Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysyntä vs tarjonta  (Luettu 5605 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #20 : Maaliskuu 10, 2022, 14:25:30 »
Anteeksi nyt tulee varmaan todella hölmö kysymys alaa vain pari kolme vuotta tunteneelta. Mutta siis onko kaikille palveluntarjoajalle riittävästi kysyntää? RE täynnä ja ”naapuri sivusto” myös. Kysynnän pitäisi saavuttaa tarjonnan, eikö vaan, sanoo kansantaloustiedettä vähän opiskellut. Itse olen lähinnä hyvin valikoidusti keskittynyt kotimaisiin ihanuuksiin, joten en tiedä. Okei, kysyntä voisi saavuttaa enemmänkin tarjontaa, joo. Eli pt:illa voisi olla kalenterit paremmin täynnä. Mutta en tiedä. Omat valinnat tuntuu siltä, että lähinnä saa taistella kalenterimerkinnöistä… kommentteja, pt puolelta erityisesti, kiitos.

26 vuoden kokemukseen perustuen sanon että ei.

Kenenkään ei toki tarvitse joutua peukaloita pyörittelemään mutta silti kaikki eivät menesty ja tienaa isoja summia. Asiakkaat voivat kaikota menestyneeltäkin hupakolta jos erehtyy mokaamaan, sekoilee kännissä, pettää asiakkaan luottamuksen tai muuten rikkoo alan kirjoittamattomia sääntöjä. Mä toistan jo tässä itseäni mutta jokunen viikko sitten kirjoitin toisaalla asiaan sivuavassa ketjussa syitä mitkä vaikuttavat seksityöntekijänä menestymiseen. Markkinointi/se miten osaa myydä itseään, ulkonäkö, fyysinen ja psyykkinen terveys ja maine alan sisällä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #21 : Maaliskuu 10, 2022, 16:15:33 »
Enkä jaksa olla edes kateellinen hämeenlinnalaisille koska se ei auta mitään eikä muuta asioita muuksi.
Mutta mulla on ikävä sinua, Nina. En minä noin yleensä ketään "ikävöi", Nina sinä olet poikkeus.

Sinä teet minulle huonon omantunnon :whipping: Inter Cityllä pääsisi jotan viidessä tunnissa sieltä perferiasta ihmisten ilmoille ja maksaa noin 50 ekeä. En katsonut pääseekö takaisin  :kiss:

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2022, 07:32:33 »
Enkä jaksa olla edes kateellinen hämeenlinnalaisille koska se ei auta mitään eikä muuta asioita muuksi.
Mutta mulla on ikävä sinua, Nina. En minä noin yleensä ketään "ikävöi", Nina sinä olet poikkeus.

Sinä teet minulle huonon omantunnon :whipping: Inter Cityllä pääsisi jotan viidessä tunnissa sieltä perferiasta ihmisten ilmoille ja maksaa noin 50 ekeä. En katsonut pääseekö takaisin  :kiss:
Kuka nyt sinun luotasi pois haluaa? 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5360
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #23 : Maaliskuu 12, 2022, 16:14:19 »
Enkä jaksa olla edes kateellinen hämeenlinnalaisille koska se ei auta mitään eikä muuta asioita muuksi.
Mutta mulla on ikävä sinua, Nina. En minä noin yleensä ketään "ikävöi", Nina sinä olet poikkeus.

Sinä teet minulle huonon omantunnon :whipping: Inter Cityllä pääsisi jotan viidessä tunnissa sieltä perferiasta ihmisten ilmoille ja maksaa noin 50 ekeä. En katsonut pääseekö takaisin  :kiss:
Kuka nyt sinun luotasi pois haluaa? 😜
En minä ainakaan. Mielelläänhän sitä viihtyisi Ninan vieraana vaikka useammankin päivän ajan. Setämiehen silmä lepää lempeästi Ninassa koiranulkoilutus-lenkeillä ja mikä olisi suloisempaa kuin nukahtaa Nina päällä siihen asentoon raivokkaan sänkypainin taikka 69:n päätteeksi. Nämä ovat juuri niitä kokemisen arvoisia hetkiä joita mielellään itselleen keräilee.
On toki muistettava että taksamittari sykähtelee samalla kun oma sydän sykkii kiivaasti, Ninalle.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #24 : Maaliskuu 16, 2022, 12:34:25 »
Eka kerta 15 vuoteen tällä viikolla, ettei ole kysyntää tarpeeksi. Korona ei ole vaikuttanut kahteen vuoteen mitenkään. Tällä hetkellä vaikuttava tekijä on kioskin aukiolon vähyys. Tässä kuussa kolme aamupäivää tavattavissa, turha kuvitellakaan aikataulujen natsaavan. Yhtä varausta lukuunottamatta kalenteri tyhjää täynnä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #25 : Maaliskuu 16, 2022, 12:51:33 »
Enkä jaksa olla edes kateellinen hämeenlinnalaisille koska se ei auta mitään eikä muuta asioita muuksi.
Mutta mulla on ikävä sinua, Nina. En minä noin yleensä ketään "ikävöi", Nina sinä olet poikkeus.

Kuka nyt sinun luotasi pois haluaa? 😜
En minä ainakaan. Mielelläänhän sitä viihtyisi Ninan vieraana vaikka useammankin päivän ajan. Setämiehen silmä lepää lempeästi Ninassa koiranulkoilutus-lenkeillä ja mikä olisi suloisempaa kuin nukahtaa Nina päällä siihen asentoon raivokkaan sänkypainin taikka 69:n päätteeksi. Nämä ovat juuri niitä kokemisen arvoisia hetkiä joita mielellään itselleen keräilee.
On toki muistettava että taksamittari sykähtelee samalla kun oma sydän sykkii kiivaasti, Ninalle.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #26 : Maaliskuu 16, 2022, 12:53:03 »
Oho. Piti siis kirjoittaa, että senkin ihanat epelit.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #27 : Maaliskuu 17, 2022, 23:01:38 »
Pari vuotta tätä vasta tehnyt, mutta viimeiset sanoisinko 2-3kk ollut todella hiljaista kysynnän suhteen. En muutenkaan tee mitenkään liukuhihnalla tai paljoa, mutta jo viestien määrässä sen huomaa. Samoin kuin ehkä täällä foorumilla, voin olla toki väärässäkin mutta tuntuu että täälläkin on ollut vähemmän puhe ”itse asiasta” kuin ennen. 🤔
Onneksi silti edelleen tulee niitä huikeita kohtaamisia, laatu korvaa määrän! :inlove:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #28 : Huhtikuu 11, 2022, 20:37:53 »
Tules Turuntyttö Keski-Suomeen, niin tuolla sun hymyllä joudut pian ylitöihin.  ;D

Väittäisin, että Tampere-Jyväskylä akselilla kysyntää riittää 18-30v hupakoilla, jotka osaa asiansa. Uusia tarjoajia tulee aika vähän ja jos tulee, niin kontaktin/ajan saaminen on kankalaa.

Poissa Vieras0285

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysyntä vs tarjonta
« Vastaus #29 : Huhtikuu 12, 2022, 08:53:35 »
^ Kannatetaan ajatusta, Jyväskylä on nätti kaupunki kesällä.  ;)