Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 217640 kertaa)

Poissa Vieras0129

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #220 : Joulukuu 12, 2020, 14:41:28 »
Olen 35v transhuora jonnavivian, peppuni on ollut tarjolla useita vuosia. Pidin muutaman vuoden tauon mutta nyt aina välillä olen tavattavissa hotelleissa

-Jonnavivian

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #221 : Joulukuu 15, 2020, 20:22:19 »
Hienoa et tänne on löytänyt tiensä lisää palveluntarjoajia, tervetuloa!  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #222 : Joulukuu 16, 2020, 12:56:32 »

Aivan hirvittävän montaa Dominaa ei tällä foorumilla näy, mutta katsotaanpa nyt sitten moniko alistuja täällä seikkailee.


Kiva kun löysit tänne! Kyllä täällä D-kollegoitakin liikkuu, ja meitä kinkymyönteisiä horoja myös. Ja asiakkaita. :)
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0155

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #223 : Tammikuu 04, 2021, 01:13:55 »
Hei!
Olen elna. Uusi ☺️ 38 vuotias Helsingistä. Kokemusta on vähän, mutta lämmin sydän ja 75 J rintakololla.



Poissa Maija-Helmi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #224 : Tammikuu 05, 2021, 22:07:34 »
Moi :inlove:

Sivutoimisesti aloin harrastella maksullista toimintaa...
Näillä näkymin tulen toimimaan Tampereella jossa on nyt pari mukavaa viikonloppua takana. Ja näin ajattelinkin jatkaa, tavattavissa muutaman viikonlopun ajan kuukaudessa.

Olen vanilija- tyyppinen 48v. tyttönen joka tarjoaa (erittäin mielellään)  tyttöystäväkokemuksia milffirakkaudesta kiinnostuneille herrasmiehille.

SO: nim. HelmiSoivapeli
RE: aina pari päivää ennen "keikkaviikonloppua" nim. Maija
*********

Tavataan pian ❤

edit. Foorumin säännöt: 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein. Aliaksen ja anonyymin sähköpostiosoitteen käyttö on suositeltavaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2021, 11:18:29 kirjoittanut Mummo »
🍒Rakkaudesta lajiin🍒

Poissa Maija-Helmi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #225 : Tammikuu 06, 2021, 12:22:04 »
Moi :inlove:

Sivutoimisesti aloin harrastella maksullista toimintaa...
Näillä näkymin tulen toimimaan Tampereella jossa on nyt pari mukavaa viikonloppua takana. Ja näin ajattelinkin jatkaa, tavattavissa muutaman viikonlopun ajan kuukaudessa.

Olen vanilija- tyyppinen 48v. tyttönen joka tarjoaa (erittäin mielellään)  tyttöystäväkokemuksia milffirakkaudesta kiinnostuneille herrasmiehille.

*********

Tavataan pian ❤

edit. Foorumin säännöt: 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein. Aliaksen ja anonyymin sähköpostiosoitteen käyttö on suositeltavaa.

Pahoittelen aloittelijan virhettä.
Poistin ylimääräisyydet :-X
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 06, 2021, 12:23:35 kirjoittanut VanDamme »
🍒Rakkaudesta lajiin🍒

Poissa luxcat

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #226 : Tammikuu 18, 2021, 19:45:05 »
Moikka !
Kaunis ja siro tyttö etsii kivaa kaveria seuraksi.
Olen 30-v, 165cm, 55kg ja C kokoiset rinnat. Silmät ovat siniset ja pitkät hiukset ovat vaaleat. Sametinpehmeä ihoni on sileä ja kauniisti auringosta ruskettunut.
Pukeudun naisellisesti ja viihdyn kauniissa vaatteissa.
Pidän hyvää huolta itsestäni ja olisi kivaa jos sinäkin tekisit myös niin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2021, 20:16:34 kirjoittanut Shark »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #227 : Tammikuu 18, 2021, 21:06:03 »
^
Olisi kiva tietää ilmansuunta? :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #228 : Tammikuu 18, 2021, 21:20:25 »
^Mainostaa vain tiettyä sivustoa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa MrHeartbutt

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #229 : Tammikuu 27, 2021, 15:47:15 »
Parin naisen stringin tuoksuvat käytön jälkeen😋.Esiinnymme myös camissa,ehkä livenäkin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2021, 15:52:43 kirjoittanut Shark »

Poissa annina_swt

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #230 : Tammikuu 29, 2021, 22:25:46 »
Moikka,

Olen Annina Sweet. 32 -vuotias sopivan muodokas blondi. Mitat 167 cm/65-70kg/C80. Luonteeltani olen lämmin, empaattinen, heittäytyvä luonnonlapsi. Aito ja helposti lähestyttävä. Elän terveellisesti ja treenaan. En käytä päihteitä tai polta tupakkaa.

Seksi ja seksuaalisuus on olleet mulle nuoresta lähtien lähellä sydäntä. Olen bi -seksuaali. Kaikkea on tullut elämässä puuhasteltua seksin saralla. Kausittainen nymfomania vaivaa sitä enemmän mitä vähemmän arjen kiireet hallitsevat.

Hupakoinut olen on/off muutaman vuoden sivutoimisesti opiskelujen ohella. Keikkailen PKS:lla ja parin tunnin matkustusreissujen säteellä arjen aikataulujeni mukaan. Pidemmät tapaamiset ovat keikkailun ulkopuolella sovittavissa.

Pääasiassa teen GFE:tä, kevyttä dominointia myös, strapon -hommailut ja peppukäsittelyt on kivoja. DUO -keikkoja välillä. Tapaan mielelläni naisasiakkaita ja joskus pariskuntia. Minua ei saa dominoida ja erikoisia fetissejä en harrasta. Ym. rajoissa toteutan mielelläni fantasioita.

Puuhastelemisiin, Annina Sweet 😘


Poissa Solco

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #231 : Tammikuu 31, 2021, 15:20:41 »
Tervehdys Länsirannikko ja erityisesti Vaasa! Täällä palveluntarjoaja jolla ikää 40+. Alottelin hommia reilu 10 vuotta sitten.  Kaikenlaista on tullut kokeiltua ja nähtyä niin hyvässä kuin pahassa.
Olen xxl kokoinen. Pituutta noin 165cm ja paino seilaa 110-120kilossa. Rinnat 90c. Sellaiset pehmeät ja pyöreähköt. Hyvin herkät mutta nautin todella paljon kun rintojani hyväillään. Teen sitä myös itse aktin aikana. Peppuni on iso ja muhkea. Sitä saakin puristella ja läpsiä hellästi. Tällä hetkellä en ole posliini. Jostain syystä suurin osa nykyisistä asiakkaista tykkää tästä versiosta. Toki välillä tulee sheivailtua ja onpa käynyt niinkin että joku asiakas on halunnut tehdä senkin. Oli oikein miellyttävä kokemus.  Hiukseni ovat vaaleat, puolipitkät. Ja silmäni sinivihreät. Kasvoni ovat edestäpäin kapeat joten kasvokuvasta moni kuvitteleekin että olen paljon pienempi kokoisempi kuin oikeesti olen. Olen hyvin sinut itseni kanssa. Tykkään vartalostani juuri tälläisenä kuin se on. Ihoni on pehmeä ja sileä.  Minulla ei ole lävistyksiä tai tatuointeja.  Pari isompaa arpea löytyy. Pohjalaisittain siis rintava, reitevä ja persevä.
Luonteeltani olen rauhallinen ja tasainen. Huumorintajuni lähtee helpposti laukalle ja nauran huonoillekkin vitseille. Osaan nauraa itsellenikin. Otan asiat ja tapahtumat rennon asiallisesti.
Pukeudun melko tylsästi. En ole huomion keskipisteenä. Ja minulta ei löydy mitään erityisiä hepeneitä. Toki tykkään pukeutua naisellisesti ja kesäsin pidänkin paljon mekkoja , ilman pikkareita. Farkut ja toppi on suosikkini koska iso peppuni näyttää hyvälle farkuissa.
Orkku tai kaks päivässä on mun juttu. Nautin aidosti seksistä. Joskus laukeen helpolla joskus mennään pitkän kaavan mukaan. Kanssani voi harrastaa perusjuttuja. Anaalihommia en enää tarjoa.
Syksystä asti olen ilmoitellut aktiivisemmin. Vakkarit tuntee mut nimimerkistä Sussu tai VaasaN. En päivystä kokoaikaa. Joskus ehdin vastaamaan viesteihin monen päivän viiveellä koska minulla on muutakin elämää.
Tässäpä tälläinen esittely. Luomu nainen isolla ja avaralla sydämellä.  Och samma på svenska ;)  Osaan jonkin verran ruotsia. Ymmärrän hyvin mutta en välttämättä osaa niin hyvin että pystyisin vastaamaan sujuvasti ruotsiksi.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2021, 23:09:33 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #232 : Helmikuu 04, 2021, 12:59:59 »
Tervetuloa, kiva saada lisää tyttöjä tänne!  :drinking:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0199

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #233 : Helmikuu 04, 2021, 18:03:26 »
Heipä hei kaikille ja etenkin taskurakettien ystäville!
Kiitos vanhan tutun asiakkaan löysin tieni tänne kun marmatin että harmi kun ei enää ole forkkaa jossa jutella, että sehän oli yksi vanhan opiston parhaita puolia!
Joka tapauksessa, vähän yli parikymppinen taskuraketti Helsingistä, pituutta 156cm ja paino huitelee 43-45 kilon välissä, eli kaikin puolin pieni ja siro olen. Kiitos vuosien tanssitaustan, kroppa on muutenkin kaikin puolin kunnossa.
Vaikka pituutta ei löydy niin tukkaa senkin edestä! Pitkä, platinanvaalea tukkani on kuin leijonan harja, josta saa hyvän maun rajoissa vähän kiskoa ja tukistaakin ;)
Olen tosiaan hommia tehnyt jo usemman vuoden, välillä aktiivisemmin ja välillä vähän vähemmän aktiivisesti. Kaikenmoista on tullut kokeiltua, mutta pitää sanoa että omimmillani olen kyllä GFE-henkisissä tapaamisissa. Rakastan miellyttää ja olen aika mestari myös suuni puolesta, tai näin ainakin olen saanut kuulla uudestaan ja uudestaan. Uudeksi suosikiksi on myös noussut monen toivoma masturbointishow tapaamisen alkuun, jossa tyydytän itseäni asiakkaan edessä ;)
Yhteenvetona ehkä sanoisin että olen eläväinen, puhelias ja huumorintajuinen petite  naapurintyttö, jolta löytyy erittäin tuhma mieli tarvittaessa ;)

xx mariannekarkki

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #234 : Helmikuu 10, 2021, 00:12:51 »
Tervetuloa Mariannekarkki! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #235 : Helmikuu 10, 2021, 15:48:07 »
Mariannekarkki hyppäsikin nyt mun listan piikki paikalle.
Mä kun tykkään petite naisista.
Ai niin, tervetuloa 🙂

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #236 : Helmikuu 17, 2021, 02:58:42 »
Vuosia alalla ollut, välillä aktiivisempi, välillä vähemmän. Mutta en varmaan täällä esittäytynyt, yritetään...

Tuholainen, reilu kolmekymppinen xl-kokoinen syväkurkku Hyvinkäältä. En ihan se perinteisin naapurintyttö. ;)
Parasta on estoton seksi josta molemmat nauttii.  :inlove:
Fetissijutut, kinkyjutut ja kaikki seksuaalisuus kiinnostaa.

Äh, en mä tiedä mitä tähän nyt kirjoittaisi. Tuu ite ottaa selvää.  ;D
Hyvinkään herkku

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #237 : Helmikuu 17, 2021, 11:13:14 »
Kiva Tuhis et oot "takaisin"! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #238 : Helmikuu 21, 2021, 18:44:33 »
Hei ihanat ❤️

Moni muistaa mut SOn ajoilta, osa hyvällä ja osa ei niin hyvällä. Susannah on taas bäck in business. Entistä muhkumpana mutta vielä yhtä ihanana.

Otan vastaan Helsingissä satunnaisesti ja mielellään vanhoja tuttuja. Tällä hetkellä en ole suunnittelemassa keikkailua.

Palvelut on yhä sitä perinteistä GFE:tä ja ilmoitukset tulee esille perinteisiin ilmoituskanaviin parin viikon päästä kunhan saan uusia kuvia.

See You  :inlove:

Poissa Vieras0137

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #239 : Helmikuu 21, 2021, 22:13:17 »
Moi💋

Seikkailu on tuttua ja kivaa! ******** - olen parhaimmillani livenä💖

edit. Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2021, 22:49:39 kirjoittanut Mummo »