Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 216495 kertaa)

Paikalla Juusto

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #340 : Joulukuu 13, 2021, 08:51:59 »
Moi kaikki, tässä Kristina,  myös aikaisemmalla forumilla samalla nimimerkillä (kristinaxx). Kuulin vasta vähän aikaa sitten tästä forumista ja oli pakko tietenkin liittyä teidän muiden seuraan.
Lopetin hommat noin 2-3 vuotta sitten, ja pari kuukautta sitten päätin että nyt on comebäkin aika. 
Rakastan urheilua ja sen näkee myös päältä päin, pituutta ja painoa:167/56.  Minulla on b/c kupin luomurinnat ja treenattu pylly sekä silkin pehmeä iho.
Persoonana olen hyvin sivistynyt, keskustelutaitoinen, viehättävä ja sosiaalinen mysteeri kissa. Kanssani on helppoa olla, sillä olen estoton, rento ja kaikista tärkein: erittäin luotettava "panokaveri" ;).
Olen kouluja käynyt ja maailmaa nähnyt, joten omaa erittäin hyvien käytöstapojen lisäksi, tilanne tajua sekä hetkessä elämisen taidon. Erikoistunut GFE-ammattilainen ;)

Minulle saa laittaa viestiä kaikki perisuomalaiset  yli 40-vuotiaat herrasmiehet, jotka osaavat arvostaa sekä kunnioittaa naisia.

Mukava kun tulit takaisin :inlove: Muistan kyllä upeat kuvasi...
Jokohan nyt tiemme kohtaisivat ;)

Poissa Karoliina

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #341 : Joulukuu 14, 2021, 22:08:20 »
Voisin mäkin vihdoin esittäytyä... ;)

Moi! Oon Karo, 27-vuotias opiskelija, 170cm/78kg. Muilta saadun palautteen perusteella oon ihanan eloisa ja mulla on pehmeä iho, ahnas suu ja erityisen kaunis pillu. Teen outcalleja hotelleihin Turun seudulla, joskus tulee keikkailtua muuallakin. Teen GFE:tä ja joitain BDSM/fetissi-juttuja: annan esimerkiksi mielelläni piiskaa ja rakastan sitä, kun mun jalkoja palvotaan. Kaikkea en tee, mutta kerro rohkeasti, mikä olis just sun mielestä kuumaa <3 Kokemusta löytyy miehistä, naisista ja muista. Käytössä kumit ja suuseksisuojat, peppuseksi onnistuu, jos sä haluat, että panen sua.
Hemaisevan seksikäs pörröpääsi ⚘

Loppuvuoden Turussa.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #342 : Joulukuu 15, 2021, 17:02:56 »
kiitos  :inlove: Juu se unohtuikin, paikka on Espoo :)

Mikä on toivottu yhteydenottokeino, ettei tarvii kaikkia Espoon ovikelloja käydä soittamassa?

Poissa parihml03

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #343 : Joulukuu 16, 2021, 04:06:32 »
Tervehdys kaikille. Uusina palveluntarjoajina olemme täällä. Parina täällä olemme...

Nainen: Helinä 43v bi 159cm ja noin 65kg tatuoitu Lähihoitaja Kanta-Hämeestä.
Koska siviilityö vie suurimman osan päivästä hoitaa meillä oma mies asiakkaiden varaukset, aikataulutukset, emailin ja muut alaan liittyvät asiat. Itse vastaan myös aina kun mahdollista.
Normi panojen lisäksi saatavana 69, analsex, fisting, golden shower, strap panot. GB iltoja pidämme välillä. Mahdollisuus myös 2 bi naisen palveluihin jossa toinen on 34v bi 165cm 65kg. Lopuksi voi rentoutua ja peseytyä saunassa. Paikkamme Lammilla joten isommistakin kaupungeista pääsee vaivattomasti tulemaan.
Poikkea Lammilla !

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #344 : Joulukuu 22, 2021, 17:44:30 »
Moi kaikki, tässä Kristina,  myös aikaisemmalla forumilla samalla nimimerkillä (kristinaxx). Kuulin vasta vähän aikaa sitten tästä forumista ja oli pakko tietenkin liittyä teidän muiden seuraan.
Lopetin hommat noin 2-3 vuotta sitten, ja pari kuukautta sitten päätin että nyt on comebäkin aika. 
Rakastan urheilua ja sen näkee myös päältä päin, pituutta ja painoa:167/56.  Minulla on b/c kupin luomurinnat ja treenattu pylly sekä silkin pehmeä iho.
Persoonana olen hyvin sivistynyt, keskustelutaitoinen, viehättävä ja sosiaalinen mysteeri kissa. Kanssani on helppoa olla, sillä olen estoton, rento ja kaikista tärkein: erittäin luotettava "panokaveri" ;).
Olen kouluja käynyt ja maailmaa nähnyt, joten omaa erittäin hyvien käytöstapojen lisäksi, tilanne tajua sekä hetkessä elämisen taidon. Erikoistunut GFE-ammattilainen ;)

Minulle saa laittaa viestiä kaikki perisuomalaiset  yli 40-vuotiaat herrasmiehet, jotka osaavat arvostaa sekä kunnioittaa naisia.

 


Joululahja saapui siis ennakkoon:) 

Poissa Rita

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #345 : Joulukuu 30, 2021, 03:18:10 »
Hei kaikille!

Minä olen Rita, 39v Satakunnan alueelta. Olen 169cm ja M-kokoisia vaatteita käytän, rintojani on moni ihaillut, ovat luomut. Olen muutenkin aika luonnollinen tapaus ja huumorintajuinen sekä rento  :D

Olen aloittanut pikkareiden myynnillä ja nyt aloitellut eroottisella hieronnalla ja joskus satunnaisesti vähän enemmänkin...eli aloitteleva vielä.

Tällä hetkellä olen tehnyt enemmän outcallia luotettavilta vaikuttaneiden miesten luona, etteivät naapurit ihmettele liikoja  ::)

Poissa Milliina

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #346 : Joulukuu 30, 2021, 14:49:16 »
Täällä ilmottautuu foorumilla uusi horotsu. ☺️
37v vaalea suomalainen nainen, 178cm/75kg. Muhkua pyllyä löytyy enemmän kuin tissiä. 😁
Pirkanmaan alueella puuhastelen.
Kokemusta on kertynyt vuosien varrella monenlaisista puuhista  :blowjob: :kiss: :stiletto: :behind: :whipping: olen avoin ehdotuksille.
Oma asunto tampereen vieressä, mutta pääsen liikkumaan muuallekin.
Päivisin olen töissä, mutta iltaisin ja viikonloppuisin aikaa rietastelulle  :inlove:

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #347 : Joulukuu 30, 2021, 15:16:26 »
Tervetuloa uudet tulokkaat 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Heidimoi88

  • Newbie
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #348 : Tammikuu 01, 2022, 18:38:59 »
Hei Läntiseltä Uudeltamaalta!  :) Tässä esittäytyy reilu kolmekymppinen suuresti läheisyydestä ja seksistä nauttiva neitokainen. Olen 172cm pitkä, leveälanteinen ja paino pyörii siinä 70kg molemmin puolin, rinnat ovat luomut C kupit ja nauttivat suuresti kosketuksesta ja hyväilystä, eli sanoisin että suhteellisen normaali painoinen ja vartaloinen.
Kohta vuoden foorumia seurailut, ja hupakointi harrastus vasta alkutaipaleella, jännitys tällaisen uuden asian äärellä ollut hieman jarruna,
Aktiivista ilmoitusta ei ole tällä hetkellä, mutta kai sellainenkin täytyisi taas laittaa ja tätä oloa hieman helpottaa  ;) Lähes kaikkiruokainen olen seksin suhteen, yksi ehdoton sääntö on että peppu on pyhä. Olen helposti tyydytettävissä orgasmiin, etenkin osaavissa käsisssä ja vaihtelu pitkistä kiusoittelevista esileikeistä aina pikaiseen raivorynkytykseen pitää neidon tiellä  ;) Seksissä iso merkitys on vastapuolen nautinnolla ja että molemmat saavat kiksejä toisen tyydyttämisestä ja nautinnosta.
Ai että miten tämä kirjoituskin laittaa mielen laukkaamaan ja lantion väreilemään  ;)
Omalla autolla kuljen läntisellä uudellamaalla sekä pääkaupunkiseudulla, tällä hetkellä en kykene ottamaan kotonani ketään vastaan. 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2022, 14:06:20 kirjoittanut Shark »
XL-nainen osa-aikaisesti hommissa Länsi-Uusimaa

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #349 : Tammikuu 03, 2022, 09:01:42 »
Tervetuloa kaikille ihanille.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Ewesi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #350 : Tammikuu 08, 2022, 11:31:26 »
Heipsis, Täällä 29-vuotias neitokainen Helsingistä. Joskus 6-7 vuotta sitten toiminut nimellä BellaDonna ja nykyään nimellä Ewesi. Tämä saitti minulle uusi, mutta pt hommat ei  ;) Elikkäs etelä-haagassa Helsingissä toimin ja olen 164 cm pitkä ja kokoa L-XL. Muotoja siis löytyy. C-kupin rinnat ja posliini. Olen luonteeltani rento, sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja huumorintajuinen. Pidän normaalista seksistä, ja kiihkeästä menosta. Etsin suomalaisia valkoisia miehiä viettämään nautinnollisia hetkiä kanssani  :behind:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2022, 14:06:35 kirjoittanut Shark »

Poissa Ewesi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #351 : Tammikuu 08, 2022, 12:37:54 »
Heipsis, Täällä 29-vuotias neitokainen Helsingistä. Joskus 6-7 vuotta sitten toiminut nimellä BellaDonna ja nykyään nimellä Ewesi. Tämä saitti minulle uusi, mutta pt hommat ei  ;) Elikkäs etelä-haagassa Helsingissä toimin ja olen 164 cm pitkä ja kokoa L-XL. Muotoja siis löytyy. C-kupin rinnat ja posliini. Olen luonteeltani rento, sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja huumorintajuinen. Pidän normaalista seksistä, ja kiihkeästä menosta. Etsin suomalaisia valkoisia miehiä viettämään nautinnollisia hetkiä kanssani  :behind:

Lisäys: Kauniiksi kehuttu ja kauniit silmät. Tummat kiharat hiukset ja täysin suomalainen. :inlove:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2022, 14:07:26 kirjoittanut Shark »

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #352 : Tammikuu 29, 2022, 18:35:57 »
Moi kaikki, tässä Kristina,  myös aikaisemmalla forumilla samalla nimimerkillä (kristinaxx). Kuulin vasta vähän aikaa sitten tästä forumista ja oli pakko tietenkin liittyä teidän muiden seuraan.
Lopetin hommat noin 2-3 vuotta sitten, ja pari kuukautta sitten päätin että nyt on comebäkin aika. 
Rakastan urheilua ja sen näkee myös päältä päin, pituutta ja painoa:167/56.  Minulla on b/c kupin luomurinnat ja treenattu pylly sekä silkin pehmeä iho.
Persoonana olen hyvin sivistynyt, keskustelutaitoinen, viehättävä ja sosiaalinen mysteeri kissa. Kanssani on helppoa olla, sillä olen estoton, rento ja kaikista tärkein: erittäin luotettava "panokaveri" ;).
Olen kouluja käynyt ja maailmaa nähnyt, joten omaa erittäin hyvien käytöstapojen lisäksi, tilanne tajua sekä hetkessä elämisen taidon. Erikoistunut GFE-ammattilainen ;)

Minulle saa laittaa viestiä kaikki perisuomalaiset  yli 40-vuotiaat herrasmiehet, jotka osaavat arvostaa sekä kunnioittaa naisia.

