Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 217681 kertaa)

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #240 : Maaliskuu 05, 2021, 05:21:53 »
No mutta..Tervetuloa

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #241 : Maaliskuu 07, 2021, 20:14:45 »
Hei kaikille!

Olen Leea Länsi-Uudeltamaalta, melkein Espoosta mutta ei ihan. Olen uusi tulokas, intohimoni on hierominen - klassisen hierojan koulutus on - ja iloinen seksi sen eri muodoissa. Ikää minulla on 48v, ilmoitus löytyy naapurisaitilta. Tervetuloa tutustumaan!


Poissa Vieras0139

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #242 : Maaliskuu 13, 2021, 21:35:05 »
Moikka! Olen alle 40-vuotias punatukkainen naiselliset muodot omaava aloittelija. Minulta löytyy niin tissiä, kuin peppuakin, muutoin kuvailisin vartaloani sopusuhtaiseksi.

Olen erittäin sosiaalinen ja nautin ihmisten seurasta. Tarjoan myös hyväilyä, keskustelua, hierontaa ja yhdessä oloa, itse seksin lisäksi.

Minulla ei ole vielä ilmoitusta missään muualla, koska profiilin hyväksyminen on vielä kesken.

Tällä hetkellä liikun itse asiakkaiden luokse ja tapaamiset ensisijaisesti hotellissa, muussa majoituksessa tms. Ensisijaisesti Keski-Suomi/ Pirkanmaa tällä hetkellä.

********

Mukavaa lauantai iltaa :)

edit.
2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein. Aliaksen ja anonyymin sähköpostiosoitteen käyttö on suositeltavaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2021, 09:01:50 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #243 : Maaliskuu 13, 2021, 21:39:42 »
Tervetuloa!

Poissa Vieras0139

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #244 : Maaliskuu 16, 2021, 18:14:19 »
35-vuotias naiselliset muodot omaava sosiaalinen pakkaus tekee Keski-Suomessa sekä Pirkanmaalla käyntejä esim. hotellissa ym. Ilmoitukseni löydät myös naapurit sivustolta nimimerkillä Kimmalainen.

Myös tätä kautta voit yhteyttä ottaa :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2021, 18:15:57 kirjoittanut Kimmalainen »

Poissa Ilona-Helmiina

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #245 : Maaliskuu 18, 2021, 19:44:24 »
Täällä esittäytyy aloitteleva hupakko Kuopiosta.

Olen 31v. muodokas seksipositiivinen nainen. Tarjoan lähinnä kiireetöntä GFE-tyyppistä palvelua. Tällä hetkellä teen vain outcall-keikkaa. Strategiset mitat ovat 165cm/72kg/70F. Kaikista eniten nautin juuri nautinnnon tuottamisesta toiselle.

Olen iloinen ja helposti lähestyttävä.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #246 : Maaliskuu 24, 2021, 18:56:17 »
Tervetuloa kaikille.  :drinking:
Hyviä ideoita seuraavaa työmatkaa varten.
Ihanat naiset.

Poissa Alisa

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #247 : Maaliskuu 30, 2021, 13:55:37 »
Moikka!

En ole aivan uusi tällä forumilla mutta nyt vasta aktivoitunut uudestaan joten esittäydympä täällä :)

Olen parikymppinen noin 160cm pitkä ja sporttinen blondi. Tyylini on melko perinteinen GFE :)

Olen ollut opistolla samalla nimimerkillä, osa saattaa mut muistaakin sieltä :) Nyt palaamassa hupakoinnin pariin hieman pitkäksi venähtäneen tauon jälkeen :D Ilmoituksia tulee näkyviin huhtikuun aikana. Vaikutan lähinnä Helsingissä, myös Tampereella jonkin verran.


- Alisa  :inlove:

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #248 : Maaliskuu 30, 2021, 14:06:14 »
^Tervetuloa! Kuvista päätellen olet sorja neito.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #249 : Huhtikuu 02, 2021, 23:35:12 »
Reilu nelikymppinen punapää Oulusta. Pituus 164 cm ja paino noin 67 kg.  :wanker:
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #250 : Huhtikuu 03, 2021, 00:44:57 »
Hei vain!

Olen 29-wee hupsuttelija - 170 cm pitkä brunette, joka tykkää erityisesti roolileikeistä, painista, valtaleikeistä ja muutamista eri fetisseistä, mutta myös ihan perus Gfe:stä! :) Vakiseura kiinnostaisi, mutta myös muutenkin uudet tuttavuudet. ^^ Ilmoittelen tutuissa paikoissa kun keikka lähestyy. Välillä teen myös duoa (kuten esim. ensi viikolla)!

Keikkailen lähinnä Tampereella, välillä muuallakin.

