Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 218893 kertaa)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #140 : Kesäkuu 11, 2020, 09:08:45 »
Satuin vilkaisemaan toisen alaan liittyvän forkan kirjoittelua. Siellähän tuo ihmisten ulkonäön pilkkaaminen on ihan peruskauraa. Asiakkaita siellä ei tosin haukuta, vaan palveluntarjoajia. Tätä tekevät niin seksinostajat kuin eräs tietty myyjäkin. Asiakkaiden mölinän vielä ymmärrän jollain tasolla (vaikka se typerää onkin), mutta muilla aloilla ei ole hyvien tapojen mukaista pilkata kollegoita.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #141 : Kesäkuu 11, 2020, 09:38:48 »
Aikamoista miesvihaa ja heterofobiaa.
Jussi on rehti suomalainen mies.

jatkoon.
Why so fragile?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #142 : Kesäkuu 11, 2020, 10:47:17 »
150-kiloisen hupakontytön eli mahdollisen tähän mennessä ennalta tuntemattoman kollegani näen joka tapauksessa painoindeksistä riippumatta seksikkäänä ja lähtökohtaisesti haluttuna ulkonäkönsä suhteen, varsinkin koska jokaiselle meille, tyttöjen koko asiakaskunnan eli niiden turskien, erilaisista fantasioista ja fetisseistä johtuen löytyy juuri se omanlaisensa ja ihanaisensa asiakaskunta, suunnilleen noin jokaiselle enemmän tai vähemmän, mutta kuitenkin ja jokaisella yhtä arvokas ja hyvällä sydämellä kiinnostuksensa kanssa hoidettava ja ylläpidettävä asiakaskunta. :-*

Jotkut lihaa syövät ja konservatiivisen valkoiset persuheteromiehet eivät kai aina välitä esim. minunlaisista kummallisista transotuksista pätkääkään, vaikka olen selkeästi halunnut tuoda ilmi, etten ehkä olekaan ihan niin kummajainen, vaan nainen siinä missä muutkin naiset, jos asian pystyisi laajemmin näkemään hahmottaen sen sukupuolen olevan jalkovälin sijaan enemmänkin korvien välissä oleva kaunis asia, jolla on kaunis ilmentymä eli me kaikki ihanat transnaiset kenen tahansa naisten kanssa siinä isossa sukupuolijoukossa naistenpuolella. Ja samalla siis meidät transitioituneet oliot oikein nähtynä voimme täten olla yhtä oikeutettuja halun, fantasian ja fetissien kohteita kenelle tahansa perusheterotallaajalle kuin myös kaikkiruokaisemmalle bi-sapiensille hänen niin halutessaan. Ja ihanaahan se on aina kuulla hyviä uutisia eli yhä useammalle saada ihanana täytteenä sisältyä siihen perustallaajan ruokavalioon tai johonkin muuten heterompien vastaavasta johonkin erikoisempaan ruokalistaansa. ;)

Ennen kaikkea on ymmärrettävä, että on ok haluta ketä tahansa, jota kohtaan tuntee halua luonnollisesti himojensa pohjalta, kieltämättä niitä mitenkään ja tuntematta negatiivista varautuneisuutta samaan aikaan tarpeettomana tekijänä. Eli on ok kiinnostua millaisesta ihmisestä ominaisuuksiltaan tahansa vieläpä ilman pelkoa, häpeää ja ennakkoluuloa, vain suhtautumalla meihin ennen vaginoplastiaa oleviin peniseläimiinkin katsottuna täysin normaalisti ja terveesti sekä ymmärtäen, ettei siinä salaisen himon osa-alueella olekaan mitään väärää, syntistä tai epämiellyttävää kiinnostua siitä mistä kiinnostuu ilman sisäistä vastarintaa.

Ja sen oman alkuun jännän ja pelottaneen kiinnostumisensa voi myöhemmin tajuta niinkin, että salaa on jonkun kiinnostuneen mielessä voinut vuosiakin tai jopa vuosikymmeniä kummitella jonkunlaisena fantasian kohteena esim. se 150-kiloinen tai vaikkapa minunlainen alieni, omalla taustallaan toisen kiinnostusta vahvistaen, ennen kuin salaa kiinnostunut ja asiaa aiemmin mielestään pimittänyt ja hävennyt ehkä kiinnostuksen kohderyhmää joskus vihannut ja vastustanutkin tyyppi, on viimein tunnustanut itselleen tosiasiat ja sisäisen luontonsa kertoneen luonnollisen kiinnostuksen perinteisten aitojen toiselta puolelta. Ja pointti on siinäkin kun on ottanut ja tavannut sellaisen transotuksen ekaa kertaa elämässään aiemmin häpeää kantaneen muurinsa murtaen ja paijaten uutta lemmenhetken lemmikkiään karvoihin ja alapään nykyisyyteen katsomatta... Eihän pilottiakaan ollut lennon aikana niihin housujen sisällä vaatteet päällä näkymättömiin karvoihin katsominen, vai oliko sellainen edes ollut tarkoituksenmukaista...?

Eli siihen heteromiehen ja muiden halun ja kiinnostuksen kohteeksi voi esimerkiksi joutua tällainen toisenlaisilla taustoillakin varustettu nainen. Sekä ilman joidenkin heteroiden epäilemää luonnonvastaisuutta voi kiinnostua se perusjamppa omalla heterotyylisyydellään, jos kiinnostusta ja kiihotuksen kohdetta todella löytyy ja jos avarakatseisuusviisari osoittaa vihervasemmalle tai ainakin persuista ja kokkareista katsottuna keskemmälle neutraalimpaan päin. Sama juttu 150-kiloisista kiinnostuneilla, jotka eivät myös koe mitään moraalista häpeää tai vääryyttä siitä, että kiinnostuvat naisista, joita jotkut muut hoikista ainoana perustavat haukkuisivat lähinnä valaiksi tai läskeiksi, jotka ovat vajaamielisempiä ala-arvoisia heittoja asiallisuuden ja realistisuuden sijaan.

Tärkeintä joka tapauksessa on tietää ja ymmärtää se asia, että kukin kollega on seksikäs yksilö ennen kaikkea kokiessaan itsensä jo niin, riittävänä luonnon keskuudessa elävänä olentona kuin mitä geneettisesti ja osin ympäristönsä päähänpistojen vuoksi on. Ja jokainen on sen takia omalla erilaisuudellaan arvokas ja jo senkin vuoksi seksikäs, koska ei kilpaile täysin samoissa sarjoissa yksityiskohtien ja tarjontansa suhteen, vaan muodostaa oman kilpailevan alalajinsa, jossa ne cisnaisista koostuvat missit eivät välttämättä kilpaile samalla tavalla.

Sinäkin tätä lukeva kollega tai kuka tahansa, olet kuinka seksikäs tahansa, vaikka olisit suunnilleen joka asiassa selkeästi erottuen erilainen kuin mitä useimmat tai kaikki muut. Erityisen tärkeää on se, että uskot siihen, että sinä todella olet seksikäs ja kuuma pakkaus. Minäkin luotan ja tiedän olevani seksikäs, koska sisimmässäni se on asia, johon voin uskoa, vaikka kukaan muu ei aina uskoisi, koska eipä se uskominen ja itseluottamus omaan minäkuvaansa nyt minulta ainakaan ole mitään pois sinällään. Enemmänkin plussaa ja turskatkin huomaavat sen läpi jollakin selittämättömällä tasolla, että nautin siitä ihanan lämpimästä ja silti huumorin takia tummasävyisesti kieroutuneelta peilikuvasta katsoen. Eli paras vastaanotto juuri nyt on siltä, joka on peilin takana ja katsoo itseään tässä ja nyt, vaikka toivottuja leikkauksia on vaginan tekemisineen vielä edessä päin... Jos ja kun minulle se ainutlaatuinen mahdollisuus ekan kerran ajankohdallisen tyrimisen jälkeen toisella eli ratkaisevalla kerralla tällä kertaa todeksi sanoen onnistua, pian viimein suodaan.

