Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 221315 kertaa)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1801
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #480 : Lokakuu 15, 2023, 06:52:31 »
^ Itse ainakin olen täsmälleen sen ikäinen kuin ilmoituksessa lukeekin.😊

Niin kirjoitin huonosti tarkoitin että kaikki sanomani osuisi.
kysyvälle vastataan

Poissa Noora

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #481 : Lokakuu 21, 2023, 09:26:07 »
En ole uusi pt, mutta uusi foorumilla. Pieni ja siro, melko petite iloinen ja pirtsakka, puhelias typy Naantalista. 163 cm, 47 kg.

Sunnuntaina jäämässä lomille, sillä pidempiä ulkomaanreissuja tulossa, mutta kun palaan, tarkoitus olisi keikkailla Turussa, sekä ainakin todennäköisesti Tampereella ja Helsingissä. Toki tässäkin vinkkejä otetaan vastaan, alalla ollut vajaan vuoden, mutta täysi aloittelija keikkojen suhteen! 🙈

Minusta saa melko vaniljaista seuraa, hieman rajumpikin menee, muttei kuitenkaan bdsm enkä alista tai alistu.

Seksuaalisena ja sosiaalisena tapauksena tämä ala on ollut loistovalinta 🧡
Pieni ja pirteä seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #482 : Lokakuu 21, 2023, 22:53:19 »
En ole uusi pt, mutta uusi foorumilla. Pieni ja siro, melko petite iloinen ja pirtsakka, puhelias typy Naantalista. 163 cm, 47 kg.

Sunnuntaina jäämässä lomille, sillä pidempiä ulkomaanreissuja tulossa, mutta kun palaan, tarkoitus olisi keikkailla Turussa, sekä ainakin todennäköisesti Tampereella ja Helsingissä. Toki tässäkin vinkkejä otetaan vastaan, alalla ollut vajaan vuoden, mutta täysi aloittelija keikkojen suhteen! 🙈

Minusta saa melko vaniljaista seuraa, hieman rajumpikin menee, muttei kuitenkaan bdsm enkä alista tai alistu.

Seksuaalisena ja sosiaalisena tapauksena tämä ala on ollut loistovalinta 🧡
Tervetuloa Foorumille sekä Tampereelle 😎👍
Laitetaan heti varausta  :behind: pystyyn 👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #483 : Lokakuu 23, 2023, 19:48:31 »
^ Olen pahoillani Peppi, mutta viestilläsi sä houkuttelet ihan pahimmat huijarit ja hyväksikäyttäjät kimppuusi.
Suosittelisin muokkaamaan viestiäsi ja ihan ensiksi miettimään todella tarkkaan sun kaikki rajat, ihan kaiken osalta, ennenkuin tapaat yhtään ketään. Ja sitten et jousta niistä rajoista tippaakaan.

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #484 : Lokakuu 23, 2023, 20:03:28 »
Heippa!

Olen vähän alle kolmekymppinen tyttö Tampereelta. Taloudellinen tilanteeni on käynyt viime aikoina hivenen tukalaksi, minkä vuoksi pohdin, että olisikohan joku ystävällinen herrasmies halukas auttamaan neitoa hädässä.

En ole tehnyt näitä hommia koskaan ennen ja siviilipuolellakin elämäntyylini on aina ollut suht säädyllinen. Toisin sanoen olen siis aivan totaalinen amatööri. Siksi en uskalla luvata kovin ammattimaista otetta. Olen ujo ja vähän kömpelökin, mutta toisaalta parhaimmillani minusta saattaa kuoriutua leikkisä ja hauska seuralainen.

Olen pitkä, hoikka ja täysin luomu. En ole henkeäsalpaavan upea kaunotar, vaan ihan tavallinen tyttö, mutta omalla tavallani sievä kuitenkin.

