Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SEXY BOY (Helsinki)  (Luettu 5138 kertaa)

Poissa Heimolainen

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
SEXY BOY (Helsinki)
« : Maaliskuu 04, 2022, 20:05:32 »
10/10

Tälleen heteromiehenä olen pitkään etsinyt mukavaa ja hyvän näköistä kaveria, jolta pääsisi ottamaan suihin kiireettä ja ns. omilla ehdoilla, kun himo iskee. Etsintä on päättynyt. Tämän brassikundin penis on oikein kiva, pysyy kovana, täysin toimintakykyinen ja itselleni tärkeä speksi: ympärileikkaamaton.

Ei enää koskaan kik-viestittelyä random alastonsuomi -tyyppien kanssa, jotka katkeaa kuin seinään.
Ei enää koskaan koodi.net chattailyä feikkien kanssa.
Ei enää koskaan velttoja shemaleja, jotka kiskoo 2-3x hintoja samalla kun räplää luuria ja kysyy että ootko valmis.

Suosittelen. Saa kysyä lisää täällä tai privassa.

Ilmoitus löytyy naapurista Sexy Boy nimellä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2022, 20:07:22 kirjoittanut Heimolainen »

Poissa Heimolainen

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: SEXY BOY (Helsinki)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 06, 2022, 19:56:38 »
FAQ:

- Antamani suikkari kustansi 100e, aikaa olisi ollut tunti, en tarvinnut niin kauaa :blowjob:
- Panojen kanssa 1h olisi ollut 150e
- Sijainti: Kamppi
- Pääsee suihkuun ja saa puhtaan pyyhkeen
- Peniksen koko vastaa todellisuudessa hyvin valokuvista saatua mielikuvaa. Tarkkaa pituutta en tiedä x)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2022, 20:06:49 kirjoittanut Heimolainen »

Poissa Kovax

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: SEXY BOY (Helsinki)
« Vastaus #2 : Maaliskuu 08, 2022, 14:36:22 »
Itteää kiinnostaa suihin ottot molemmin puolin

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: SEXY BOY (Helsinki)
« Vastaus #3 : Huhtikuu 24, 2022, 21:48:40 »
Kiitos vinkistä. Itse olen ollut tyytyväinen Helsingin shemale-tarjontaan kun on tullut maksullisen kyrvän himoa, mutta hinta on kova. Tämä olisi varmaan kiva käydä maistamassa.

Poissa tonvio

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: SEXY BOY (Helsinki)
« Vastaus #4 : Syyskuu 12, 2022, 14:13:49 »
Itseäni kiinnostaa kans suikakrin molemmin puolin, olisiko jollain kiinnostusta tavata

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: SEXY BOY (Helsinki)
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2022, 14:27:17 »
Vieläkös tää on kuvioissa? Ei nyt naapurissa löytynyt. Minkä kokoinen sieltä haaroista siis löytyy?

Itselläni olisi hakusessa sellainen lähelle 20cm tai suurempi. Suikkaria molemmin puolin ja frottagea.

Aiemmin vaan maksullisia shemaleja olen tavannut, mutta jos edullisemmin pääsis ison munan himosta, niin tääkin vaihtoehto on hiljalleen mieleen alkanut kytemään.. voi laittaa yv, jos asia kiinnostaa, oot kaikinpuolin siisti sekä terve ja sulta löytyis suunnilleen tuollainen 20cm tai pidempi. ;)