Ja eipä kai 150-kiloisesta ihanannäköisestä neidistä ja omanlaisesta kaunottaresta suuresti fantasioinut nyt ehkä ihan heti yhtäkkiä taivu naiskennellen missimitoissa olevaa lempimismielessä lähestymään, jos ei aiemminkaan ole kokenut sitä jostakin syystä niin mielekkääksi kuin selkeämmin virallisylipainoisemman ja siitäkin huolimatta omalla tavalla seksikkään neidon kanssa, siis lähentymistä luontevammin kiinnostuneesti. Jollei se fantasioita tuottava mieli siis taivu mieltymyksiltään laajemmalle alueelle myöhemmin.

Toki siis se laajentunut käsitys voida fantasioida monipuolisemmin ja vapaammin eri asioista mielenkiinnon mukaan ja ilman häpeää olisi erityisesti tulevina aikoina ja vuosina nykyistä vielä enemmän sille heteronormatiivisemmin suhtautuvalle väestönosalle, joka voi pitkäjänteisesti asioita työstettynä lopulta kasvaa irti sellaisista turhista häpeän, vääryyden, synnin, pelon tai epäluulon tuntemuksista kohdatessaan vaikkapa jonkun transtaustaisen otuksen viidakon kätköistä sen vuoksi, että sinä päivänä sattui panettamaan eikä se tuntunut sairaalta eikä väärältä, vaan nautinnolliselta niin kuin cisseistäkin syntynyt panetus silloin, kun kuva katsojansa omaan silmään paistaa totuudellaan, jos sen totuuden on valmis ilman torjumista nielemään tässä meidän niin ihanassa kulttuurissa.

Täällä, jossa pitäisi muka olla stereotyyppisesti kiinnostunut vain samoista asioista ja vaginayhdyntäasennoista kuin muutkin pelkästään ja ilman, että asioista saisi edes ääneen salaa peiton alla yöllä heiluessakaan puhua, koska pitää olla koko ajan äänettömällä ilman minkäänlaisten soittareiden kuulumista omasta suusta, ettei lapset herää huokailuun ja ihmettele ääneen kammottavaa asiaa nimeltä seksuaalisuus.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2020, 10:55:21 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #143 : Kesäkuu 11, 2020, 13:02:25 »
Aikamoista miesvihaa ja heterofobiaa.
Jussi on rehti suomalainen mies.

jatkoon.
Niin juuri.
Toivotetaan Jussi myöskin lämpimästi tervetulleeksi SeksiSaitin aktiivikirjoittelijoiden joukkoon. Keskinäistä kanssakäymistä ja toisen kunnioittavaa lähestymistyyliä voi käydä harjoittelemassa vaikkapa saitin Politiikka-ketjussa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #144 : Kesäkuu 11, 2020, 13:51:17 »
Aikamoista miesvihaa ja heterofobiaa.
Jussi on rehti suomalainen mies.

jatkoon.
Niin juuri.
Toivotetaan Jussi myöskin lämpimästi tervetulleeksi SeksiSaitin aktiivikirjoittelijoiden joukkoon. Keskinäistä kanssakäymistä ja toisen kunnioittavaa lähestymistyyliä voi käydä harjoittelemassa vaikkapa saitin Politiikka-ketjussa.

Eikös se sanontakin mennyt jotenkin sen suuntaisesti, että olipa kerran suo, kuokka ja Jussi? Eli ei se Jussi tyhjästäkään tänne yksinäisen oloisena tupsahtanut, kun sillä oli ympärillä sitä aktiivisempaa toimintaa kuokka toisessa kädessä heiluen possibly...? Ja nythän on Jussikin tulossa vierailulle muutenkin tässä kohta Suven painajaismaisimmassa vaiheessa, joka tasan heilutaan selvin päin riehuen ennemmin politiikka-langassa minäkin käytöstapoja nollasta opettelevana, kuin että tänä kesänä istuttaisiin viinapullo kädessä ja keskikaljaan kaatuen sekä rappiollisessa seurassa pilaamassa elämää, hankkimassa ongelmia suoraan turvalleni turvattomasti kaatuen etc.

