Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka  (Luettu 9450 kertaa)

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #20 : Syyskuu 06, 2019, 21:04:01 »
Onhan tuota ikäeroa ollut. Nuorena poikana 30 vuotta ylöspäin ja viime vuosina 40 vuotta alaspäin. Eikä minullakaan ole harmaata tukkaa niin kuin ei Pipa.., eikun East..., eikun Turskapapallakaan.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #21 : Syyskuu 06, 2019, 21:14:24 »
Mulla on tullut joitain harmaita hiuksia, mut se ei huoleta. Hupakoinnin yks juttuhan on että rahalla saa pimuja kenen huomiota ei sais baarista tai muualla siviilissä. Itse menen intuitiolla, että mikä kulloinkin kiinnostaa, en sulje pois parikymppisiä enkä edes oman ikäisiä ... tai no, se juttuhan oli että mitä ei sais muuten.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #22 : Syyskuu 06, 2019, 21:17:11 »
Ai, niin tämä moraalinen puoli jäi kommentoimatta. Ovathan nämä tytöt jo nuorempia kuin nuorin lapseni mutta täysi-ikäisiä ja omasta halustaan näissä hommissa. Ei kai siinä ole mitään pahaa.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #23 : Syyskuu 07, 2019, 09:45:55 »
Nyt on pakko tulla kommentoimaan vielä, että oikeastaan tämä ketju ei koske minua. Olen vanha ja pidän parikymppisistä huorista, mutta minulla ei ole harmaata tukkaa.

Turskapappa, jos kaljuus vaivaa, niin kannattaa ruveta seurustelemaan minun kanssani. Siis siviilissä, ilman rahaa. Voin luvata, että tulen aiheuttamaan sinulle paljon harmaita hiuksia :D
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #24 : Syyskuu 07, 2019, 10:02:50 »

- - Ainakin voisi kuvitella, ettei palveluntarjoajalla ole ongelmaa ottaa vastaan suuremmallakin ikäerolla olevia asiakkaita jos ikärajaa ei ole.

Olisipa kiva kuulla myyjäpuolenkin kommentteja siitä miten he ikäeron kokevat tai ovat joskus kokeneet.

Minulla ikäraja toimii samoin kuin kaupan ikäraja kaljan ostajille, eikä minulla sillä lailla ole mitään väliä, että minkä ikäinen täysi-ikäinen asiakkaani on. Tuntuu tosi oudolta, kun jotkut näköjään luulevat, että tapaaminen on minulle epämiellyttävä siksi koska he ovat niin paljon minua vanhempia.

Jos minun olisi pakko valita, tapaanko vanhempaa vai nuorempaa väkeä, niin tapaisin ainoastaan vanhempaa väkeä. Ei siksi, että nuorissa olisi yleisestiottaen jotain vialla, mutta silloin kun tapaan jonkun innostuksissaan kovakouraisen henkilön, niin se on yleensä melko nuori mies.

Ikiä en kysele, enkä kerrottaessa muista jälkeenpäin, mutta luulisin että vanhin ikänsä kertonut vieraani on ollut jossain 70 ikävuoden tienoilla, ja nuorimmat kai jopa alle kaksikymppisiä. Ja tuntui kyllä oudolta, kun viime talvena harrastin ensi kertaa seksiä itseäni nuoremman ihmisen kanssa. Se taisi alunperin saada minut sisäistämään sen faktan, että minäkin vanhenen.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kovin nuori palveluntarjoaja ja vanhempi harmaatukka
« Vastaus #25 : Syyskuu 07, 2019, 11:39:03 »
Kakskymppistä upeaa Thai-ladya olen saanut kerran, täällä Suomessa.