Heippu! <3
Mä olen Anna, 21-vuotias ihansama-seksuaali Tampereelta.
Olen avoin, leikkisä ja fiksu. Mulla on pari tatuointia, söpöt kasvot ja muodokas vartalo.
Olen todella intohimoinen sekin ja seksuaalisuuden suhteen, ja sisäsyntyinen tavoitteeni on aina löytää uuden ihmisen kanssa molemmille toimiva energia ja aaltopituus. Rakastan huomion antamista ja vastaanottamista. Olen rakastava ja rakastettava. Hassutteleva ja heittäytyvä.
Vapaa-aikani kuluu pitkälti Bdsm- ja taideharrastusten parissa. Jos sulla on fetissi tai fantasia, en säikähdä sitä vaan mitä todennäköisesti innostun siitä

Itse olen aikamoinen kinky kameleontti.
GFE, PSE, pikapanosta ja suihinototosta hellään ja kiihkeään rakasteluun ja erilaisten kokoon(panojen) kimppailuihin.
Mulla on paljon eri puolia. Viattomasta ja söpöstelevästä tyttösestä kokkareilla tallovaan, irstaaseen ja sadistisen dommeen.
Cuck -fantasia? Onnistuu!
Materiaalifetissi? Niin mullakin!
Pissaleikit puolin ja toisin? Jee!
Ihan tosi yhsityiskohtainen fantasia, jota et ole kehdannut ikinä sanoa ääneen kenellekään?
SuperMegaJee!
Työn kanssa olen ihan lapsen kengissä. Sain nimittäin hiljattain sellaisen suuruudenhullun idean, että voisin ehkä tehdä suosikkiharrastuksestani työn.