 

Tervetuloa takaisin.  :inlove:

Onko tässä nyt joku blokkausyritys meistä karvan alle 4kymppisistä kiimaisista asiakkaista, kun en ainakaan aiemmista viesteistä löytänyt tällaista ikärajaa, että vain yli 40 vuotiaat kelpaa asiakkaiksi... että en syyttele, mutta osoittelen sormella ja kyselen? Että mitähän vattua??

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 75
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #353 : Helmikuu 17, 2022, 13:05:51 »
Saisinkohan minäkin viimein kirjotettua pienen esittelyn itsestäni ;D Olen 31-vuotias Jasmin ja asustelen eteläisessä Kymenlaaksossa, jonka alueella tuun mielelläni päiväkahveille. Omaa paikkaa mulla ei ole, mutta noin kerran kuussa otan hotellihuoneen näiltä nurkilta ja silloin tällöin minut voi löytää muistakin kaupungeista, kuten nyt viikonloppuna Lappeenrannasta ;)

Olen pitkä ja pehmeä BBW ja erityisesti mun pakarat on saaneet asiakkailta haltioitunutta ihastelua osakseen. Mun palvelut on oletuksena GFE-tyylisiä, ellei asiakas pyydä jotain muuta. Tykkään niin hellästä ja hempeästä menosta kuin alistamisesta ja muistakin fetisseistä. Sträpillä paneminen on uusin intohimoni, mutta rakastan kyllä itsekin olla anteliaasti perse pystyssä ::)

Yhteyttä kannattaa ennemmin ottaa muuta kautta kuin foorumilla, mutta saa täälläkin viestiä laittaa. Minut löytää AS:sta, Twitteristä ja naapurista.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9020
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #354 : Helmikuu 17, 2022, 13:07:42 »
Kymenlaakso on kaivannut jo pitkään pillua ja hoivaamista. Tervetuloa.
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #355 : Helmikuu 17, 2022, 13:23:28 »
Moi kaikki, tässä Kristina,  myös aikaisemmalla forumilla samalla nimimerkillä (kristinaxx). Kuulin vasta vähän aikaa sitten tästä forumista ja oli pakko tietenkin liittyä teidän muiden seuraan.
Lopetin hommat noin 2-3 vuotta sitten, ja pari kuukautta sitten päätin että nyt on comebäkin aika. 
Rakastan urheilua ja sen näkee myös päältä päin, pituutta ja painoa:167/56.  Minulla on b/c kupin luomurinnat ja treenattu pylly sekä silkin pehmeä iho.
Persoonana olen hyvin sivistynyt, keskustelutaitoinen, viehättävä ja sosiaalinen mysteeri kissa. Kanssani on helppoa olla, sillä olen estoton, rento ja kaikista tärkein: erittäin luotettava "panokaveri" ;).
Olen kouluja käynyt ja maailmaa nähnyt, joten omaa erittäin hyvien käytöstapojen lisäksi, tilanne tajua sekä hetkessä elämisen taidon. Erikoistunut GFE-ammattilainen ;)

Minulle saa laittaa viestiä kaikki perisuomalaiset  yli 40-vuotiaat herrasmiehet, jotka osaavat arvostaa sekä kunnioittaa naisia.

 

Tervetuloa takaisin.  :inlove:

Onko tässä nyt joku blokkausyritys meistä karvan alle 4kymppisistä kiimaisista asiakkaista, kun en ainakaan aiemmista viesteistä löytänyt tällaista ikärajaa, että vain yli 40 vuotiaat kelpaa asiakkaiksi... että en syyttele, mutta osoittelen sormella ja kyselen? Että mitähän vattua??

Miksi minulta kysyt?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 75
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #356 : Helmikuu 17, 2022, 13:42:00 »
Kymenlaakso on kaivannut jo pitkään pillua ja hoivaamista. Tervetuloa.

Kiitos! Onneksi olen sekä pillun että hoivaamisen erityisasiantuntija ;) :inlove:
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa SaaraFIN

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 16
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #357 : Maaliskuu 03, 2022, 14:44:41 »
Olen uusi palveluntarjoaja Helsingissä. Toisin sanoen olen palannut takaisin harrastukseni pariin muutaman vuoden tauon jälkeen. Ilmo löytyy naapurisaitilta. Sieltä voi käydä kurkkimassa kuvia.

Olen vähän päälle 30-vuotias, 160/70/B kaunis, tummahiuksinen, positiivinen, avoin ja naisellinen seksistävä nauttiva neito. Vartaloni on muodokas ja pyllyni on ihanan pehmeä. Minulla on muutama tumma tatuointi ja kaksi lävistystä. Olen enemmän kuitenkin naapurintytön kuin rokkarin näköinen. Ehkä. Riippuu katsojasta. :D

Tarjoan pääsääntöisesti GFE- henkisiä tapaamisia Töölöössä. Aika ajoin olen täysin luonnollisella karvoituksella. En tosin tällä hetkellä. Yhteyttä voi ottaa soittamalla tai täällä viestillä. 🤩
Kaunis ja filmaattinen. 🤩☀️ Helsingissä. 🌸

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 75
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #358 : Maaliskuu 14, 2022, 21:38:39 »
Saisinkohan minäkin viimein kirjotettua pienen esittelyn itsestäni ;D Olen 31-vuotias Jasmin ja asustelen eteläisessä Kymenlaaksossa, jonka alueella tuun mielelläni päiväkahveille. Omaa paikkaa mulla ei ole, mutta noin kerran kuussa otan hotellihuoneen näiltä nurkilta ja silloin tällöin minut voi löytää muistakin kaupungeista, kuten nyt viikonloppuna Lappeenrannasta ;)

Olen pitkä ja pehmeä BBW ja erityisesti mun pakarat on saaneet asiakkailta haltioitunutta ihastelua osakseen. Mun palvelut on oletuksena GFE-tyylisiä, ellei asiakas pyydä jotain muuta. Tykkään niin hellästä ja hempeästä menosta kuin alistamisesta ja muistakin fetisseistä. Sträpillä paneminen on uusin intohimoni, mutta rakastan kyllä itsekin olla anteliaasti perse pystyssä ::)

Yhteyttä kannattaa ennemmin ottaa muuta kautta kuin foorumilla, mutta saa täälläkin viestiä laittaa. Minut löytää AS:sta, Twitteristä ja naapurista.

En puhelimella löytänyt, mistä olisi päässyt muokkaamaan viestiä, niin päivitetään näin. Nykyään on paikkakin Kotkassa eli päiväkahvitarjoilut onnistuu myös mun luona. Lupaan pistää pöydän koreaksi kahvivieraille :kiss:
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa karosusikivi

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #359 : Maaliskuu 15, 2022, 00:15:13 »
Hola!

Pitkän pohdinnan jälkeen on aika esittäytyä. Olen huomannut, että pariin kertaan saitilla on kyselty kokemusten perään, ihanaa, että kiinnostusta riittää :inlove:

Olen 25-vuotias suloinen ja kiharatukkainen brunette. Kihara ja tuuhea tukka löytyy myös alhaalta! Luonnollisuus on mun juttu, olen tyypillisesti tapaamisilla meikittä tai maltillisesti laittautuneena. Tavaramerkiksi ovat ehkäpä nousseet Reinot, jotka jalassa haen asiakkaan hellään syleilyyni. GFE-henkiset hommat on mun mieleen, vaikka innostunkin helposti toteuttamaan kaikkea muutakin.

Luonteeltani olen nauravainen, iloinen ja rento. Pituuden (158cm) sijaan sain senttejä rinnanympärykseen ja rakastankin omia täyteläisiä luomurintojani (75G). Perinteisiin mallin mittoihin en sovi.

Tyypillisesti olen tavattavissa Helsingin Alppilassa. Suosikkipaikka keikoille on Kajaani. Mun ilmoituksiin voi törmätä nimillä Karo, Karoliina ja Karo Susikivi :)