikoimaan. Tai vaikka sitten koulutukseen. Matti arvostaa asiaa X, mutta Pekka asiaa Y. Makuja on monia.

Jaah painotettakoon tässä nyt, että itselleni ei todellakaan ole väliä asiakkaan koulutustasolla tai titteleillä. Mulle tärkeintä on se niin sanottu sydämen sivistys. Että kohtelee muita hyvin. Ei ole ilkeä tai ylimielinen. Kunnioittaa palveluntarjoajaa. Näihin taitoihin ei tarvita pitkää puurtamista koulun penkillä, vaan ihan vain inhimillisyyttä.

Hyvin sanottu🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #43 : Huhtikuu 24, 2023, 21:01:25 »
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.
Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta

Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊
Joo en olis ikinä tuota pointtia itse tajunnut😄En arvosta moista kommenttia. Meniköhän tää vieläkään jakeluusi. Meni tai ei vänkää yksinäs.
Kouvolassa 12.4-13.4

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #44 : Huhtikuu 24, 2023, 21:35:06 »
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.
Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta

Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊
Joo en olis ikinä tuota pointtia itse tajunnut😄En arvosta moista kommenttia. Meniköhän tää vieläkään jakeluusi. Meni tai ei vänkää yksinäs.

Sinähän itse sanoit että ”kuulitteko, hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu”. Kommentoin vaan siihen, että kukaan ei ole niin väittänyt. Anteeksi vain, mutta kovin hyvää tai fiksua kuvaa et nyt anna itsestäsi.🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #45 : Huhtikuu 24, 2023, 22:25:43 »
Sanna hunaja on varmaankin ihan Turun kuningatar, ollut jo pitkään. Pari kertaa kävin muutama vuosi sitten ja oli upea kokemus, vaikka ei pitemmän päälle meikäläisen juttu. Itsestään ja kunnostaan huolta pitävä, pitkä nainen, joka on myös korkeasti kouluttautunut ja aina super puhtoinen. Kiireen tuntua ei ollut ja keskittyy mieheen aidosti. Haluaisin suositella Sannaa kaikille aloitteilijoille ja myös miehille jotka nauttivat siitä kun nainen ohjastelee.
Kuulitteko hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu😂Vuoden naurut. Jos nuin tyhmä ihminen tulis mun luo niin.. No jätän sanomatta

Mä en saanut sellasta mielikuvaa että se korkeasti koulutettu olisi mitenkään hyvän huoran mitta. Vaan että ko kommentoija itse henk.koht. arvostaa sitä asiaa, vähän niinkuin bonuksena muille jutuille.😊
Joo en olis ikinä tuota pointtia itse tajunnut😄En arvosta moista kommenttia. Meniköhän tää vieläkään jakeluusi. Meni tai ei vänkää yksinäs.

Sinähän itse sanoit että ”kuulitteko, hyvän huoran mitta on korkeasti koulutettu”. Kommentoin vaan siihen, että kukaan ei ole niin väittänyt. Anteeksi vain, mutta kovin hyvää tai fiksua kuvaa et nyt anna itsestäsi.🤔
Tarkoitin kyseistä sanojaa ja miten mun mielipiteeni voi sua nuin paljon kiinnostaa jostain yksittäisestä kommentista. Mene jonkun muun kanssa haastaan riitaa.
Kouvolassa 12.4-13.4

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #46 : Huhtikuu 24, 2023, 22:32:06 »
^ mä en haasta riitaa vaan olin kiinnostunut kuulemaan perustelut 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #47 : Huhtikuu 25, 2023, 13:35:20 »
Onpa mennyt ikävän riitaiseksi tämä keskustelu. Makuja on monia, ja omasta puolestani voin sanoa, että arvostan ennen kaikkea fiksuja ja itsevarmoja naisia. Tyhmiä en kestä lainkaan. Ja samaan hengenvetoon on sitten todettava, että koulutus ei vielä takaa fiksuutta eikä kouluja käymättömyys ole yhtä kuin tyhmyys. Mutta sitten taas kolmanneksi, jos jostakusta kuvauksessa mainitaan, että on korkeasti koulutettu, se varmaankin tarkoittaa, että fiksuus ja itsevarmuus säteilee myös päälleäpäin, niin kuin nyt juuri vaikka Sannahunajan kohdalla.

Poissa mattimokks

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #48 : Huhtikuu 29, 2023, 18:38:07 »
No kyllä ainakin minulle on tämänkin ketjun perusteella tullut verrattain selväksi koulutuksen tai sen puutteen merkitys tämänkin tyylisessä asiakaspalvelussa.

Poissa Savon Paroni

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #49 : Toukokuu 03, 2023, 00:16:10 »
Tämänkin ketjun + yleisen elämänkokemuksen perusteella sanoisin että sivistys on avainasemassa. Koulutus aivan liian suppea määritelmä. Sivistys käsittää kaiken; Mm. sen miten kohtelet "kilpasiskoja/veljiä" ja yleensäkin muita lähimmäisiä.

Joten _sivistys_ joka niin monella eri tavalla meistä kumpuaa - tai ei kumpua. Siinä on ratkaisun avain!🙌
Hupsujen tuki Ry.

Poissa Timpe77

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #50 : Toukokuu 14, 2023, 12:08:36 »
HellKat, Luna joka Turussa usein vieraileee. Plus koon ihania naisia. Ja kyllä, kysyjää kiinnosti enemmän timmit mutta näitä kahta jaksaa aina kehua.

