Laitetaas nyt vielä tännekin - kiva SR & Minni että ootte liittyneet joukkoon!  

Uutiset:
 Venla
								Venla

Foorumihierarkian huipulla

TransTuisku
								TransTuisku
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri

Eli riittää, että olet asiallisesti käyttäytyvä täysi-ikäinen!
 Eli riittää, että olet asiallisesti käyttäytyvä täysi-ikäinen!  
  Elli
								Elli

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0095
								Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Waterman2
								Waterman2

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0095
								Vieras0095

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Kollikissa2
								Kollikissa2

Piristää muiden päivää
							Piristää muiden päivää
						 Venla
								Venla

namnam
								namnam

Vieras0073
								Vieras0073
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Viola
								Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
							Saisi mikroaaltouunilla pillua

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.
 Venla
								Venla

Olin alussa varma että saa vetää paketin sinisiä pillereitä ja kyntää kaikkia norsuja.. olin väärässä.
Vaikka kuinka on supliikkimies, kannattaisi silti miettiä millä tavalla asiat ilmaisee jotta saa niitä asiakkaita.
Ei jatkoon.
 Vieras0263
								Vieras0263

Noh, ehkä mä en vaan tajua. Itselleni ei oo koskaan miesten ulkonäkö ollut kovin tärkeää. Ne vastenmielisyyden tunteet tulee ihan muusta jos on tullakseen. Vaikka nyt esimerkiksi tuollaisesta ulosannista.

Vieras0140
								Vieras0140

Rakastajien aatelia
							Rakastajien aatelia
						 namnam
								namnam

Jossakin välissä käytin näitä palveluita kohtuullisesti. Kunnes keksin että työkseni kun myyn kaikkea persereiästä perämoottorin niin alampa myymään itseäni.
Parivuotta leikkinyt ja välillä naapurissa ilmoitellut. Yllätyin että ihan normaalit suomalaiset naiset ostaa läheisyyttä. Ja maksaa siitä jopa enemmän kuin mitä normaali hupakko veloittaa tunnilta.
99% haluaa läheisyyttä , kosketusta ja huomiota.
Eli vaikka mulla ei ole maitotölkin kokoista kullia niin 37v 189/80 supliikki herrasmies keikkailee aina välillä.Toki aika vakiopiiri muodostunut..
 Jimmy-setä
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi
						Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.
 MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Hienoa saada uusia kollegoita alalle. Kannattaisi hieman kuitenkin miettiä tuota ulosantia. Suuri osa naisista kokee melkoisia ulkonäköpaineita ja tuollainen naisten arvottaminen painon perusteella on varmasti valtaosalle naisia aika iso turn-off. Myös niille hoikille. Tällä alalla olisi hyvä nähdä ihmisessä muitakin puolia, kuin se ulkonäkö tai paino.Pakko kyllä sanoa, että naispuoliset palveluntarjoajat oikeasti puhuvat turskista yllättävänkin arvostavasti. Ulkonäöstä puhuttaessa ollaan suorastaan varovaisia. Ainut mikä tähän liittyen on otettu hienotunteisesti esille on hygienia. Tämä on ymmärrettävää.
 John Punter
								John Punter

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä