Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Re:n Amanda00

<< < (5/6) > >>

naut1skelija:
Voisko tän ullan laittaa vaikka jäähylle? Ihan päättömiä, todellisuudesta vieraantuneita juttuja, mitkä ei liity mitenkään maksulliseen seksiin.

Nyt hän keksi jo kirjoitella yksittyisviestillä, kuinka olen paha ihminen ja kuullemma kirjoittelen pahaa hupakoista. 🤔

pekka peitsi:
on kieltämättä vähän erikoista kommentointia. amanda on kyl upea. tosin vielä ei meillä oo ihan täysin gfe kemiat kohdanneet, mutta kyllä se siitä vielä. aivan ihana

tulee mahdollisesti muutaman viikon jälkeen takaisin ni otetaan uusintakierroksia taas

Vieras0362:
Upea hän on sitä ei käy kiistäminen mutta luulen että gfe kemioiden kohtaaminen voi olla haasteellista. Mä olen jotenkin rivien välistä ymmärtänyt että tää ei niinsanotusti ole hänen unelma-ammatti.

Vieras0370:
Aiemmin keltaisilla sivuilla oli sellainen sääntö, ettei toiset tytöt saaneet kirjoitella toisten tyttöjen rapsaketjuissa. Mielestäni se oli hyvä sääntö.

Ulla:

--- Lainaus käyttäjältä: naut1skelija - Syyskuu 07, 2022, 18:14:23 ---Voisko tän ullan laittaa vaikka jäähylle? Ihan päättömiä, todellisuudesta vieraantuneita juttuja, mitkä ei liity mitenkään maksulliseen seksiin.

Nyt hän keksi jo kirjoitella yksittyisviestillä, kuinka olen paha ihminen ja kuullemma kirjoittelen pahaa hupakoista. 🤔

--- Lainaus päättyy ---
Vastasin sinulle kunniluokkaavaan viestiin. Kaikilla on okeus kirjoittaa foruumissa ja et ole tämän foruumin pomo laittamaan hyllylle ihmisia. Puhun täällä seksi ja parisuhdepsykologiasta, joka on tosi tärkeä  kaikki parisuhteen ja seksiin liittyviin aisoihin. Jos et ymmärä asiasta mitään ja et voi erottaa psykiatria psykologiasta, silloin voisit noudattaa perustuslakeja ja jättää kunnialuokkaavia kommentteja kirjoittamatta yksityiviestillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta