Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 216589 kertaa)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #300 : Lokakuu 04, 2021, 15:44:45 »
^ Tuolla on tuo yksityisviesti valikko yläreunassa, sopinee paremmin tuollaisiin kyselyihin. Maksullisen seksin foorumilla palveluntarjoajan voi olettaa kyllä olevan sponssia vailla.

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #301 : Lokakuu 05, 2021, 23:27:49 »
Iltoja kaikille!

Eile tänne löytäneenä kirjottelen esittelyä ko sain ystävälliselt herralt vinkkiä et tämmöne ketju on.

Mie oon Lili, 54v karjalanneito. Miun luona pääsee kyläilemmää Lappeenrannassa ja koska otan vastaa kotonani niin tahon turvallisuussyistä nähhä asiakkaan kuvan enne ajan varaamista, lähetän paluupostissa oman kuvani siulle.

Vaikka ikkää onkii jo yli puolvuossattaa ni nuorekkaaks on kehuttu ja harvo kukkaa ens kertomal uskoo minkä ikäne oon, on jopa henkkareita kysytty näytille. Tietekii ikä jo näkkyy, mutta onneks jotkuu tykkää vanhemmastakii. Mie en oo mikkää pikkune tyttö, oon 173cm noin 90kg, kokoa L/XL. Alakerrast löytyy tuhero (joskus reunoilt ja häppäreist ajeltu, joskus iha naturelli) ja ylläält c-kupin luomuu. Miulla on erikoisemman värine pitkä tukka, venytykset korvis, tatuointeja ja lävistyksiä (nännit ja kieli). Luonteeltani mie oon rento, ilone, pikkuse höpsykkä, mut kuitekii iha fiksu ja lepposa savolais-karjalaine jolta löytyy pilikettä silimistä.

Alottelin nää huoraamis hommat reilu 4kk sitte. Sitä enne myin vuuen verra pikkareita, ensi postittaen ja myöhemmi myös livetoimituksella. Koska en taho mittää parisuhekiemuroita ja seksi on kivvaa ni päätin kokkeilla mite miun pää kestää huoraamista. Pakko tunnustaa et nauttinu oon täysin rinnoin, oon näköjää kunnon hutsu joka on aina valamiina ja märkänä. Kiva löytää uusia puolia ihestää ja miun pervopuoli saap kiksejä siitä ko myyn ihteeni.
Seksissä mie tykkään siitä ko mies vie ja mie vikisen eli rajumminkii voi ottaa, mut vaniljainen tyttöystävä meininki toimii myös. Muutama vakkarikii on jo löytyny, kiitos heille jos täällä ootte, kivvaa on ollu.
Siviilissä mie oon kaupantäti ni asiakaspalvelu tulee luonnostaa ja sitähä tää huoraaminekkii on, tosin tällä hetkellä työttömänä ni lisätulot tulee tarpeesee ja tylsyyttäkkii tää pittää loitolla.

<3 Lili
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2021, 23:01:47 kirjoittanut Shark »
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #302 : Lokakuu 07, 2021, 05:17:15 »
Tervetuloa Liliyana  ;)

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #303 : Lokakuu 07, 2021, 10:24:28 »
Tervetuloa Liliyana  ;)

Paljon kiitoksia Wanha Turska  :-*
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #304 : Lokakuu 08, 2021, 00:31:59 »
Ihana esittäytyminen Liliyana! Olet liian kaukana minulle, mutta tervetuloa foorumille!

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #305 : Lokakuu 08, 2021, 00:35:17 »
^ Sama - aivan valtavan ihana esittelyteksti Lilyanaltana ❤ Vetoaa mun puna-mustaan sieluun ja jos olisin turska, ostaisin heti matkan kohti itää. Tervetuloa saitille, Lilyana!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #306 : Lokakuu 08, 2021, 07:45:23 »
Ihana esittäytyminen Liliyana! Olet liian kaukana minulle, mutta tervetuloa foorumille!

Kiitos paljon Mustelmann  :-*
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #307 : Lokakuu 08, 2021, 07:48:28 »
^ Sama - aivan valtavan ihana esittelyteksti Lilyanaltana ❤ Vetoaa mun puna-mustaan sieluun ja jos olisin turska, ostaisin heti matkan kohti itää. Tervetuloa saitille, Lilyana!

Kiitos Laura Lo <3
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #308 : Lokakuu 09, 2021, 22:52:43 »
Tervetuloa Liliyana! Mukavan persoonallinen esittely!