Hyvää zombie-jeesus-viikonloppua ja pakanallisia seksijuhlia itse kullekin!
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #251 : Huhtikuu 03, 2021, 04:55:42 »
Jees us tälä. Ei wara minna elossa. Jese ratsasta aasi beetlehem. Terveestulemast!
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #252 : Huhtikuu 03, 2021, 08:45:45 »
^Nyt on Lifti ollut kännissä  :boozing: :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #253 : Huhtikuu 03, 2021, 13:21:19 »
Aika totaalista kaatamista oli kun ristiltä pääsin pois. Pihla666 piti vaan sanoa jotain Jeesuksesta mutta jos nyt vaan sanotaan - tervetuloa
Why so fragile?

Poissa wellu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #254 : Huhtikuu 03, 2021, 23:46:29 »
Reilu nelikymppinen punapää Oulusta. Pituus 164 cm ja paino noin 67 kg.  :wanker:
Entä tissien koko?

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #255 : Huhtikuu 05, 2021, 22:16:02 »
Aika totaalista kaatamista oli kun ristiltä pääsin pois. Pihla666 piti vaan sanoa jotain Jeesuksesta mutta jos nyt vaan sanotaan - tervetuloa

Se on hyvä jos ristiltä onnistuu karkaamaan, se on hyvän brätin merkki!  :drinking:
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #256 : Huhtikuu 06, 2021, 01:09:01 »
Iltaa tänne vai joko se yön puolelle kääntyy  :-*

Täällä uusi tyttö esittäytyy, ikää on 27 vuotta, pituutta löytyy 157cm ja painoa 65kg. Vaikutan Keski-Suomen alueella, mutta tarkoituksena keikkailla vähän siellä sun täällä.

Innolla odottelen näitä uusia seikkailuja  :behind:
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #257 : Huhtikuu 07, 2021, 20:38:59 »
Multahan on jäänyt esittäytyminen kokonaan välistä! Oon vaan tykittänyt foorumille viestejä minkä kerkeän muuten.

Olen itsekin kohtalaisen uusi alalla, pari työpäivää nyt takana. Joskus 10 vuotta sitten tein vähän, mutta pitkä tauko tässä välissä.

Olen 28-vuotias, 168 cm/60 kg, tissien koko on vähän arvoitus, mutta luulen että ne on noin B75.

Tulin alalle tietenkin siksi, että olen irstas horo. Mitäs muutakaan.  :blowjob: Tai no siis tarkemmin ottaen korkeahkolla libidolla varustettu ja siihen oheen opiskelujen vuoksi köyhä narttu. Ja pitäähän työn olla sellaista, mistä itse tykkää. Nämä pari takana olevaa työpäivää ovat olleet varsin mukavia. On tullut jopa himo tehdä vähän enemmän kuin alun perin ajattelin, kun tää panetus on muutenkin niin jäätävä koko ajan...

Poissa HavinaH

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #258 : Huhtikuu 08, 2021, 15:09:14 »
Heipähei! Hyppään joukkoon värikkääseen. Naapurisivustolle tein eilen ilmon. Aloitin hommat viime kuussa yhden suomalaisen alaston kuvia sisältävän sivuston kautta "sponssihommia".

Oon 27-vuotias Tamperelaistunut BBW. Oon avoin, sosiaalinen, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä. "Lajin helppous viehättää" rakastan seksiä sekä mielihyvän tuottamista toiselle. Tykkään antaa nautintoa ja nauttia myös itse. Seksuaalisuus on itselle suuri voimavara ja se on suuri syy miksi haluan tehdä tätä. Tyhjät kassit, parempi mieli  ;D

GFE on mulle luontaista tapaamismuotoa. Mutta on myös paljon tiskin alta myytäviä lisäherkkuja jos osaa kysellä. Mm. Eturauhasenhietonta onnistuu. Tykkään myös pissata toisen päälle tai antaa piiskaa. Kondomi on aina menossa mukana ja mörököllit on kielletty. Hyvällä fiiliksellä ja antoisaa seksiä harrastaen.

Muhun saa ottaa reippaasti yhteyttä! En pure. Ainakaan jos et pyydä  ::)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2021, 15:14:50 kirjoittanut HavinaH »
Löydät minut Valkeakoskelta. Eroottisiin hetkiin ❤️

Poissa FTS Finland

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #259 : Huhtikuu 09, 2021, 10:31:37 »
Tervehdys uusille kollegoille! Ylläpidon luvalla muistutamme itsestämme. :)

FTS Finland on seksi- ja erotiikka-alan työtä tekevien vertais- ja aktivistiverkosto. Löydymme somesta handlella @ftsfinland eli lisätietoa löydät mm. Twitteristä, Instasta ja Facebookista.

Jos haluat liittyä mukaan yli satapäiseen joukkoomme, sovitaan sinulle kahvitreffit jonkun aktiivimme kanssa!

#seksityöontyötä
Suomalainen seksi- ja erotiikka-alan työn tekijöiden aktivisti- ja vertaisverkosto

Nothing about us without us!