Ja jos se tekee vittumaisemman ja vajakimman vaikutelman minusta, että vedän ihan oikeasti viimeiseen asti tänä kesänä ennemmin ne idioottimaisen nolot foorumikännit kevyenä itsevittuiluna ja muiden turpaan ottamisen riemussa silloin, kun ei muka ole parempaa tekemistä vapaa-ajallani keikkojen ulkopuolella, niin tehköön sitten vittumaisemman kuvan, mutta tämä on minun tapa purkaa loputonta tervettä, mutta joskus ihan siedettävän kireää elämänenergiaa. Ennemmin näin päin tällä kerralla elämästä viisastuneena kuin että vetäisin ne totaalisen tyhmät oikeat kännit itseään alkopäissä vihaamalla, entistä enemmän masentuen ja kokien palkkioksi vain enemmän vitutusta itseään kohtaan housuunsa pissimisestä ilman hyväksi havaittua syytä tehdä niin ja kokien siksi itsetuhoista morkkista pissimisestä väärään paikkaan.

Enkä muuten enää halua saada keneltäkään turpaan fyysisesti alkopäissä heilumisen suhteen. Ennemmin otan alkon suhteen raittiina eläen selvin päin nämä virtuaaliset tyrmäysiskut ja karateosumat siten, että kasvot ja muut raajat eivät ainakaan naarmuunnu, kun joku ottaa ja lataa minua virtuaalisesti turpaan tilanteiden kärjistyessä ikävämmällä tavalla niin kuin näyttää jo moneenkin otteeseen käyneen. Täällä netissä kaltaisellani looserilla ei sitä paitsi edes ei ole oikein mitään hävittävää, kun mustaa silmää ei voi saada fyysisesti, ellen mottaa lujaa itse itseäni. Jos menisin vapaaehtoisesti tyhmempään noidankehääni, niin silloin minulla on paljonkin menetettävää pahimmillaan oman ja muiden idioottimaisen huolenpidon puutteen vuoksi silloin, jos jokin Viru Valgee pullonhenki sanelisi ne käytössäännöt siellä riitelykehässä vapaapainia myöten.

Eli onneksi tajusin ajoissa tukeutua ennemmin vähän enemmän tänne foorumin ihaniin maisemiin kuin valita ajanviettotavoista monen kesän kokemuksella paljon paskempi vaihtoehto, joka ei elävien kirjoissa haluavalle edes ole vaihtoehto, tälleen myöhemmin asian harvinaisen hyvin sisäistäneenä ja verta vuodattaneena.

Sinnikkäästi kumminkin aiemmin jaksoin jostain syystä uskoa ne pullon hengen kootut selitykset ja valkoiset valheet, että tällaistahan tämä elämä nyt vaan on. Tai siis oli olevinaan pelkkä varjo siitä mitä voi loistaa todennäköisemmin, kun ei juo. Ja jos nyt muutenkin tulevaa Jussin vierailua eli Juhannuksen juhlaa ajatellen parempi antaa sen Jussin tarvittaessa itse ja yksin tein ottaa salaa silmiltäni piilossa minulta ja reviiriltäni sitä pullon henkeä, jos on pakko. Kunhan ei yksikään Viru Valgee eksy kotikonstein tiukasti lähes tullin tavoin valvomiini liiketiloihin, joissa tapahtuu keikkaliikettä makkarin puolella erityisesti, eli kunhan ei tule mitään seinille kirjoitettua sääntöjenvastaista eli alkopitoista tänne noitakonstein suojelemaan pyhään reviiriini. Siis jossa narahtaisivat jonkin kuudennen aistin huomaamana kaikenlaiset hälytykset akuutisti olgan eikun algon suhteen ja jossa vaikka manataan ne paholaishenget tiehensä mm. kovaa ääneen kiljuen havaitulla toimivuudella ja muulla saatanallisen riemukkaalla sotilaspuolustuksella.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2020, 13:57:49 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #145 : Kesäkuu 17, 2020, 01:40:21 »
Eiköhän Jussille tullu mielipiteet ja neuvot selviksi. Enkä nyt vähättele näitä neuvoja. Tervetuloa Jussi! Olet valitettavasti mies, joten en itse eksy vastaanotollesi ainakaan minun nykyisellä fetissikombolla ja suuntautumisella.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #146 : Kesäkuu 17, 2020, 05:46:06 »
Jossakin välissä käytin näitä palveluita kohtuullisesti. Kunnes keksin että työkseni kun myyn kaikkea persereiästä perämoottorin niin alampa myymään itseäni.