En voi tavata ketään kotonani ja minua jännittää ajatus vieraan ihmisen kotiin menemisestä, joten mieluiten tapaisin outcallina hotellissa. Minulla ei ole mitään välineitä tai asusteita, vaan ainoastaan minä itse.

Toiveenani olisi, että mikäli kirjoitukseni herättää mielenkiintoa, voisimme jatkaa keskustelua kahden kesken. Voisimme jutella tarkemmin molempien toiveista, ja mikäli ne vaikuttavat kohtaavan, sopia tapaamisen. Olen herkkä tyttö ja aina kaikille kiltti ja hyvää tarkoittava. Toivon, että myös minua kohdellaan kauniisti! ❤️

Upea esittely Peppi A. ja tervetuloa foorumille!  :inlove: Täältä löytyy kyllä mukavia, naisia kunnioittavia herrasmiehiä!

Poissa Mansikka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #485 : Lokakuu 29, 2023, 19:46:31 »
Moikka  ;D

Tässä 25-vuotias tyttö Tampereen seudulta, puoliks suomalainen. Mulla on hieman kokemusta alalta, pääasiassa Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Oon luova ja avoinmielinen, siksi oikein kink-friendly. Itse en alistu, mutta hyväksyn kilttejä palvelijoita. Tosin roolipelit, kultainen suihtu tms. on mun tyyliä enemmän kuin raju dominointi. Myös vanilla ja hellyttely käy mun kanssa mainiosti.  :-*

Koko elämäni aktiivinen ja hoikka. 170/56/70D Puolipitkat ruskeat hiukset, maukas tiukka pillu, isot luomutissit ja sirot sääret.

Kaikkea hauskaa ja erikoista on kyllä mun juttu, mutta palvelutarjonnasta löytyykin ihan perus full-service, pikapano tms. Oon toiminut stylistinä, meikkaajana ja tyttökaverina miehille, jotka haluavat tutustua omaan feminiiniseen puoleensa ja tein myös nudistisiivoojan työtä asiakkaiden luona. Olisiko sellaiselle kysyntää täällä? Mun tuoksuvat pikkarit ja sukkahousut on kuulemma 5/5. 
Oon kiinnostunut taiteesta, filosofiasta ja ihmismielestä enemmän kuin aspatyöstä, joten viihdyn horona :3 Oon innokas ja helposti lähestyttävä. Tarjoan myös GFE-palvelua, ja musta saa seuraa kiehtoviin kokemuksiin. 8)

Täällä hetkellä vain outcall Tampereen alueella tai pk-seudulla sopimuksen mukaan. Joskus saatan eksyä keikkailemaan muuallekin. Oma paikka on kovassa härkinnässä lähitulevaisuudessa.

Oon avoin myös yhteisiin keikkoihin tms., mikäli joku teistä tytöistä kaipaa kumppania! :)

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2023, 20:40:39 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #486 : Lokakuu 30, 2023, 09:39:41 »
Mansikalle lämpimästi tervetuloa. Toivottavasti tavataan  :kiss:

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #487 : Marraskuu 02, 2023, 22:48:15 »
Tervetuloa uudet ja nyt alkoikin tehdä Mansikkaa mieli 🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras1518

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #488 : Marraskuu 15, 2023, 18:30:08 »
Heipähei  :headbang:

Täällä ’kiero’ savolaistyttö aloittelemassa seurassanne   :D

Ulkonäöltä siviilissä monesti kiltti naapurintyttö, välillä jopa peltohommien jälkeen melkoinen maatilanemäntä  :o
Hienompiin tilaisuuksiin aina tykännyt pukeutua seksikkäästi, jonka takia jo aikaisemmin kateelliset haukkuneet maksulliseksi; saadaanko näin heille pitkä nenä vaiko karahtiko tämä omille nilkoille  ;D

Tiedä häntä, mutta minäpä haluan vain pitää kivaa :blowjob:

