Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 218149 kertaa)

Poissa Cameltoe

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #520 : Helmikuu 20, 2024, 23:36:22 »
Lisään tähän vielä ilmoituksen tekstini. En tiennyt saako tänne laittaa linkkejä tai yhteystietoja, löydät ne nimimerkilläni naapurisivustolta.

Hei kaikki ihanat! :inlove:

Täällä on suomalainen päälle parikymppinen nainen, joka piristää päivääsi! :inlove:

Otan aina huomioon muut ihmiset ja kohtelen kaikkia reilusti ja tasapuolisesti. Rentouden ja mutkattomuuden lisäksi minussa on ystävällistä ja mukavaa nuoren naisen luonnetta.

Olen avoin uusille kokemuksille ja nautin hyvästä seurasta.
Olen saannut kehuja erityisesti siitä että osaan muuttaa jännittävän hetken hetkessä rentouttavaksi. Hyvät käytöstavat ja toisten kunnioitus ovat minulle tärkeitä arvoja.

Tapaan sinut kauniissa alusvaatteissa, kevyesti ehostettuna ellet toivo toisin, ilman minkäänlaisia tuoksuja, glitteriä tai vaatteitaisi sotkevia meikkejä.

Pituuteni on 177 cm ja painoni 56 kg, ja minulla on käteensopivat B-kupin rinnat ja sokerilla vahatut paikat, eli olen posliini.
Mielelläni esittelen sinulle myös pientä lelu kokelmaani.

Asiat joista nautin mikäli pidät niistä itse:

-suuseksi sinun suuntaan
-suuseksi minun suuntaan
-kiusottelu
-peppuleikit
-erootinen
-roolileikki
-eroottinen tanssi tai tuhma esitys leluilla
-suihku yhdessä
-illallinen ulkona tai tapahtuma
-hotelli ilta/yö

Suosin kondomia, mutta ei huolta, minulla on niitä erityisen ohuina jotka eivät lähes ollenkaan tunnu käytössä.

Etsin täysin suomalaista täysi-ikäistä yli 30 vuotiasta miestä joka osaa kunnioittaa muita, ymmärtää hygienian merkityksen ja ajoissa ilmoittaa mikäli tapaamiselle tulee este.

Alueellisesti olen Helsingin keskustan läheisyydessä, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Omalle menopelille paikan löytäminen ei ole haasteellista.

Hei kaikki ihanuudet.!

Olen Helsingissä vastaanottava naapurisivuston Cameltoe.
Hyvin ystävällisesti haluan pyytää teitä ihanat asiakkaat olematta kirjoittamatta minusta minkäänlaisia kokemuksia/arvosteluja vaikka kuinka paljon haluaisitte kehua minua.
 
Tapaan asiakkaitani hyvin luottamuksellisesti ja useamman kerran eri foorumeille on valunut arvostelujen sekaan vahingossa sen verran selkeitä tuntemerkkejä että siviilissä  on tullut inhottavia kysymyksiä vastaan ihmisiltä joiden en olisi halunut saavan tietää salaisesta harrastuksestani.

Jos jollain on jonkunlaisia epäilyksiä pitävätkö kuvani paikkansa tai muuta vastaavaa, niin niitä on naapurisivustolla äänestetty riittävän monta kertaa paikansa pitäviksi, samoin saa tulla kääntymään ovellakin mikäli vielä epäilyksiä  :inlove:
Toivottovasti ymmärrätte ja kunnioitatte pyyntöäni. Suukkoja :kiss:

En vietä aikaa tällä foorumilla, yhteydenotot parhaiten tavoittaa minut naapurisivuston ilmoituksen yhteystietojen kautta ja mikäli joku jo miettimässä tapaamista kanssani, olen vielä nyt viikon, eli 1.3 saakka Helsingissä minkä jälkeen maaliskuun Lapissa.

Poissa kindbeautymilf

  • Newbie
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 7
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #521 : Maaliskuu 07, 2024, 23:02:22 »
Studioni avattu 💎 Lisään erinomaisiin näkymiin merinäköalan ja tarjoan virvokkeet! Tervetuloa avajaisiin, tarjous meilitse, yhteystiedot profiilissani.