Parivuotta leikkinyt ja välillä naapurissa ilmoitellut. Yllätyin että ihan normaalit suomalaiset naiset ostaa läheisyyttä. Ja maksaa siitä jopa enemmän kuin mitä normaali hupakko veloittaa tunnilta.

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.

99% haluaa läheisyyttä , kosketusta ja huomiota.

Eli vaikka mulla ei ole maitotölkin kokoista kullia niin 37v 189/80 supliikki herrasmies keikkailee aina välillä.Toki aika vakiopiiri muodostunut..

Mene pyörittelemään papereita johonkin toimistoon tai tumputa keskenäsi hanskaan, mutta seksityöhön susta ei todellakaan ole.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Olga

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #147 : Kesäkuu 23, 2020, 14:42:31 »
Heippa ihanat!  :-*

Olen 23-vuotias nainen Tampereelta ja tällä hetkellä suunnitelmissa vaikuttaa vain täällä kotiseudun lähistöllä. Ehkä mä vielä joku päivä lähden vähän kiertämään.  ;)
Strategiset mitat ovat 167/64 ja hiukset ovat punertavan ruskeat. Vartalossani on kauniit ja naiselliset muodot joita itsekin rakastan.

Toimintani tällä alalla on vielä melko alkutekijöissään mutta osaan ennakoida olevani eniten gfe piirteisten tapaamisten tarjoaja. Ikinä ei tietenkään tiedä mitä täältä kuoriutuu kun aikaa kuluu.
Olen hyvin seksuaalinen nainen ja tästä syystä myös päätin lähteä kokeilemaan tätä hommaa. Miehet ovat ihania, seksi on parasta ja rahasta ei ole haittaa.  8) :-*
Tavataan Tampereella. 💋

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #148 : Kesäkuu 23, 2020, 18:19:33 »
Tervetuloa joukkoon, Olga.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #149 : Kesäkuu 23, 2020, 19:17:20 »
Tervetuloa Olga, tää duuni voi kyllä olla monellakin tavalla antoisaa! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #150 : Kesäkuu 23, 2020, 19:30:16 »
Esittäydynpä minäkin: Olen Julia, kesän lopulla ensimmäistä vuottani huorana juhliva hiukan yli kolmekymppinen hupakko. 178/80 ja tumma. Helsingin seudulla teen pääasiassa outcallia, kuukauden parin välein tarjoan myös incallmahdollisuuden vaihtelevissa paikoissa, mutta kotini pidän asiakasvapaana :)

Tykkään ihmisten kohtaamisesta ja perus-gfe-meiningistä, mutta alistuva minäni kiihottuu myös kurkkupanoista, läpsimisestä ja kevyestä tukistamisesta. Tykkään toteuttaa asiakkaiden fantasioita ja toivon, että tapaamisen jälkeen meillä molemmilla ois pirteämpi olo.

