Heippa!
Rosanna Nam aka. Miuku Maukunen - tatuoimaton luomudaami, kauniilla rintavarustuksella + söpöllä naamataululla höystettynä. Työskentelytapoina pk-seudun outcall + keikkailu (tsekkaa allekirjoitukseni). Naapurissa ilmoittelen.
Näyttäisi siltä, että seuraani hakeudutaan ensisijaisesti hyvän gfe:n perässä, mut tarjoan keikoilla myös lyhyitä aikoja suoraviivaisempaa nussuttelua varten. Edellä mainittuja voi maustaa roolileikein, leluin ja fetissein. Oma konseptini dommena on työn alla.
Saamani palautteen perusteella erityistä minussa on etenkin iloinen ja välitön tapani olla läsnä - kyky ikäänkuin myötäelää asiakkaan nautinnon ja tarpeiden rinnalla. Persoonaltani olen leikkisä ja vallatonkin, mutta myös hyvin vastuuntuntoinen ja lämmin. Voit siis turvallisin mielin päästää minut housuihisi.
-
UKK:
Saako suudella?
Saa. Olen saanut hyvää palautetta aistikkaasta ja intohimoisesta suuteloinnistani.
Saako nuolla?
Kyllä ja ei. Nuolla saa vaikka takareikää myöten, mut suoja olla pitää. (Turskakielellä vastaus lienee siis yhtäkuin ei.)
Syväkurkutatko?
Omaan tahtiin. Se miten kurkut uppoaa riippuu toki monesta mittasuhteesta, mut lähtökohtaisesti vastustan ainoastaan kurkkujen pakkosyöttämistä.
Voiko kondomin jättää lisämaksusta?
Ei voi. Monet asiakkaani arvostavat tinkimättömyyttäni turvaseksin suhteen ja aion jatkossakin pysytellä tämän luottamuksen arvoisena.
Anaaliyhdyntä?
En vastaanota, sormeilla saa ja lelujakin löytyy. Sinun peppuusi sen sijaan voin laittaa vaikka simpukoilla päällystetyn koristepöllön, jos sellaisen satut omistamaan. Ja jos et, niin ehkä se strapon sitten…?
Kimppahommia?
Duo tuloillaan w/ Ihana Usva.
Oletko muka jo 38v?
Olen, enkä aio esiintyä nuorempana. Aikuisen naisen sydän on merkittävä osa eloisaa viehätysvoimaani.
Voidaanko tavata uudestaan?
Lähes poikkeuksetta kyllä.
(Fun fact: Pystyn nuolemaan omia varpaitani.)
MiukuMaukusen myyntipuhe ja esittely täyttä rautaa, timanttia ja viettelevää erotiikkaa!
Vanha toimistorunkkari Balls joutui sullomaan kovettunutta kankea työpöydän alle jo tekstin puolivälissä!

Varmasti kun ilmoituksen vain ehdin bongata ja aikataulut natsaa, niin tämä uusi ihana tapaus otetaan koeajoon!
Tervetuloa myös foorumille, Maukunen!

Balls