Ylilääkäri

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #309 : Lokakuu 09, 2021, 22:57:54 »
Tervetuloa Liliyana! Mukavan persoonallinen esittely!

Ylilääkäri

Kiitos paljon Ylilääkärille  :-*
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #310 : Lokakuu 09, 2021, 23:06:40 »
Iltoja kaikille!

Eile tänne löytäneenä kirjottelen esittelyä ko sain ystävälliselt herralt vinkkiä et tämmöne ketju on.

Mie oon Lili, 54v karjalanneito. Miun luona pääsee kyläilemmää Lappeenrannassa ja koska otan vastaa kotonani niin tahon turvallisuussyistä nähhä asiakkaan kuvan enne ajan varaamista, lähetän paluupostissa oman kuvani siulle.

Vaikka ikkää onkii jo yli puolvuossattaa ni nuorekkaaks on kehuttu ja harvo kukkaa ens kertomal uskoo minkä ikäne oon, on jopa henkkareita kysytty näytille. Tietekii ikä jo näkkyy, mutta onneks jotkuu tykkää vanhemmastakii. Mie en oo mikkää pikkune tyttö, oon 173cm noin 90kg, kokoa L/XL. Alakerrast löytyy tuhero (joskus reunoilt ja häppäreist ajeltu, joskus iha naturelli) ja ylläält c-kupin luomuu. Miulla on erikoisemman värine pitkä tukka, venytykset korvis, tatuointeja ja lävistyksiä (nännit ja kieli). Luonteeltani mie oon rento, ilone, pikkuse höpsykkä, mut kuitekii iha fiksu ja lepposa savolais-karjalaine jolta löytyy pilikettä silimistä.

Alottelin nää huoraamis hommat reilu 4kk sitte. Sitä enne myin vuuen verra pikkareita, ensi postittaen ja myöhemmi myös livetoimituksella. Koska en taho mittää parisuhekiemuroita ja seksi on kivvaa ni päätin kokkeilla mite miun pää kestää huoraamista. Pakko tunnustaa et nauttinu oon täysin rinnoin, oon näköjää kunnon hutsu joka on aina valamiina ja märkänä. Kiva löytää uusia puolia ihestää ja miun pervopuoli saap kiksejä siitä ko myyn ihteeni.
Seksissä mie tykkään siitä ko mies vie ja mie vikisen eli rajumminkii voi ottaa, mut vaniljainen tyttöystävä meininki toimii myös. Muutama vakkarikii on jo löytyny, kiitos heille jos täällä ootte, kivvaa on ollu.
Siviilissä mie oon kaupantäti ni asiakaspalvelu tulee luonnostaa ja sitähä tää huoraaminekkii on, tosin tällä hetkellä työttömänä ni lisätulot tulee tarpeesee ja tylsyyttäkkii tää pittää loitolla.

<3 Lili

Tervetuloa mukaan,  kiva saada palvelutarjontaa tänne lpr.taan.
Jospa joku kerta törmättäisiin..

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #311 : Lokakuu 09, 2021, 23:46:40 »
Iltoja kaikille!

Eile tänne löytäneenä kirjottelen esittelyä ko sain ystävälliselt herralt vinkkiä et tämmöne ketju on.

Mie oon Lili, 54v karjalanneito. Miun luona pääsee kyläilemmää Lappeenrannassa ja koska otan vastaa kotonani niin tahon turvallisuussyistä nähhä asiakkaan kuvan enne ajan varaamista, lähetän paluupostissa oman kuvani siulle.

Vaikka ikkää onkii jo yli puolvuossattaa ni nuorekkaaks on kehuttu ja harvo kukkaa ens kertomal uskoo minkä ikäne oon, on jopa henkkareita kysytty näytille. Tietekii ikä jo näkkyy, mutta onneks jotkuu tykkää vanhemmastakii. Mie en oo mikkää pikkune tyttö, oon 173cm noin 90kg, kokoa L/XL. Alakerrast löytyy tuhero (joskus reunoilt ja häppäreist ajeltu, joskus iha naturelli) ja ylläält c-kupin luomuu. Miulla on erikoisemman värine pitkä tukka, venytykset korvis, tatuointeja ja lävistyksiä (nännit ja kieli). Luonteeltani mie oon rento, ilone, pikkuse höpsykkä, mut kuitekii iha fiksu ja lepposa savolais-karjalaine jolta löytyy pilikettä silimistä.

Alottelin nää huoraamis hommat reilu 4kk sitte. Sitä enne myin vuuen verra pikkareita, ensi postittaen ja myöhemmi myös livetoimituksella. Koska en taho mittää parisuhekiemuroita ja seksi on kivvaa ni päätin kokkeilla mite miun pää kestää huoraamista. Pakko tunnustaa et nauttinu oon täysin rinnoin, oon näköjää kunnon hutsu joka on aina valamiina ja märkänä. Kiva löytää uusia puolia ihestää ja miun pervopuoli saap kiksejä siitä ko myyn ihteeni.
Seksissä mie tykkään siitä ko mies vie ja mie vikisen eli rajumminkii voi ottaa, mut vaniljainen tyttöystävä meininki toimii myös. Muutama vakkarikii on jo löytyny, kiitos heille jos täällä ootte, kivvaa on ollu.
Siviilissä mie oon kaupantäti ni asiakaspalvelu tulee luonnostaa ja sitähä tää huoraaminekkii on, tosin tällä hetkellä työttömänä ni lisätulot tulee tarpeesee ja tylsyyttäkkii tää pittää loitolla.

<3 Lili

Tervetuloa mukaan,  kiva saada palvelutarjontaa tänne lpr.taan.
Jospa joku kerta törmättäisiin..

Kiitoksia Cickki  :-* Se vois olla hyvikii mahollist et törmäillää   ;)
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #312 : Lokakuu 09, 2021, 23:47:46 »
Hey, get a room.....
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #313 : Lokakuu 09, 2021, 23:49:46 »
Hey, get a room.....

Sehä on heleppo järjestää, miulta löytyy  ;)
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #314 : Lokakuu 09, 2021, 23:51:03 »
^
Ei siltä tunnu.
End of story.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #315 : Lokakuu 10, 2021, 00:37:04 »
Joillakin näyttää olevan ihmeen negatiivinen asenne uusia alalle tulevia hupakoita kohtaan. Motiivi on mysteeri.

Tervetuloa Liliyana.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Liliyana

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 141
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #316 : Lokakuu 10, 2021, 14:45:01 »
Joillakin näyttää olevan ihmeen negatiivinen asenne uusia alalle tulevia hupakoita kohtaan. Motiivi on mysteeri.

Tervetuloa Liliyana.

Kiitos paljon teme  :-*
Jokkaine tyylillää, mie koitan ain ottaa positiivisest asiat  :)
Hutsuilee Lappeenrannassa <3

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #317 : Lokakuu 10, 2021, 14:47:07 »
^
temellä tapansa mukaan on minusta väärä intuitio.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Call Me Maybe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #318 : Marraskuu 10, 2021, 21:50:13 »
Moi kaikki,
upouusi täällä esittäytyy! Olen vuosia halunnut alalle ja viimein nyt uskaltauduin tekemään aloitteen. Seksin suhteen en tosin ujostele, mutta elämäntilanne mahdollistaa alan vaihdon vasta tässä vaiheessa päivätyön rinnalle. Kaipaan täältä kollegoiden tukea ja vinkkejä kuinka päästä alkuun.
 
Asun ja toimin Helsingissä. Olen 40+, eksoottisen tumma suomalaisnainen, kauniiksikin kehuttu. Eniten kohteliaisuuksia olen saanut silmistä ja perseestä :) Pituutta on 163 cm, painoa sopivasti. Lyhyet, mutta naiselliset hiukseni ovat tummat. Lävistyksiä ja tatuointeja mulla ei ole. Karvoitus on tällä hetkellä luonnollinen, sääret ja kainalot tosin toki ajeltu. Pehmeän naisellista kroppaani hoidan joogalla ja ulkoilemalla. B-kupin rintojani ja tummia nännejäni saa suudella ja kosketella. Rakastan seksiä ja sitä kuinka voin tuottaa toiselle nautintoa etenkin käsilläni ja ihanaksi kutsutulla suullani. Rajummat leikit ja anaaliseksin jätän toisille. Kinkymmät jutut ei myöskään ole mun juttuni, mutta squirttaaminen on supervoimani.

Kysymällä saat tietää enemmän :)


Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #319 : Marraskuu 10, 2021, 21:54:18 »
Tervetuloa uusille Palveluntarjoajille!!  :headbang:
Tänne kaivataan aina uutta ”verta” 😜
Opettelee kielihommia… 😜