Teen tätä sivutyönä, joten en ehdi tapaamaan kaikkia, joita haluaisin. Sepä taitaa olla ainoa ongelma, jonka olen työssä kohdannut. Ja paikan puute! 
Helsingissä <3

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #151 : Kesäkuu 23, 2020, 19:52:14 »
Ja tervetuloa myös Julia! :)
Incall on tietysti monille kätevää, mutta sit taas toisaalta, luulen et outcallia on tarjolla vähemmän - noh, molemmissa riittää töitä :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kati

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #152 : Kesäkuu 30, 2020, 16:43:20 »
Moikka, ehkä mäkin koitan vihdoin aktivoitua täällä :)

Olen kohta 30v 65/163 blondi, ex-international playgirl, nykyinen ylpeä mansejuntti  ;D ;D

Olen parhaimmillani keikkaillessa, mutta joskus saatan tehdä outcallia kotikaupungissa.
GFE on mun juttu mutta kaikkea erikoista saa kysyä jos osaa kommunikoida ja €€€ löytyy.

Kurveja on ja ihan söpö naama, tulkaa kattoon  ;D

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2020, 19:54:49 kirjoittanut VanDamme »
Turku ti-to 2-4.8

Yhteydenotot toiselta saitilta, ei täällä :P

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #153 : Heinäkuu 03, 2020, 16:32:50 »
Tervetuloa Kati local playgirl! ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0062

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #154 : Heinäkuu 03, 2020, 16:34:39 »
Moikka

Kirjoittelin jo tonne Hämeenlinna ketjuun mutta ehkä tää on parempi! Oon siis muuttamassa opiskelujen takia Hämeenlinnaan ja kiinnostaisi tavata näissä merkeissä miehiä opiskelujen rahoittamiseksi. 😅 Oon siis tässä jutussa uusi, mutta miettinyt pitkään että voisi olla kokeilemisen arvoista. Nyt varsinkin kun pääsin kotiseuduilta pois niin miksi ei? Oon siis 19 vuotias opiskelija ja kun muutkin kirjoittaa mitat niin ehkä mäkin tähän loppuun 🤔 Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #155 : Heinäkuu 03, 2020, 17:07:49 »
Moikka

Kirjoittelin jo tonne Hämeenlinna ketjuun mutta ehkä tää on parempi! Oon siis muuttamassa opiskelujen takia Hämeenlinnaan ja kiinnostaisi tavata näissä merkeissä miehiä opiskelujen rahoittamiseksi. 😅 Oon siis tässä jutussa uusi, mutta miettinyt pitkään että voisi olla kokeilemisen arvoista. Nyt varsinkin kun pääsin kotiseuduilta pois niin miksi ei? Oon siis 19 vuotias opiskelija ja kun muutkin kirjoittaa mitat niin ehkä mäkin tähän loppuun 🤔 Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂

Kroppakuvan voi liittää tohon profiiliin 😉

_
dijon on sinappi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #156 : Heinäkuu 03, 2020, 18:54:30 »
Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂
Minä uskallan väittää, että jos painat 165kg ja olet vaivaiset 52cm pitkä en usko sen kovin hyvältä näyttävän... ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0062

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #157 : Heinäkuu 03, 2020, 19:00:46 »
Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂
Minä uskallan väittää, että jos painat 165kg ja olet vaivaiset 52cm pitkä en usko sen kovin hyvältä näyttävän... ;D

Oho meni vähän väärin 😂😂 mutta muistakaa kehopositiivisuus 😂 ehkä joku tykkää pienestä ja pyöreestä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #158 : Heinäkuu 03, 2020, 19:17:00 »
Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂

Myönnän! Tuli naurunpyrskähdys kun tavasin tuota ;D Sellaista sattuu, mutta ei anneta sen haitata. Tervetuloa ja toivottavasti kohtaat vain mukavia ja herrasmiesmäisiä asiakkaita. Noilla spekseillä niitä on jonossa ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15215
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #159 : Heinäkuu 03, 2020, 20:16:37 »
Oon siis 165kg 52cm ja uskallan sanoo että näytän aika hyvältä 😂
Minä uskallan väittää, että jos painat 165kg ja olet vaivaiset 52cm pitkä en usko sen kovin hyvältä näyttävän... ;D

Oho meni vähän väärin 😂😂 mutta muistakaa kehopositiivisuus 😂 ehkä joku tykkää pienestä ja pyöreestä

Nauroin vedet silmissä, mutta toki ymmärsin pikku virheesi. Mutta kiitos päivän ehkä parhaasta.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant