Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 217903 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #80 : Lokakuu 24, 2019, 16:35:29 »
^
Tervetuloa Katja. Tällä forkalla ei koskaan ole liikaa naisia🙂.

Poissa Tuhmat_Pikkarit

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #81 : Lokakuu 27, 2019, 23:01:43 »
Nyt tuli sopiva aika alkaa elämässä tehdä sitä mikä on mukavaa, joten esittelyä pukkaa!

Kolmekymppinen, tumma, 171/70 normaalivartaloinen leidi jumalaisilla pakaroilla ja flirttiasenteella haluaa toteuttaa itseään. Mikä parasta niin muut pääsee nauttimaan! GFE lähellä sydäntä, ja pilke silmäkulmassa aina liikkeellä ;) ILmoitusta tulossa pikapuoliin, kun tässä pääsee kunnolla vauhtiin! Pus pus!

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #82 : Lokakuu 27, 2019, 23:06:39 »
Lämpimästi tervetuloa
💊

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #83 : Lokakuu 28, 2019, 08:56:49 »
Nyt tuli sopiva aika alkaa elämässä tehdä sitä mikä on mukavaa, joten esittelyä pukkaa!

Kolmekymppinen, tumma, 171/70 normaalivartaloinen leidi jumalaisilla pakaroilla ja flirttiasenteella haluaa toteuttaa itseään. Mikä parasta niin muut pääsee nauttimaan! GFE lähellä sydäntä, ja pilke silmäkulmassa aina liikkeellä ;) ILmoitusta tulossa pikapuoliin, kun tässä pääsee kunnolla vauhtiin! Pus pus!

Tervetuloa!
Kiva et tänne tulee uusia tyttöjä! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #84 : Lokakuu 28, 2019, 19:01:47 »
Missähänpäin Tuhmat pikkarit pyörii?

Poissa Tuhmat_Pikkarit

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #85 : Lokakuu 28, 2019, 19:52:37 »
Missähänpäin Tuhmat pikkarit pyörii?

Aina siellä missä niitä tarvitaan...  ;) Pääasiassa Uusimaa/Päijät-Häme, mutta ainahan pieni maakuntamatkailu kiinnostaa  ::)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #86 : Lokakuu 29, 2019, 17:46:09 »
Hei, mä oon Katja  :-*

Reilu  rento ja huumorintajuinen kolmikymppinen, 171/59 D punatukkainen rotunainen. Olen työskennellyt paljon ulkomailla - lähinnä Saksalla, keikkaillut Turussa ja Tampereella, mutta vakiotoimistoni on nyt taas -  ainakin hetken - Helsingissä.

Tapaan lähinnä vakkareita, mutta silloin tällöin uusia asiakkaita, jos aikaa löytyy.

Vaikka oltiinkin yhdestä asiasta eri mieltä, niin kirjoitusten perusteella sen jälkeen rentoutta ja huumoria löytyy. Eli sorry että oon pikkasen rajoittunut ihminen. Aidosti tervetuloa, kirjoittele lisää kun kerkiät.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #87 : Lokakuu 29, 2019, 19:14:38 »
Hei, mä oon Katja  :-*

Reilu  rento ja huumorintajuinen kolmikymppinen, 171/59 D punatukkainen rotunainen. Olen työskennellyt paljon ulkomailla - lähinnä Saksalla, keikkaillut Turussa ja Tampereella, mutta vakiotoimistoni on nyt taas -  ainakin hetken - Helsingissä.

Tapaan lähinnä vakkareita, mutta silloin tällöin uusia asiakkaita, jos aikaa löytyy.

Vaikka oltiinkin yhdestä asiasta eri mieltä, niin kirjoitusten perusteella sen jälkeen rentoutta ja huumoria löytyy. Eli sorry että oon pikkasen rajoittunut ihminen. Aidosti tervetuloa, kirjoittele lisää kun kerkiät.

Kiitos  8) :)

Poissa HeidiE

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #88 : Marraskuu 06, 2019, 18:40:05 »
Moi! Oon 30v aloittelija täältä länsi-Uudeltamaalta. Tai no, seksin suhteen en oo aloittelija, mutta maksullisuuden suhteen. Muutamia satunnaisia ihania keikkoja oon tehnyt jo, ja lisää tekis mieli. Nuorempana tein silloin ja tällöin keikkaa private-paikassa ja tykkäsin.Oon tosi kokeilunhaluinen seksin suhteen, mutta jos ehdottomat lempparit pitää valita niin peppuseksi ja 2-3M+1N-kimpat.  :-*

Poissa Gunner

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #89 : Marraskuu 07, 2019, 06:30:12 »
Tervetuloa HeidiE, kuulostaa hyvältä, toivottavasti tavataan joskus  :)

Poissa Suomineidot

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #90 : Marraskuu 19, 2019, 13:22:46 »
Moikka moi! 🙂

Täällä kirjoittelee kaksi aloittelevaa hupakkoa, Järvenpää/Espoo. Ollaan jo hyvän aikaa harrastettu kimpassa erilaisia seksiseikkailuita ja ryhmäpanoja, niin siitä se yhteinen idea lähti! 🙂 Ollaan eri vartalotyyppien edustajat, Erika hoikka ja pienirintainen, Suskilla on uhkeat kurvit ja isot tissit.
Tykätään pääsääntöisesti vähän rajummasta menosta mutta myös ihanasta hellästä silittelystä ja hyväilystä. Isoimmat kiksit saadaan ku nähdään että onnistutaan tuottamaan aitoa ihanaa nautintoa! Haaveillaan vakkareista, olisi ihanaa jos olisi turskia joiden kanssa löytyis selvät sävelet ja leikki vielä vaan paranee kun kaikki oppii mistä napeista painella. Jännää, jäädään lukemaan, seuraamaan ja osallistumaan keskusteluihin

Poissa nikki111

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #91 : Marraskuu 23, 2019, 12:20:01 »
voisko tuhmat pikkarit tulla käymään mun luona

Poissa Annie

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #92 : Marraskuu 28, 2019, 03:29:28 »
Pitäisköhän mun vähän päivittää tätä ja herätä uudelleen eloon tällä forkalla.

Kolmekymppinen XL-koon tyttönen, Päijät-Häme alueenani. Tällä hetkellä pystyn tekemään myös outcalleja, vaikka tähän asti oon pitäytynyt enimmäkseen incalleissa.

Pidän ihan eniten peppujutuista, mut toki muukin on erittäin mieleistä. Ehkä oon vähän sellanen kinky...

Poissa Vieras0193

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #93 : Joulukuu 10, 2019, 15:20:06 »
Heippa!
Olen helsinkiläinen 38-vuotias nainen ja seksipositiivinen ikuinen ihmettelijä. Innostun ihmisestä kokonaisuutena ja minun kanssani on helppo olla oma itsensä. Foorumille kirjauduin ystävän kehotuksesta, olen aloittelemassa hupakon hommia päivätyön ohella ;) Neuvoja ja vinkkejä täältä katselen mieli avoimena.


Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #94 : Joulukuu 10, 2019, 23:05:30 »
Tervetuloa, te kaikki uudet ihanuudet!  :) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #95 : Joulukuu 26, 2019, 17:56:51 »
Minttu tässä moi! Vanha tuttu olen varmasti suurimmalle osalle opiston aikaisista käyttäjistä. Samalla nimimerkillä siellä olen ilmoitellut.

27v, 170cm, 62kg, B-kuppi ja blondi tietenkin  :-* GFE-meiningillä mennään ja peppuseksistä tykkään  ;D Jyväskylässä piipahdan vakituisesti kerran kuussa noin vuorokauden ajan. Lisäksi muiden menojen mukaan myös muilla paikkakunnilla (pääasiassa Tampere, Helsinki. Kuopio pari kertaa vuodessa ja muut kaupungit jos aikaa ja intoa jää). Reilun vuoden olen vähän vähemmän ehtinyt keikkailla, mutta toivottavasti tähän on tulossa muutosta lähiaikana ;D

Jos jollain ihanalla sattuu olemaan tallessa minun Lucia-kuvani niin kaipailen sitä kovasti profiilikuvaksi! ;D Opiston aikaiset kuvat suurin osa kadonnut ja lisää en ole ehtinyt ottamaan. Samoissa mitoissa olen kuitenkin edelleen :D Ehkä tässä joku päivä innostun ottamaan kuvia ja lisäilemään niitä albumiin.

Asiakkailta kuulin suosituksia tästä sivustosta. Kiva nähdä täällä näin paljon vanhojen tuttujen nimimerkkejä ja uusia myös! Ja superkiva myös olla itse täällä!  :-*
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Vieras0055

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #96 : Joulukuu 29, 2019, 20:49:56 »
Minttu.typy tervetuloa tälle sivustolle mun puolesta ja toivottavasti nähdään uudemman kerran jonain päivänä 😀

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #97 : Joulukuu 31, 2019, 00:17:22 »
Minttu tässä moi! Vanha tuttu olen varmasti suurimmalle osalle opiston aikaisista käyttäjistä. Samalla nimimerkillä siellä olen ilmoitellut.

27v, 170cm, 62kg, B-kuppi ja blondi tietenkin  :-* GFE-meiningillä mennään ja peppuseksistä tykkään  ;D Jyväskylässä piipahdan vakituisesti kerran kuussa noin vuorokauden ajan. Lisäksi muiden menojen mukaan myös muilla paikkakunnilla (pääasiassa Tampere, Helsinki. Kuopio pari kertaa vuodessa ja muut kaupungit jos aikaa ja intoa jää). Reilun vuoden olen vähän vähemmän ehtinyt keikkailla, mutta toivottavasti tähän on tulossa muutosta lähiaikana ;D

Jos jollain ihanalla sattuu olemaan tallessa minun Lucia-kuvani niin kaipailen sitä kovasti profiilikuvaksi! ;D Opiston aikaiset kuvat suurin osa kadonnut ja lisää en ole ehtinyt ottamaan. Samoissa mitoissa olen kuitenkin edelleen :D Ehkä tässä joku päivä innostun ottamaan kuvia ja lisäilemään niitä albumiin.

Asiakkailta kuulin suosituksia tästä sivustosta. Kiva nähdä täällä näin paljon vanhojen tuttujen nimimerkkejä ja uusia myös! Ja superkiva myös olla itse täällä!  :-*

Uih... Kyllä sinut pitäisi tavata kaikki raikkaasta gfe menosta rakastavien Turskien ehdottomaasti. Vaikka olen tämmöinen kukasta kukkaan renttu sinun tapaaminen on ehdottomasti tarpeen taas..
Aina etsimässä

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #98 : Joulukuu 31, 2019, 00:45:53 »
No minttu.typy on kyllä yksi niistä palveluntarjoajista, jotka vielä jaksavat pitää yllä uskoa maksuseksin ihanuuteen ;)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #99 : Joulukuu 31, 2019, 05:38:36 »
Hei, mä oon Katja  :-*

Reilu  rento ja huumorintajuinen kolmikymppinen, 171/59 D punatukkainen rotunainen. Olen työskennellyt paljon ulkomailla - lähinnä Saksalla, keikkaillut Turussa ja Tampereella, mutta vakiotoimistoni on nyt taas -  ainakin hetken - Helsingissä.

Tapaan lähinnä vakkareita, mutta silloin tällöin uusia asiakkaita, jos aikaa löytyy.

Vaikka oltiinkin yhdestä asiasta eri mieltä, niin kirjoitusten perusteella sen jälkeen rentoutta ja huumoria löytyy. Eli sorry että oon pikkasen rajoittunut ihminen. Aidosti tervetuloa, kirjoittele lisää kun kerkiät.

Hieno kommentti nimaralta! Kunpa ihmiset muuallakin somessa ois näin fiksuja!
#maksuseksionihanaa