Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nargesa kokemuksia?  (Luettu 3647 kertaa)

Poissa Vieras0262

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Nargesa kokemuksia?
« : Helmikuu 12, 2022, 18:51:42 »
Onkos kenelläkään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Nargesasta?
Kuvien perusteella nätti tyttö, mutta vähän infoa missään.

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #1 : Helmikuu 14, 2022, 10:46:38 »
Olin menossa, mutta kulkupeli teki tenät ja en päässyt. Nätin näköinen&vastasi hyvin, mutta rapsojen puute kummastutti minuakin.

Näköjään yksi rapsa ilmestynyt eli täytyy tehdä uusi reissu.

Tästä likasta muuten löytyy paljon kuvia netistä.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #2 : Helmikuu 15, 2022, 08:58:53 »
Viestittelin eilen hänen kanssaan ja tyttö vaikutti ihan asialliselta. Kertoi että on enemmän bottom henkinen mutta sen jo arvasinkin. Olen melko todennäköisesti menossa huomenna testaamaan ja pistän rapsaa tulemaan.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #3 : Helmikuu 16, 2022, 13:09:06 »
Aamuulla viestittelin tytön kanssa ja sovittiin tunnin treffit keskipäivälle. 30 minuuttia ennen tapaamista laitoin vielä viestiä että olen matkalla. Paikalle päästyäni laitoin viestiä että täällä ollaan. Ei vastausta. Useiden viestien ja noin 30 minuutin odottelun jälkeen lähdin kotiin.
Eli en suosittele niille jotka eivät jaksa odotella. Muuten voi olla ihan hyvä leidari.

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #4 : Helmikuu 16, 2022, 16:46:39 »
Ikävä tuo MikkoPeen keissi, itse yritän kyllä sovittaa tapaamisen neitokaisen kanssa, näyttää kyllä uskomattoman hyvältä. Olkoonkin enemmän bottom, siitä huolimatta.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #5 : Helmikuu 16, 2022, 18:03:48 »
Kolmen tunnin jälkeen laittoi viestiä jossa pahoitteli asiaa. Oli kuulemma nukahtanut ja nukkunut sen kolme tuntia. Heräsi sitten päikkäreiltään ja pisti pahoitteluviestin. Ehkä oli hyvä etten päässyt tapaamaan jos kerran oli niin väsynyt että piti nukkua päivällä kolmen tunnin päikkärit  :)

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nargesa kokemuksia?
« Vastaus #6 : Helmikuu 16, 2022, 23:59:42 »
Kolmen tunnin jälkeen laittoi viestiä jossa pahoitteli asiaa. Oli kuulemma nukahtanut ja nukkunut sen kolme tuntia. Heräsi sitten päikkäreiltään ja pisti pahoitteluviestin. Ehkä oli hyvä etten päässyt tapaamaan jos kerran oli niin väsynyt että piti nukkua päivällä kolmen tunnin päikkärit  :)

En ehtinyt varata uutta aikaa ja taidan skipata tämän rapsan jälkeen. Kokemuksen syvällä rintaäänellä näillä askelmerkeillä mitään hyvää ei ole tiedossa.

Toki ei pitäisi sanoa koskaan ei koskaan  ;D