Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 479089 kertaa)

Poissa Vieras2055

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #660 : Syyskuu 24, 2026, 11:39:18 »
... Ddd
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 24, 2026, 11:40:58 kirjoittanut Clockwork »

Poissa Vieras2056

• Newbie
  • Galleria (11)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #661 : Syyskuu 29, 2026, 19:12:40 »
Hei,tarjoan seksi palveluita kotonani Riihimäell, olen uusi täällä ja vasta opettelen sivuston käyttöä. Minulta löytyy sihteeriopistolta profiili samalla nimellä.

Poissa EssiJeejee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #662 : eilen kello 19:25:56 »
Hei!

Olen Essi, kolmekymppinen hieroja Helsingistä. Tarjoan hierontaa, body2bodya, hipsuttelua ja läheisyyttä.

Olen hellä, läsnäoleva ja minusta näkee, että aidosti haluan olla lähelläsi ja koskettaa. Hymyni hurmaa sinut ensin, sitten kroppani ja lopuksi käteni. Varo, saatat jäädä koukkuun! ;)

Minulla on oma asunto Kalliossa huomaamattomalla sisäänkäynnillä, jossa palvelen joka arkipäivä ja pyynnöstä myös viikonloppuisin.

Nautin katselluksi tulemisesta. Liikun kuin kissa, tanssin ja poseeraan niin että tulet melkein hulluksi. Miltä kuulostaisi katsella kun teen alastonjoogaa?

Nimimerkkini on Essijeejee naapurissa

P.s. en ole sama kuin se "Suomalainen Essi", josta täällä on vanha lanka vuodelta 2024.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #663 : eilen kello 20:04:07 »
Tervetuloa forkalle Essi :) Fiksaa hieman ilmoitustasi, ettei sitä poisteta. Maksullisen seksin ilmoitukset ovat siellä kiellettyjä, niin hassulta kuin se kuulostaakin.
do. or do not. there is no try.

Poissa Morjens

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #664 : eilen kello 21:07:15 »
Tervetuloa forkalle Essi :) Fiksaa hieman ilmoitustasi, ettei sitä poisteta. Maksullisen seksin ilmoitukset ovat siellä kiellettyjä, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

Hierontaa saa mainostaa. Ainakin monella on hinnat ja body to body ym...

Niin hyvältä kuulostaa, että jos olisin Helsingissä, niin lähtisin Essin hierontaan.
Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Poissa molopää

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #665 : eilen kello 21:07:45 »

Kyllä hierontaosiossa saa olla "hierontahinnat" esillä