Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju palveluntarjoajille  (Luettu 213305 kertaa)

Poissa Seksisaitti

  • Administrator
Esittelyketju palveluntarjoajille
« : Kesäkuu 22, 2019, 14:38:18 »
Täällä foorumilla vaikuttavat seksityöntekijät voivat esittäytyä.

Uudet palveluntarjoajat voivat pyytää seksityöntekijän aloittelijan oppaan yksityisviestillä nimimerkiltä Venla.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2019, 16:41:59 kirjoittanut Seksisaitti »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #1 : Kesäkuu 24, 2019, 15:53:21 »
Jeps.
Olen +50v hoikka pitkätukkainen nainen pääkaupunkiseudulta.
Vuosia olen tehnyt Dominointia kehittäen siinä itseäni jatkuvasti käyden kursseja ja saamalla henkilökohtaista opetusta. Viimeisin osa-alue on klinikkajutut. Rouva Tohtori tutkii. Vaikkapa laittamalla aquarakkuloita tai täyttämällä suolaliuoksella kivespussit. Cbt:tä unohtamatta.

Dominoinnin rinnalle olen ottanut eroottisen hieronnan. Pehmeää, läsnäolevaa.
Aivan mahtavaa kun näen asiakkaan nauttivan käsieni alla. Niin tykkään.

Vuosien kokemus ja kokeilut yksityissuhteiden kanssa ovat antaneet pohjan hyvin laajalle osaamiselle.
Elän arkena todeksi sitä, mitä teen asiakaspalvelutyössä.

Seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmistä. Se on hyvin laaja alue jonka sisältöä vuosi vuodelta tutkii innostuneena.

Mukavaa kun löysin tämän paikan.  :D



kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #2 : Kesäkuu 24, 2019, 18:34:23 »
Hei kaikille!

Olen niin iloinen löydettyäni tämän sivuston, vaikka ihan alkutekijöissään tämä näyttää vielä olevan! No, päästäänpä tekemään tästä foorumista itsemme näköinen. :)

Mutta siis, olen 33-vuotias seksityöntekijä Turusta. Viitisen vuotta olen nyt ollut alalla. Tykkään ihanasta gfe-hellittelystä, mutta rakastan myös roolileikkejä ja kinkympiä hommia. ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #3 : Kesäkuu 24, 2019, 19:37:54 »
Hei! :)

Olen 44 vuotias huora, alalla ollut jo vuodesta 1996. Nykyään työskentelen vakkaripohjalta silloin tällöin päiväduunin ohella.

Christine/Hottis
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Veera85

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 7
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #4 : Kesäkuu 24, 2019, 22:42:51 »
Kiireisenä uranaisena aikani on liian kallista suhdekiemuroihin tuhlattavaksi. Siitä se idea sitten lähti ja laitoin hintalapun seksielämälleni. Liikun Helsingissä.
Toistaiseksi tauolla.

https://youtu.be/6AwXKJoKJz4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #5 : Kesäkuu 25, 2019, 00:15:58 »
Moi kaikille! :)

Ehdinpä ja uskalsinpas minäkin tulla esittäytymään - olen Venla ja mä huoraan :D
Olen huorannut jo itseasiassa pian 8 vuotta, ja edelleen nussimiset hoituu...noh, tunteella ja taidolla 8)
Vaikutan Helsingissä, mutta pyrin keikkailemaan ahkeraan.
Ja kyllä, olin samalla nimimerkillä opistolla.

Mielenkiinnolla ja innolla odotan millainen paikka tästä meille kaikille uutta "foorumikotia" etsiville muodostuu.
Toivottavasti oikein riemukas ja rietas! ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Marii

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #6 : Kesäkuu 25, 2019, 10:23:11 »
Täällä kirjoittelee kolmevitonen yleishuora Helsingistä. Hima se mun paikka ja siellä leveä sänky.  :P
Matalalla profiililla liikkeellä. Huono kirjoittelemaan mitään. Enemmän seuraan muita.

Näitä duuneja hommaillut muutaman vuoden. Ei nyt ihan jatkuvasti mutta sillain sopivalla rytmillä tarpeen mukaan.
Vakkarit tietää ja tuntee.


My life is my own

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #7 : Kesäkuu 25, 2019, 11:42:18 »
Hei!

Katariina täällä jälleen aukomassa päätään ja vittuilemassa kaikille. Vaikutan toistaiseksi Helsingissä Töölössä, sillointällöin keikkailen. Hommia tehty 4-vuotta oon vannoutunut GFEpupunen.
Ihan Horona paikalla

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #8 : Kesäkuu 25, 2019, 12:20:10 »
The Ninni is back in the house! Mahtavaa et tuttuja naamoja ilmestynyt tänne. :) Lähinnä vakkareita hoitelen tällä hetkellä, mut kiva mikäli saa tänne yhteisön kokoon. <3
Thank you 🙏🕊️

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1381
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2019, 16:59:14 »
Heipat kaikille tutuille ja tuntemattomille!
Mie oon Meeme, valtakunnan epävirallinen Karjalanpiirakka. Leivonnaisista herkuin :D

Tykkään asiakaspalvelutyöstä  ja miesten hellimisestä. Otan vastaan suomalaisia miehiä, kunhan alaikäräja 18 v vain ylittyy.
Piirakkapuotini sijaitsee Helsingissä, mutta keikkailen iloisesti eri paikkakunnilla.

Tyylini on Gfe ja sillä tavoin teen myös mm. sänkyyn sitomista ja toiveen mukaan vaikka eturauhasen hierontaa, jos hakusessa on antautuminen nautintoihin vietäväksi.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #10 : Kesäkuu 26, 2019, 21:24:25 »
Heissan ihmiset, minäkin siis täällä(kin).  :)

Koska mun esittelyä voi lukea ihan tarpeeksi mm. Ammattirakastaja-kirjasta, tyydyn tässä vain muistuttamaan, että multa voi kysyä lisää seksi- ja erotiikka-alan ihmisten verkostosta FTS Finlandista, ja meidän suljetusta vertaiskeskustelufoorumista.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #11 : Kesäkuu 26, 2019, 23:19:29 »
Löysimpäs minäkin tieni tänne ja pitäähän se pieni esittäytyminen tehdä ;D

Elikkäs täällä on kohta 33v hupakko Tampereen kupeesta. Välillä tulee pyörähdeltyä muualla päin Suomeakin.
Jokunen vuosi on tullut "pilvi palveluita" pyöritettyä ja mikäs siinä jatkaessa kun niin mukavaahan tämä on  ;)

Opistolla olin myöskin samalla nimimerkillä.
<3

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #12 : Kesäkuu 27, 2019, 17:26:20 »
Myrskyluodolta Laura moi! Selasin esittelyketjut, täälhän on paljon tuttuja, kivaa!

Mä hengailen täällä luodolla Turunmaan saaristossa, josta singahtelen silloin tällöin Turkuun ja Helsinkiin keikoille. Tosin tänä kesänä oon päättänyt olla keikkailematta, koska en vaan malta lähteä mihinkään näiltä hoodeilta. Sen sijaan oonkin nyt vähän sellainen ei mökkitalkkari mut mökkisekstailija  ;D Eli outcallia saaristossa syksyyn asti.

Alalla jostain n 2007, välissä piiitkä tauko muissa kuvioissa, ja nyt viime vuosina taas aktiivisesti.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #13 : Kesäkuu 29, 2019, 12:12:38 »
Terve!

Päätin se minäkin tänne sitten viimein rekisteröityä, vaikka laiska olenkin kirjoittelemaan minnekään foorumeille. Laiska en kuitenkaan ole hupakoinnissa, vaan ihan aktiivisesti teen keikkaa ja keikoillakin teen aktiivisesti, eheh.

Olen 30+v, ja näissä hommissa olen ollut kevättalvesta 2017. Alusta asti olen tehnyt tätä sydämelläni, ja saankin eniten kiitosta läsnäolosta ja aidosta GFE:stä. Niin kornilta kuin se ehkä kuulostaakin, niin välitän jokaisesta asiakkaasta ja kunnioitan ihmisiä (siihen asti, kun minuakin kunnioitetaan). Yksi vahvuuksistani on ihmisten kohtaaminen.

GFE tulee vakiona, ja vaikka vaikutankin kiltiltä naapurintytöltä, niin oikein mielelläni vaihdan pyydettäessä alistavan/dominoivan puoleni päälle ja näytän, "mistä kana pissii", josta päästäänkin siihen, että lisäksi minulla on erityistaito saada itseni ejakuloimaan (ja huutamaan).

Teen pääasiassa outcallia Rovaniemellä, mutta olen alkanut järjestää täällä myös incalleja suuren kysynnän vuoksi. Reissujakin teen ympäri Suomea useamman kerran vuodessa, miksei joskus ulkomaillekin.

-Sini

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #14 : Kesäkuu 30, 2019, 10:44:48 »
Minut on joskus villeinä nuoruusvuosinani tunnettu nimellä Olivia1995, mutta ajattelin rekisteröityä tänne uudella nimellä, koska ilmeisesti Suomessa toimii ainakin kaksi muutakin tunnettua Oliviaa, ja minua niin harmittaa, kun minut aina sekoitetaan heihin. Ja heidätkin varmaan sekoitetaan minuun. Pahoittelut heille, en silloin nimimerkkiä valitessani tajunnut, että nimi on jo ns. varattu.

Minä olen siis se Olivia, joka ASUU Jyväskylässä, ja on aina tavattavissa Jyväskylässä, ja joka ei ole tavattavissa Helsingissä eikä Tampereella.

Minä olen aika upea, enkä ainakaan liian kallis, ja persettä kyllä saa kunhan ei ole perseestä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0034

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #15 : Heinäkuu 01, 2019, 11:47:59 »
Minä tulen vähän kuin varkain esittäytymään, koska en myy varsinaisia seksipalveluja, vaan pelkkää hierontaa. Toimin 90% ihan tavallisena hierojana, mutta jonkin verran otan ns. ekstra-asiakkaita, joilta hieron kaikki paikat rennoiksi. Olen siitä tylsä, etten pukeudu/riisuudu kuten muut tämän palstan naiset, mutta toisaalta tosi helppo niille, jotka haluavat käydä sellaisessa paikassa, johon voi tuoda vaikka vaimonsa: paikka ei herätä minkäänlaisia epäilyksiä.

Ilmoittaudun nyt täällä lähinnä sen vuoksi, että erinäisten teknisten seikkojen vuoksi vanhat so:n kautta tulleet asiakkaat eivät välttämättä saa minuun yhteyttä mitenkään. En ilmoita missään, joten minua on ollut aika mahdoton tavoittaa. Olen kuitenkin siis edelleen olemassa ja otan taas asiakkaita, uusiakin jos hyvä tuuri käy. (Täyden kalenterin vuoksi olen kyllä melko tiukkapipo peruutusten suhteen, eli työmenojen vuoksi viime tipassa perujien ei kannata ottaa yhteyttä.)

Paikkana Turku, keskusta.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #16 : Heinäkuu 02, 2019, 15:57:48 »
Aurora Mature, os. Paulatar, uteliaana katsomassa mitä täällä tapahtuu.

Tällä hetkellä Joensuussa, luonasi.

Poissa Smartlady

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #17 : Heinäkuu 03, 2019, 19:53:26 »
Heissan, täällä akateeminen aikuinen nainen 😉 vuosimallia -82 joka tekee näitä kivoja "harrastushommia" Helsingin alueella aina fiiliksen ja ajan mukaan, ensin päivätyö ja harrastukset, sitten vasta huvitukset 😘 Törkyturvat jäävät huomioitta, vastaan vain asiallisiin yhteydenottoihin. A vink a vink!
Tällänen aito, naturelli, ok-kroppainen ja normikokoinen, kuulemma hyvällä peräsimellä ja käteen sopivilla disuilla varustettu nainen tarjoaa rentoa, pilke silmäkulmassa ja hersyvällä huumorintajulla maustettua seuraa 💃✨💋
Mun kaa pääsis nauttimaan normaalista GFE- tyyppisestä seurasta,mutta ei mitään liian pervoa tai omituista,pikemminkin rentoa,kiihkeää flown mukaan eteenpäin soljuvaa normaalin ihanaa kanssakäymistä. Olen positiivinen ja iloinen höpöttelijä, korkeakoulutettu ja fiksukin 😊
Teen tätä ykköstyöni lomassa milloin fiilikset on kohdillaan ja aikaa löytyy, jotta freesi ja puhdas fiilis säilyvät 💃✨💋
Tavattavissa Helsingissä ke 29.1 - pe 31.1.2020

Poissa Annie

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #18 : Heinäkuu 04, 2019, 00:51:03 »
Moi, täällä kolmekymppinen bbw-Annie Päijät-Hämeestä. Olen ihan newbie alalla, mutta onneks löysin tämän foorumin :)

Pidän erityisesti anaalihommista ja fistauksesta, toki muukin hoituu. Vasta olen muodostamassa asiakaskuntaani ja palvelukuvausta. Aina tietysti fiiliksen mukaan mennään :)

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Esittelyketju palveluntarjoajille
« Vastaus #19 : Heinäkuu 07, 2019, 23:41:09 »
Heipsan :)
40+ milf Helsingistä. Aloitin hommat 2013 mutta välillä olen ollut poissa kuvioista. Sihteeriopistolla olin samalla nikillä, ja kun saan aikaiseksi niin jonnekin taas ilmestyy LB:n ilmoitus, mutta tällä hetkellä esiinnyn naapurissa nikillä Kiihkeä Kirsikkainen.

Ihana lukea juttuja täällä, vähän kuin olisi kotiin palannut, niisk. Kiitokset ylläpidolle saitin pystytyksestä! Tietotekniikkani on niin aatamin aikaista sekä osaamisen että välineistön puolesta, että multa ei ihan heti ilmesty mitään profiilialbumeita tai muuta hauskaa, mutta tärkeintä lienee se, että on kontaktimahdollisuus vanhoihin ja uusiinkiin tuttaviin, mukavaa ajanvietettä ja ollaan mukana luomassa uutta kulttuurihistoriaa kadonneen forkan tilalle.

Olen arkisin oikeissa töissä, joten täällä sekä "myyntihommissa" lähinnä viikonloppuisin tulen pyörimään. Ja tarjolla siis sekä GFE:tä kaikilla herkuilla että eroottista hierontaa.