Olen siis vajaat nelikymppinen, mitoiltani 172/80/70H. Eli uhkean muhkea ja on mistä ottaa kiinni. Tykkään myös harrastaa liikuntaa; niin kropan muokkaus- kuin henkisen hyvinvoinnin takia. Ihan aina nämä eivät välttämättä tietysti ulospäin näy, niin kuin toivoisi  ;D

Hiukseni ovat pitkät ja koska oma väri olisi jonkinlainen maantienruskea, värjäilen kruunuani punaisen- ja violetin eri sävyillä. Myös kehoani olen halunnut koristaa ja siksi minussa on useita tatuointeja, mm. kädestä, selästä ja jalasta. Ne kertovat elämäni tarinaa ihollani. Muutoin olen täysin luomua ja korvakorujen reikiä lukuunottamatta lävistyksiä ei minusta löydy.

Aloittelen näitä hommia muun elämän mukana, illat- ja viikonloput (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta) ovat pyhitetty tuolle muulle elämälle. Ja valmista paikkaa ei ole, jonka takia kuljen autolla akselia Savonlinna-Juva-Mikkeli, tarvittaessa edestakaisinkin.
Joskus, TosiTosi, harvoin eksyn myös Päijät-Hämeen alueelle. Muuallekin mielelläni matkustaisin (vink, vink, kutsujanne odotellessa  ;) ) mutta nämä sitten vielä harvemmin mahdollista toteuttaa..  ::)

Kokemusta eniten vaniljasta, hempeästä ja lempeästä. Joskus saanut osakseen myös kouluttavaa kohtelua, kovaa ja rajua panoa; se tuntuu myös hyvältä. Mutta suurin kiinnostukseni olisi päästä toteuttamaan sisällä vielä pienenä heräilevää dominaa  :stiletto:

Omaan peppuuni en ole koskaan sormea isompaa saanut mahtumaan, joten se on siksi kiellettyjen listalla. Muutoin kaikenlaista (varsinkin uutta) olen valmis kokeilemaan, vähintään kerran. Muutenhan ei voi tietää, tykkääkö siitä vai ei  ;D

Leluja ei pahemmin ole, eikä muutakaan rekvisiittaa, mutta taloudellisen tilanteen niin salliessa niitä voisin haluta kyllä. -

Jo jonkin aikaa olen tarjonnut (vaatekaapin uusinta ajatuksella) myyntiin mm. pikkuhousuja, sukkia, kenkiä.. oikeastaan mitä vain, mikä jollekin kelpaa  :wanker: opiskelija kun ei voi olla liian kranttu  ;D
Ja vaatteiden myyntiä hoidan myös livenä; tästä kerron tarkemmin viestein.

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä.


Poissa missmirakira

  • Newbie
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #489 : Marraskuu 28, 2023, 21:38:14 »
Terve kaikille! Päätinpä mielenkiinnosta tehdä profiilin myös tälle alustalle.

Aloitin juuri marraskuun aikana dominapalvelujen tarjoamisen Tampereella taiteilijanimellä "Miss Mira Kira". Palveluni on sinänsä laadultaan hieman erikoisempi ja harvinaisempi, sillä sen ydinkohderyhmänä ovat nimenomaan AB/DL-fetisistit, klismafiilit ja lääkärileikeistä fantasioivat ihmiset, vaikka luonnollisesti teen myös perinteisempiä dominointisessioita. Olen haaveillut tällaisen "virkistyspalvelun" aloittamisesta jo vuosia, ja jo ensimmäisten livesessioiden tekemisen jälkeen olen voinut myös todeta, että päätös aloittaa toiminta vakavissaan oli oikea – en ole pitkään aikaan kokenut oloani näin voimaantuneeksi ja euforiseksi! <3

Triviatietoina itsestäni voin kertoa, että olen 27-vuotias, panseksuaalinen, trans- ja korkeakoulutaustainen nainen (181/75), joka rakastaa musiikkia, ruoanlaittoa ja luontoaktiviteetteja. Jälkimmäisistä erityisesti uinti ja kalastus ovat lähellä sydäntäni, jonkinlainen vesieläin taidan siis olla.

– M
Tamperelainen domina ja sisällöntuottaja, joka on ottanut elämäntehtäväkseen toteuttaa suomalaisten AB/DL-fantasiat.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #490 : Joulukuu 03, 2023, 17:18:15 »
     



! Päivitys jälleen :D !

Olen Johanna, 23v full service pt Lahdesta. Lahessa paikkani ei esteetön (2. kerros, ei hissiä) ja mul on eläimiä (ei makkarissa eikä kylpyhuoneessa oman allergian takia, heidän mahdollista olla myös ulkotarhassa erikseen sovittaessa 7-22 välillä, 22-7 on yörauha nii sil välil ei sovi. Tämä siksi että onnistuu hieman allergisenkin kanssa tavata tarvittessa. Keikoilla ei oo mukana eläimiä tällä hetkellä). Lahdessa tapaan sillon kun se on muun elämän ohella mahdollista

Keskityn nyt enemmän keikkailuun, keikoistani löytyy tieto täältä kalenterista, naapurisivulta ja mun työsomeista

Teen GFE / (soft) vanilja tyyppisiä tapaamisia eniten, mutta palveluista löytyy myös muunlaisia juttuja ja hieman löytyy leluja /välineitä. Leluja, asusteita, vaatteita yms ostelen kun tilanne sallii, ja niistä usein sitten ostettuani päivittelen tietoa esim mun someihin

Myyn livetapaamisten yhteydessä ja tapauskohtaisesti erikseenkin, kuvia, videoita, eritteitä, (alus)vaatteita, leluja/välineitä

Olen ollut alalla 4 vuotta hieman on-off tyyppisesti, eli välillä tehnyt enemmän ja välillä vähemmän.

Oon hoikka ja luonnollinen, 170/50/A, ruskeet pitkät hiukset ja vihreet silmät. En meikkaa, ei tatuointeja. Navasta ja korvista löytyy korut. Aina suihkunraikas, puhdas ja terve. En (ainakaan toistaiseksi) ajale karvojani mistän ;)

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä

Rakastan seksiä ja olen kyltymätön, polyamorinenkin, joten tää sopii hyvin mulle :) nautin saadessani tuottaa toiselle nautintoa ja kun toinen nauttii musta, mun kehosta, mun seurasta ja mun kanssa touhuilusta :) tykkään kokeilla uusia asioita ja ''rikkoa omia rajoja'', eli tehdä myös asioita joissa en koe olevani hyvä tms. Toki se mikä ei sovi ei sovi, mutta näin yleisesti. Kiihotun kun toinen kiihottuu ja on kiihottunut ;) Nautiskelen mielummin pidemmällä kaavalla, mutta joskus pikaiset on se juttu :P

Saatan olla hieman akward joskus uuden ihmisen kanssa, mutta eipä tuo tähän asti oo menoa haitannut. En ole myöskään pirtsakka, mutta ei sekään oo tähän asti haitannut :D kohtelias ja hyväntuulinen, reilu kun mulle ollaan reiluja. Mutkaton pyrin olemaan, etten turhia kysele jne. Joskus oon vähän hölöttäjä mutta osaan olla hiljaakin  ;D

Kirjoituksissa hyvin suora ja teräväkielinen, pyrin olemaan selkeä. Mutta livenä pyrin olemaan rennompi :) Toisaalta aika tarkka kenet tapaan ja kenen kanssa aloitan keskustelua käymään / sitä jatkan, vaikka en toisaalta taas hirveästi vastapuolelta vaadikaan
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Leiinca

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #491 : Joulukuu 20, 2023, 09:14:10 »
Moikka kaikille  ;)

Olen 32 vuotias ja tehnyt tätä työtä nyt reilu 1,5vuotta. Mä huoraan rakkaudesta lajiin ja oon aina ollut kiinnostunut kaikesta mikä liittyy seksuaalisuuteen.
Tällä hetkellä eniten teen GFE tyyppisiä tapaamisia. Mutta nautin myös vähän rajummasta panemisesta  :behind: löytyy myös sträppäri ja muita leluja. Nautin eniten siitä kun näen että toinen osapuoli nauttii.
Uuden ihmisen kanssa usein aluksi oon hieman ujo mutta sängyn puolella en ujostele  ;)
Tällä hetkellä löytyy lähinnä seksikkäitä alusvaatteita ja joitain kenkiä mutta ostoslista pitkä asujen suhteen  :P
Olen itse hyvin suorasanainen enkä osaa lukea rivien välistä joten toivon että mulle ilmaistaan selvästi mitä toivoo tapaamiselta. Olen erittäin innokas myös oppimaan uutta ja rikkomaan omia rajojani joten ehdottaa saa rohkeasti.
Mun peppuun on sallittua laittaa sormi tai tappi mutta peppuseksi ei oo mun juttu.

Olen 169cm/noin 65kg, D kupin silikoni rinnat.
Terveys on mulle tärkeää joten kondomin käyttö ehdoton myös suuseksissä.
Karvoitus vähäistä ja siististi muotoon ajeltu.

Haaveena seksuaalineuvojaksi opiskelu ja domina jutut alkaneet kiinnostaa mutta niitä en ole vielä valmis toteuttamaan tapaamisilla ennen kuin itse olen perehtynyt asiaan vähän enemmän  :stiletto:

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #492 : Joulukuu 23, 2023, 11:56:33 »
^ Tervetuloa Leiinca.
Missäpäin vaikutat?
Saitin Bud Spencer

Poissa Leiinca

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #493 : Joulukuu 26, 2023, 15:11:27 »
Vaikutan Tuusulassa

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1122
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #494 : Joulukuu 29, 2023, 15:50:04 »
Tervetuloa Leiinca.  :inlove:
#freepalestine

Poissa Vieras1548

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #495 : Joulukuu 29, 2023, 15:50:36 »
Moikka kaikille  ;)

Olen 32 vuotias ja tehnyt tätä työtä nyt reilu 1,5vuotta. Mä huoraan rakkaudesta lajiin ja oon aina ollut kiinnostunut kaikesta mikä liittyy seksuaalisuuteen.
Tällä hetkellä eniten teen GFE tyyppisiä tapaamisia. Mutta nautin myös vähän rajummasta panemisesta  :behind: löytyy myös sträppäri ja muita leluja. Nautin eniten siitä kun näen että toinen osapuoli nauttii.
Uuden ihmisen kanssa usein aluksi oon hieman ujo mutta sängyn puolella en ujostele  ;)
Tällä hetkellä löytyy lähinnä seksikkäitä alusvaatteita ja joitain kenkiä mutta ostoslista pitkä asujen suhteen  :P
Olen itse hyvin suorasanainen enkä osaa lukea rivien välistä joten toivon että mulle ilmaistaan selvästi mitä toivoo tapaamiselta. Olen erittäin innokas myös oppimaan uutta ja rikkomaan omia rajojani joten ehdottaa saa rohkeasti.
Mun peppuun on sallittua laittaa sormi tai tappi mutta peppuseksi ei oo mun juttu.

Olen 169cm/noin 65kg, D kupin silikoni rinnat.
Terveys on mulle tärkeää joten kondomin käyttö ehdoton myös suuseksissä.
Karvoitus vähäistä ja siististi muotoon ajeltu.

Haaveena seksuaalineuvojaksi opiskelu ja domina jutut alkaneet kiinnostaa mutta niitä en ole vielä valmis toteuttamaan tapaamisilla ennen kuin itse olen perehtynyt asiaan vähän enemmän  :stiletto:

Voin ilmottautua koekaniiniksi sit kun alat tekee domina juttuja  :inlove:

Poissa dueerre

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #496 : Tammikuu 03, 2024, 16:26:23 »
Kiva saada lisää tyttöjä tänne forkalle, tervetuloa!  :headbang:
Olen Venlan kanssa täysin samaa mieltä. Näitä hyvinvointipalveluja tarvitaan aina. Täytyyhän miehillekin olla jotain iloja. :behind:

Poissa Savon Paroni

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #497 : Tammikuu 05, 2024, 23:46:18 »
Heipähei  :headbang:

Täällä ’kiero’ savolaistyttö aloittelemassa seurassanne   :D

Ulkonäöltä siviilissä monesti kiltti naapurintyttö, välillä jopa peltohommien jälkeen melkoinen maatilanemäntä  :o
Hienompiin tilaisuuksiin aina tykännyt pukeutua seksikkäästi, jonka takia jo aikaisemmin kateelliset haukkuneet maksulliseksi; saadaanko näin heille pitkä nenä vaiko karahtiko tämä omille nilkoille  ;D

Tiedä häntä, mutta minäpä haluan vain pitää kivaa :blowjob:

Olen siis vajaat nelikymppinen, mitoiltani 172/80/70H. Eli uhkean muhkea ja on mistä ottaa kiinni. Tykkään myös harrastaa liikuntaa; niin kropan muokkaus- kuin henkisen hyvinvoinnin takia. Ihan aina nämä eivät välttämättä tietysti ulospäin näy, niin kuin toivoisi  ;D

Hiukseni ovat pitkät ja koska oma väri olisi jonkinlainen maantienruskea, värjäilen kruunuani punaisen- ja violetin eri sävyillä. Myös kehoani olen halunnut koristaa ja siksi minussa on useita tatuointeja, mm. kädestä, selästä ja jalasta. Ne kertovat elämäni tarinaa ihollani. Muutoin olen täysin luomua ja korvakorujen reikiä lukuunottamatta lävistyksiä ei minusta löydy.

Aloittelen näitä hommia muun elämän mukana, illat- ja viikonloput (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta) ovat pyhitetty tuolle muulle elämälle. Ja valmista paikkaa ei ole, jonka takia kuljen autolla akselia Savonlinna-Juva-Mikkeli, tarvittaessa edestakaisinkin.
Joskus, TosiTosi, harvoin eksyn myös Päijät-Hämeen alueelle. Muuallekin mielelläni matkustaisin (vink, vink, kutsujanne odotellessa  ;) ) mutta nämä sitten vielä harvemmin mahdollista toteuttaa..  ::)

Kokemusta eniten vaniljasta, hempeästä ja lempeästä. Joskus saanut osakseen myös kouluttavaa kohtelua, kovaa ja rajua panoa; se tuntuu myös hyvältä. Mutta suurin kiinnostukseni olisi päästä toteuttamaan sisällä vielä pienenä heräilevää dominaa  :stiletto:

Omaan peppuuni en ole koskaan sormea isompaa saanut mahtumaan, joten se on siksi kiellettyjen listalla. Muutoin kaikenlaista (varsinkin uutta) olen valmis kokeilemaan, vähintään kerran. Muutenhan ei voi tietää, tykkääkö siitä vai ei  ;D

Leluja ei pahemmin ole, eikä muutakaan rekvisiittaa, mutta taloudellisen tilanteen niin salliessa niitä voisin haluta kyllä. -

Jo jonkin aikaa olen tarjonnut (vaatekaapin uusinta ajatuksella) myyntiin mm. pikkuhousuja, sukkia, kenkiä.. oikeastaan mitä vain, mikä jollekin kelpaa  :wanker: opiskelija kun ei voi olla liian kranttu  ;D
Ja vaatteiden myyntiä hoidan myös livenä; tästä kerron tarkemmin viestein.

En tupakoi, juo, enkä käytä mitään päihteitä.
Kaho kaho, näinköhän mualiman navastakkii löytyisi ehtaa kotimaista "lihaa" myllättäväksi tämän forkan aiheen tiimoilta(!?) Saanko kysyä, missä päin 'vastaanottosi' sijaitsee pysyväisemmin, jos sellaista on?😇

Nimim. "Mä maalaispoika oon"
Hupsujen tuki Ry.

Poissa Santra XL

  • Newbie
  • Galleria (13)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #498 : Tammikuu 14, 2024, 14:56:54 »
Moikka,

Täällä esittäytyy 50+ bbw lady, aidosti lämmin ja helposti lähestyttävä PT, pituutta hurjat 158cm, xxl ja kivat käteensopivat C-kupin tissit. Jonkin aikaa olenkin jo tätä foorumia taustalla lueskellut ja parhaani mukaan lyhenteitä ym. alan sanastoa ottanut haltuun.  ;D

Olen alalla uusi, mutta toki "siviilissä" kokenut ja monenlaista touhua harrastanut vaniljasta kinkyyn ja kimppakivaan. Nyt on hyvä sauma ottaa nuo taidot käyttöön useampien iloksi.

Tällä hetkellä teen ainoastaan outcallia ja aloittelen keikkoja. Päivätöiden vuoksi liikun lähinnä Pohjois-Karjalan ja Etelä-Savon väliä. Keikat suuntautuvat pk-seudulle ja Pohjois-Savoon, ehkä muuallekin.

Olen niin sanotusti hyvä suustani ja tiukka ikäisekseni. Tykkään myös pitää hyvänä vaikkapa öljyllä hieroen (täysin amatööripohjalta tosin). Pukeudun usein arkenakin nahkaan ja korkoihin, eivätkä muutkaan fetissit (esim. tyttöily) ole vieraita.  :stiletto: Kinkypuolella olen dominoiva, mutten mikään hard core- Domme. Mm. liikkumisen rajoittaminen, piiskaaminen, kultainen suihku, CBT ja strap on kuuluvat repertuaariini, olen myös harrastanut fistausta. Omaan peppuuni ei mitään jättimäistä saa sopimaan, mutta pienellä valmistautumisella peppupanokin voi onnistua. Limakalvokontakteissa on aina kondomit ym. suojat käytössä, owo ei siis ole minun juttuni.
Silloin tällöin liikumme myös yhdessä miehen tai trans-pimun kanssa, jos siihen on tarvetta.
Aikuisten iltasatu...

Poissa kindbeautymilf

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 7
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #499 : Tammikuu 16, 2024, 21:56:28 »
Moi, mä olen erityisen kiihottavasti muotoutunut, taitava, terve ja hellä kotimainen 50-vuotias MILF. Katso kuviani galleriasta.

Tarjoan seuraani vain terveille, ok-näköisille ja normaalivartaloisille kotimaisille herrasmiehille ensisijaisesti pääkaupunkiseudulla. Erikoisesti pidän kolmekymppisten seurasta. Mulle voi esittää myös outcall -pyynnön, kuuntelen mielelläni ehdotuksia.

En tee kondomittomia tapaamisia, enkä peppuasioita. Työskentelen yksin.

Olen todella taitava suuseksin antaja, tiedän, mistä miehen nautinto tulee! Synnyttämättömänä ja ikäni urheilleena olen pyhimmästäni kuin se kuuluisa viulunkieli  ;)

164cm/62 kg/G-kuppi/pitkät vaaleat hiukset/siniset silmät/upea vyötärö/lihaksikas selkä/napakka muodokas pyrstö :-* Rotunainen, joka pitää itsestään huolta ja osaa kevyen ehostuksen taidon. Pukeudun halutessasi kauniisiin alusasuihin, viihdyn luonnollisen naisellisessa lookissa.
❤️ Tarjolla suomalaisille herrasmiehille Helsingissä ❤️ Myös OF.