Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Re:n Amanda00  (Luettu 10761 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #20 : Syyskuu 07, 2022, 18:14:23 »
Voisko tän ullan laittaa vaikka jäähylle? Ihan päättömiä, todellisuudesta vieraantuneita juttuja, mitkä ei liity mitenkään maksulliseen seksiin.

Nyt hän keksi jo kirjoitella yksittyisviestillä, kuinka olen paha ihminen ja kuullemma kirjoittelen pahaa hupakoista. 🤔

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #21 : Syyskuu 08, 2022, 11:38:25 »
on kieltämättä vähän erikoista kommentointia. amanda on kyl upea. tosin vielä ei meillä oo ihan täysin gfe kemiat kohdanneet, mutta kyllä se siitä vielä. aivan ihana

tulee mahdollisesti muutaman viikon jälkeen takaisin ni otetaan uusintakierroksia taas

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #22 : Syyskuu 08, 2022, 12:11:07 »
Upea hän on sitä ei käy kiistäminen mutta luulen että gfe kemioiden kohtaaminen voi olla haasteellista. Mä olen jotenkin rivien välistä ymmärtänyt että tää ei niinsanotusti ole hänen unelma-ammatti.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #23 : Syyskuu 08, 2022, 13:09:05 »
Aiemmin keltaisilla sivuilla oli sellainen sääntö, ettei toiset tytöt saaneet kirjoitella toisten tyttöjen rapsaketjuissa. Mielestäni se oli hyvä sääntö.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #24 : Syyskuu 08, 2022, 13:27:12 »
Voisko tän ullan laittaa vaikka jäähylle? Ihan päättömiä, todellisuudesta vieraantuneita juttuja, mitkä ei liity mitenkään maksulliseen seksiin.

Nyt hän keksi jo kirjoitella yksittyisviestillä, kuinka olen paha ihminen ja kuullemma kirjoittelen pahaa hupakoista. 🤔
Vastasin sinulle kunniluokkaavaan viestiin. Kaikilla on okeus kirjoittaa foruumissa ja et ole tämän foruumin pomo laittamaan hyllylle ihmisia. Puhun täällä seksi ja parisuhdepsykologiasta, joka on tosi tärkeä  kaikki parisuhteen ja seksiin liittyviin aisoihin. Jos et ymmärä asiasta mitään ja et voi erottaa psykiatria psykologiasta, silloin voisit noudattaa perustuslakeja ja jättää kunnialuokkaavia kommentteja kirjoittamatta yksityiviestillä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #25 : Syyskuu 08, 2022, 16:54:30 »
Aiemmin keltaisilla sivuilla oli sellainen sääntö, ettei toiset tytöt saaneet kirjoitella toisten tyttöjen rapsaketjuissa. Mielestäni se oli hyvä sääntö.

Olisi hyvä, jos tyttöjen arvostelu olisi maksullista kuin ST sivun kuvijen arvostelu ja tytöt saisivat omat prosentit. 

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 404
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #26 : Syyskuu 11, 2022, 10:01:04 »
Hupakon ja asiakkaan välillä toutuu on yksityiselämä. Asiakas samalla tavalla ei halua, että paljastetaan julkkisuuden hänen käynti ja luokkaavalla tavalla kuvaillaan. Yksityiselämän luokkaamisesta ja kunnialoukkamisesta voi haastaa oikeuteen. Toinen asia, jos ihmiset haluaa itse palastaa julkkisuuteen omaa yksityiselämää. Hupakko on ihminen, eikä esine.
On väärin, että suurin osa hupakoista on ulkomaalaisia ja ei osaa suomea pyytää ylläpito poistamaan raportteja. Mauttomat ja kunnialuokkaavat raportit tuhoo kaikki romantikat seksipisneksessa. Psykisesti terve ihminen ei lähtee julkkisuuteen paljastamaan yksitysiä asioita.

Se ei ole koskaan mitään loukkaamista tai kunnianloukkaamista, jos kertoo minkälaista palvelua saa. Suomessa syyttäjä syyttää/haastaa oikeuteen, ei sitä voi muut tehdä joten ainoa asia mitä siitä voi tehdä on rikosilmoitus, ei voi haastaa oikeuteen. Huora ja hänen tarjoamansa palvelut on arvosteltavissa samalla tavalla kuin muutkin. Eikö kuitenkin kannattaisi keskittyä tarjoamaan sellaista palvelua, että siitä ei tule huonoja raportteja? Sen sijaan että tekee liukuhihnaa ja meluaa foorumeilla että älkää kirjoitelko millä milläkin perusteella.

Poissa Lyhytmuttaohut

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Re:n Amanda00
« Vastaus #27 : Syyskuu 28, 2022, 13:29:35 »
Tänään kävin Amandaa tapaamassa ja kuten RE:n kuvistakin näkee, niin hän upea ilmestys. Paikka oli helppo löytää ja sai hyvät ohjeet sisäänpääsyyn, mutta siihen se vähän jääkin...

Päätin ottaa tunnin ajan ajatuksena josko parikierrosta peuhattaisiin. Homma alkoi perinteisesti suihkun kautta ja aika perusetit, paitsi häneltä puuttui tunne tai mukana olo täysin. Itselle seksissä on iso asia että vastapuoli nauttii (tai näissä hommissa esittää nauttivansa) ja tästä johtuen toinen kierros jäi haaveeksi upeasta ulkonäöstä huolimatta.

+11 poutaa