Timmeistä timmi suomimimmi, Elli-Nora.

Kilikello on myös hoikka mutta kovin teinimäinen olemus.


Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #51 : Toukokuu 14, 2023, 12:17:23 »
HellKat, Luna joka Turussa usein vieraileee. Plus koon ihania naisia. Ja kyllä, kysyjää kiinnosti enemmän timmit mutta näitä kahta jaksaa aina kehua.

Timmeistä timmi suomimimmi, Elli-Nora.

Kilikello on myös hoikka mutta kovin teinimäinen olemus.

Elli-Noralle myös vahva suositus! Kuvista saa hyvin käsityksen minkälainen nainen on vastassa. Hän arvostaa asiakasta ja asenne on aivan huippua.
Suuteluaddikti

Poissa Strimari

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #52 : Toukokuu 15, 2023, 14:13:11 »
Timmi Suomimimmi on Turun kermaa.Kilikellokin on kovan luokan ammattilainen, multiorgasmikone joka laukeaa uudelleen kuin revolveri.
Vähän on tullut pyöreyttä lanteille,mutta siitä toiset tykkää.

Poissa Suklaaleijona

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #53 : Heinäkuu 19, 2023, 18:16:50 »
HellKat, Luna joka Turussa usein vieraileee. Plus koon ihania naisia. Ja kyllä, kysyjää kiinnosti enemmän timmit mutta näitä kahta jaksaa aina kehua.

Timmeistä timmi suomimimmi, Elli-Nora.

Kilikello on myös hoikka mutta kovin teinimäinen olemus.

Luna ja Ellinora näyttävät ottavan vastaan ​​miehiä, jotka eivät ole syntyperäisiä suomalaisia 😃 Katson jos voisin sopia tapaamisen jommankumman näistä naisista heidän mainoksensa ovat mukavia ja kuvat myös muut ovat niin pieniä ja Luna isompia, kiva kontrasti nämä kaksi eri kokoisia eikä haittaa mutta Lunalla on mukava iloinen hymy, hänen kuvansa näyttävät erittäin ulospäinsuuntautunut ja hauska nainen!! :) Tykkään että nainen on iloinen 😇
Foreigner in Finland, osaa vähän suomea 😊

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #54 : Lokakuu 31, 2023, 13:12:00 »
Onkos äijillä kokemusta ST:n hierontaosiossa ilmoittavasta typystä nimimerkillä Jennyxoxo? Onko käymisen arvoinen?

Poissa Parska

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #55 : Marraskuu 03, 2023, 01:30:28 »
HellKat, ehdottomasti tällä hetkellä hommissa olevista ykkönen. Naantalin Noora eli Elli-Noora saa multa vahvan suosituksen. Noora on kiva ja ystävällinen, puhelias, ym, mutta HellKat saa ainakin itseni tuntemaan hänen käsittelyssä haluttavaksi, mikä on itselle tärkee juttu.
Turuntytön kans ei oo saatu aikatauluja sopimaan kertaakaan. Sääli. Hänet haluisin kyllä "koeajaa".

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #56 : Marraskuu 03, 2023, 08:11:52 »
HellKat, ehdottomasti tällä hetkellä hommissa olevista ykkönen. Naantalin Noora eli Elli-Noora saa multa vahvan suosituksen. Noora on kiva ja ystävällinen, puhelias, ym, mutta HellKat saa ainakin itseni tuntemaan hänen käsittelyssä haluttavaksi, mikä on itselle tärkee juttu.
Turuntytön kans ei oo saatu aikatauluja sopimaan kertaakaan. Sääli. Hänet haluisin kyllä "koeajaa".

Harmi kun ei olla saatu aikatauluja sopimaan! Ikävä kyllä opinnot estää välillä liiankin usein huvit..😒 Toivottavasti saadaan vielä joskus aikataulut sopimaan yhteen niin pääsisit ”koeajamaan”!  :behind:

Vinkkinä et mä oon alkanut nyt tekemään niin että ilmoituksen otsikkoon laitan päivät jolloin on vähiten kouluhommia, eli eniten aikaa tavata/ei niin tiukka aikataulu koulun/muun elämän kanssa. Kannattaa sieltä tsekata että josko osuisi päivät sopivasti! Esim nyt on sunnuntaihin asti vähemmän muita hommia. ☺️ Toki ihan aina en muista niitä sinne laittaa, mutta koitan parhaani!

P.S. Nyt on mun synttäri kuukausi ja aattelin tarjota jotain spessua😜
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2023, 08:19:25 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Epez

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #57 : Marraskuu 09, 2023, 15:44:48 »
Morjes!
Löytyykös keltään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Vivekaniinista? Ilmoitus  on kovasti mieleen mutta mitään juttua en tältä foorumilta ole löytänyt.
Entäpä ottaako Hotminttu vielä asiakkaita vastaan? Mukava neitokainen mutta ilmoitusta en ole hetkeen nähnyt. Suosituksia voi myös antaa kotimaisista nuorista naisista  :)

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #58 : Marraskuu 10, 2023, 12:29:18 »
Morjes!
Löytyykös keltään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Vivekaniinista? )
Oikein mukava neito

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosituksia Turun alueen naisista..
« Vastaus #59 : Marraskuu 10, 2023, 14:18:14 »
Vivekaniini on huippu! Samoin Hotminttu jonka ilmoituksen päivitystä minäkin olen odotellut mutta eipä ole kesän jälkeen näkynyt. Olisko lopettanut hupakoinnin?