Nyt on priimaa tarjolla 😉😘
❤️ Tarjolla suomalaisille herrasmiehille Helsingissä ❤️

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Nellanooraa taas saatavilla
« Vastaus #522 : Maaliskuu 14, 2024, 21:35:01 »
Heissulivei ladies and gentlemen  :stiletto:

Olen varmaan joskus täällä esitellyt itseni, mutta varalta vielä uudestaan. Olen nimittäin aktivoitunut uudestaan ja nyt olisi aikaa vakkareiden lisäksi myös muutamalle uudelle ihanalle körmylle.

Olen viehkeä ja fiksu daami, joka nauttii hyväilyistä ja huomiosta. Pidän monipuolisesta seksistä pitkän kaavan mukaan.

Rakastan suuseksiä ja haluan tuntea jotain myös pepussani. Alistamisesta tai väkivallasta en pidä. Tykkään pukeutua kauniisti tai vaikka olla kokonaan pukeutumatta.

Aarteeni on yleensä kosteaakin kosteampi ja tykkään levitellä sitä tarkasteltavaksi. Voin vaikka istua naamallesi, jos saat siitä nautintoa.

Peppuuni mahtuu isompikin kalu, jos se on rakkaudella lämmitelty. Siis sekä peppu että kalu.

Suuseksissä olen hionut kielitekniikkaani. Pikkarini kostuvat jo pelkästä ajatuksesta tuntea miehuutesi kaikkine pikkusuonineen kielenkärjelläni.

Vieraanani onnistuu myös suihkussa käynti. Olen tarkka sekä omasta että vieraideni hygieniasta.

Parasta minussa on hymyilevä ja lempeä persoonani. Minua ei tarvitse ujostella. Huumorini on hersyvää, mutta kilttiä.

Kyytiä olen antanut jo useamman vuoden, joten kokemusta riittää. Samoin treffailukumppaneita, mutta nyt siis petiini mahtuisi muutama uusikin tuttavuus.

OF:ssä olen myös paikalla jälleen passiivisen kauden jälkeen. Irstailen tuttuun tyyliini ja koettelen ylläpidon rajoja  :weightlifting:
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa LaLaLand

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #523 : Maaliskuu 21, 2024, 21:52:52 »
Hei vaan kaikille,

Raapustanpa minäkin lyhyehkön esittelyn itsestäni jonon jatkoksi.

Olen jo jonkun aikaa näiden tuhmuuksien parissa puuhastellut, aikuisen naisen iän saavuttanut vaaleaverikkö pääkaupunkiseudulta. Korkeasti koulutettu, avoin, utelias, itseni ja seksuaalisuuteni kanssa sinut oleva. Outcall-tapaamiset sensuelliin tyttöystävätyyliin ovat juttuni, en tarjoa lainkaan incall-tapaamisia.

Allekirjoittanut yhteystietoineen löytyy naapurista kuvien kera. ;) :-*

LaaLaa

Poissa kindbeautymilf

  • Newbie
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 7
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #524 : Maaliskuu 21, 2024, 22:59:42 »
Ilmoitukseni on nyt pari viikkoa RE:ssa. Minut tavoitat meilitse, löydät aina yhteystietoni Twitteristä käyttäjänimellä *****. Vastaan viesteihin mahdollisimman pikaisesti. Tiedoksi, että huhtikuussa olen lomalla 7. - 22. enkä silloin voi vastata viesteihin.

Lisäsin muutaman foton profiiliini, käy kurkkaa ;)

Kiitos jo saaduista yhteydenotoista ja tapaamisista, sekä kehuista - lämmittää sydäntä  :inlove: Uusia tapaamisia odotellen! Olette ihania  :inlove:

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2024, 04:13:22 kirjoittanut Heikki Koo »
❤️ Tarjolla suomalaisille herrasmiehille Helsingissä ❤️

Poissa Juliakarkki

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #525 : Huhtikuu 03, 2024, 10:11:42 »
Moikka ☺️

Täällä pieni ja siro suomalainen tyttö Varsinais-Suomesta, 163 cm/47 kg/70B, siniset silmät ja luonnostaan vaalean ruskeat hiukset, jotka tällä hetkellä tummiksi värjätyt.  Tykkään pukeutua kivoihin alusvaatteisiin ja mm. stay upeihin, ja meikkini on aina hillitty ja luonnollinen. 2 tatuointia löytyy, muuten olen luonnollinen. Tällä hetkellä ilmoittelen tosi harvoin, osa saattaa muistaa mut viime vuodelta ollessani aktiivisempi ja tehdessäni incallia. Työnimi vaihtunut ja uudet yhteystiedot. Tällä hetkellä enimmäkseen outcall, incall keikkailu suunnitelmissa tulevaisuudessa.

Luonteeltani olen pirteä, ystävällinen ja puhelias, enkä vierasta uutta seuraa. Liikunta, ihmisiin tutustuminen ja seksi ovat lähellä sydäntä, ja tämä ala yhdistääkin sopivasti nuo. Olen myös varsinainen kahvikissa 😊

Tapaamisilla tykkään mm. gfe -meiningistä, mutta myös ihan vain seksi sen erityisempiä hempeilyjä sopii tai vaikkapa runkkaus. Minua on myös usein sanottu notkeaksi.




Poissa Lady Selene

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #526 : Huhtikuu 21, 2024, 21:28:42 »
Lady Selene palaillut takaisin foorumille 1,5v jälkeen ja näihin hommiin, joten uus esittely lienee tässä paikallaan.

Pluskokoinen 165cm pitkä, rohkea ja erittäin seksuaalinen nainen, c-kupin rinnat, leveä lantio ja iso peppu. Tällä hetkellä vaaleansävyiset olkapäille asti suorat hiukset ja ruskeat silmät, tatskoja löytyy muutamia ja lävistykset kielessä ja huulessa. Luonteeltani oon avoin ja puhelias kaikkien kanssa toimeentuleva.

Perus hellää gfe-meininki on jees ja myös dominajuttuja tarvittaessa. Pelkkää outcallia vain.
Arvostan aitoja herrasmiehiä jotka omaa hyvän huumorintajun ja käytöksen, iällä ei ole väliä.
Pirkanmaan alueella enimmäkseen Tampereen alueella mahdollisuus tavata.

Poissa Nina_Ita

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #527 : Huhtikuu 23, 2024, 14:06:39 »
Heippa,

Esittelenpä minäkin nyt itseni täällä vihdoin, vaikka alalla onkin tullut oltua epäsäännöllisen aktiivisesti jo tovi. Olen Nina, päälle parikymppinen, lempeä, aito ja utelias suomalainen nainen, tavattavissa Joensuussa.

Keholtani olen hoikka ja pienikokoinen (165/50) mutta jäntevä, minulla on kauniiksi kehutut A-kupin rinnat sekä kivan kiinteät, käteen sopivat pakarat. Tyylini on aika boheemi, luonnollinen mutta siisti: en meikkaa juurikaan ja karvoitustakin löytyy. Myös tatuointeja löytyy käsivarsista. Mm. naapurisivustolta löytää ilmoitukseni ja kuvia.

Teen tätä työtä sydämestäni - kohtaaminen ja läsnäolo ovat vahvuuksiani, ja nautin suuresti siitä, että saan tarjota nautinnon ja kohdatuksi tulemisen kokemuksia muille. Olen hyvä keskustelija ja monipuolisesti kiinnostunut ihmisistä ja maailmanmenosta. Tarjoankin lähinnä GFE-tyyppistä seuraa sekä ns. kiihkeää perusseksiä, mutta suhtaudun avoimesti ja uteliaisuudella myös erilaisten fetissien ja fantasioiden toteuttamiseen oman osaamiseni puitteissa, eli kysyä ja ehdottaa saa rohkeasti. Etenkin strippausjutut koen myös itselleni hyvin nautinnollisiksi. Olen hyvin sinut kehoni ja seksuaalisuuteni kanssa ja tämä näkyy varmasti myös tapaamisissa  ;)

Tapaan asiakkaita iästä, sukupuolesta ja muista henkilökohtaisista ominaisuuksista riippumatta, kunhan olet rajojani kunnioittava, kohtelias, asiallinen ja täysi-ikäinen. Tapaan mielelläni myös pariskuntia.

Teen tällä hetkellä vain outcall-tapaamisia Joensuussa. Jään odottelemaan innolla mahdollisia uusia tapaamisia joko sinun luonasi tai vaikkapa hotellissa  :inlove: