Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Venäläinen pimpsa boikottiin!  (Luettu 6228 kertaa)

Poissa Manu

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Venäläinen pimpsa boikottiin!
« : Maaliskuu 02, 2022, 10:26:03 »
Slava Ukraini!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2022, 14:50:42 »
Varmaan myös Valko-Venäläinen pimpsa myös  :whipping:

Kohta kaikki ovat tsekkejä ja unkarilaisia..
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2022, 17:07:17 »
En laita!

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2022, 19:29:12 »
mun piti asiasta kirjoittaamyös,mutta olit nopeampi näköjään.maailmantilanteen ollessa nyt tämä laitan itse kanssa venäläiset
tytöt boikottiin.
ei mitään henkilökohtaista,mutta jos keikat vähenee riittävästi,niin soittakoot kremliin ja valittakoot sinne.
sota seis ja pieni mies vastuuseen,niin voidaan taas harrastaa lähipainia.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6331
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #4 : Maaliskuu 02, 2022, 19:42:44 »
Suosi suomalaista, niin tämmöstä ei tarvi miettiä.
Shikita ga nai

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #5 : Maaliskuu 02, 2022, 20:10:16 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #6 : Maaliskuu 02, 2022, 20:15:47 »
Meneekö vähän yli...no kukin tyylillään.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #7 : Maaliskuu 02, 2022, 20:30:26 »
Satun tuntemaan duunin kautta jokusen kaverin tuolla Kymenlaakso, Etelä Karjala alueella, ihan hyviä hemmoja mutta naimisissa itä rajan takaa olevien daamien kanssa, ei tuo ole ihan musta/valkoinen lause boikotoida. Itse kuitenkin pysyn kotimaisten parissa tässäkin harrastuksessa.   
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2022, 20:39:13 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6331
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #9 : Maaliskuu 02, 2022, 20:45:45 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia.

Juu, just näin. Työyhteisössä pari venäläisiä, ja yhteistyökumppaneiden seassa pari lisää. Ne jonka kanssa oon kerinnyt puhua sanovat ettei omaksu ko herran tekemisiä.
Shikita ga nai

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #10 : Maaliskuu 02, 2022, 20:49:48 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?

Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #11 : Maaliskuu 02, 2022, 20:52:47 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?

Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?
Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #12 : Maaliskuu 02, 2022, 20:55:44 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?
Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.

Siis kehotan olemaan varovainen boikottien kanssa koska kaikki venäläiset ja varsinkaan suomessa asuvat venäläiset eivät kannata Putinin toimia. Haluatko nyt ihan tahallasi ymmärtää väärin vai etkö vain ymmärrä?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #13 : Maaliskuu 02, 2022, 20:57:21 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Järjen ääni. Venäläiset ystäväni ovat edelleen ystäviäni. Ei ole heidän vika jos yksi aivopesty 70v psykopaatti menee bunkkerissa tiloihin ja määrää sodan. Se saatanan kaheli on ollut siellä bunkkerissa jo kaksi vuotta.

Mutta itse aiheeseen, Venäläinen vittu on ollut minulla boikotissa jo n.15vuotta
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2022, 21:00:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #14 : Maaliskuu 02, 2022, 21:03:18 »
Lähtisin varovasti tähän vaikkapa Suomessa asuvien venäläisten boikotointiin. Kaikki eivät allekirjoita Putinin toimia. Jokaisella tietty on omat preferenssit valita tyttönsä.
Jos koulussa on venäläisen perheen lapsi niin onko ok että muut koululaiset alkavat "boikotoida" häntä?
Ehdottomasti ei. Miksi tuollaista edes kysyt?
Koska vasta nyt tajuan että puhut vain seksityöntekijöistä, et Suomessa asuvista venäläisistä yleisesti. Minun moka.

Siis kehotan olemaan varovainen boikottien kanssa koska kaikki venäläiset ja varsinkaan suomessa asuvat venäläiset eivät kannata Putinin toimia. Haluatko nyt ihan tahallasi ymmärtää väärin vai etkö vain ymmärrä?
Tahallaan väärin ymmärtäminen on väärä tulkinta, se ei ollut tarkoitukseni.
Et ole kirjoittanut mitään väärin mutta olisin ymmärtänyt paremmin sanat "en lähtisi" kuin "lähtisin varovaisesti".
Kuten jo sanoin, moka luetunymmärtämisessä on minun, et sinä väärin kirjoittanut.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #15 : Maaliskuu 02, 2022, 21:37:53 »
^ Sattuuhan sitä, itse tajuan joskus vasta parin päivän päästä että olen tulkinnut jonkun tekstejä väärln.

Olen lähtökohtaisesti aina vastaan tavallisten ihmisten leimaamista näiden kotimaan ja sen johtajien toimien perusteella. Teen jokaisesta ihmisestä tavatessa omat päätelmäni ihan muiden asioiden perusteella.

Venäjällä vanhempi väki jotka ovat valtion television tietojen varassa, ovat ihan Putinin messissä. Nämä ovat tottuneet kovaan komentoon ja yhden ihmisen ehdottomaan johtoon. Aikoinaan tsaari, tsaari korvattiin kommunisteilla, mutta sama meininki,  yksi yli kaiken ja tämän sana on pyhä. Melkein kirjaimellisesti.

Sitten on tämä porukka joka matkustelee,  käyttää somea ja lukee netistä maailman uutisia. Nämä osallistuvat isolla riskillä Putinin vastaisiin mielenilmaisuihin ja laittavat tulevaisuudessa Putinin tai saman henkisen seuraajan vaihtoon. Käsittääkseni matkahutsut ja muissa maissa asuvat ovat juuri näitä. Melkein aina.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2022, 21:46:17 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #16 : Maaliskuu 02, 2022, 21:50:21 »
Venäjällä vanhempi väki jotka ovat valtion television tietojen varassa, ovat ihan Putinin messissä. Nämä ovat tottuneet kovaan komentoon ja yhden ihmisen ehdottomaan johtoon. Aikoinaan tsaari, tsaari korvattiin kommunisteilla, mutta sama meininki,  yksi yli kaiken ja tämän sana on pyhä. Melkein kirjaimellisesti.

Sitten on tämä porukka joka matkustelee,  käyttää somea ja lukee netistä maailman uutisia. Nämä osallistuvat isolla riskillä Putinin vastaisiin mielenilmaisuihin ja laittavat tulevaisuudessa Putinin tai saman henkisen seuraajan vaihtoon. Käsittääkseni matkahutsut ja muissa maissa asuvat ovat juuri näitä. Melkein aina.
Mulla on työkaveri, eräs vähän yli 50v rouva, jolla on hyvä ystävä Venäjällä. Ystävänsäkin on nainen, en tiedä ystävyydestänsä sen tarkemmin kuin että juttelevat usein netissä. Viime aikoina aiheena on ollut paljon Ukrainan tapahtumat ja työkaverini kertomusten mukaan tämä venäläinen nainen kuuluu juuri tuohon ensimmäisessä kappaleessa mainitsemaasi porukkaan. Sota on oikeutettu jne. Työkaverini mielestä ystävättärensä on "aivopesty" ja niinpä hän miettii miten saisi ystävänsä ymmärtämään asioita toisin. Ei ole rakentavaa sanoa "olet väärässä" ja "minä olen oikeassa" koska sillä ei voita mitään. Työkaverini kertoo että he melkeinpä jopa riitelevät välillä mutta kohta totetavat että puhutaan jostakin muusta ja muistuttavat toisilleen ystävyydestään.

Tekstisi äärellä mulla tuli mieleen että kysyn työkaveriltani onko ystävättärensä matkustellut ulkomailla jne.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #17 : Maaliskuu 02, 2022, 22:13:48 »
Sitten on tämä porukka joka matkustelee,  käyttää somea ja lukee netistä maailman uutisia. Nämä osallistuvat isolla riskillä Putinin vastaisiin mielenilmaisuihin ja laittavat tulevaisuudessa Putinin tai saman henkisen seuraajan vaihtoon. Käsittääkseni matkahutsut ja muissa maissa asuvat ovat juuri näitä. Melkein aina.

Kerrankin hyvää omaa pohdintaa eikö jatkuvaa trollaamista.

Jos minusta henkii Venäjämielisyys niin se ei ole sitä. En ole sen enempää muslimihenkinen enkä Länkkärihenkinen. Ihminen on ihminen jos se eteen tulee ja jos istutaan kaljalla Venäläisen ja Ukrainalaisen kanssa niin en toivo kummankaan heistä kuolevan vaikka joku tulisi sanomaan, että valitse kumpi kuolee. Valitsen mieluummin sen kysyjän. Aina.

Se kuvitelma Venäjähenkisyydestäni tulee siitä, että olen tiedostanut (kuten aiemmin kirjoitit tsaarista ja kommunisteista), että se ei tule koskaan muuttumaan. Kukaan ei muuta sitä ainakaan kahdeksaansataan vuoteen yhtään minnekään ja sen olen hyväksynyt tosiasiaksi. Vaikka kuinka alkaisivat länsimaistua. Menee vaan elämä hukkaan kun sitä odottelee. Jeltsinin ja Gorban aikaan vähä näytti siltä, mutta sitten ne otti sen taas takas. Hodorkovski ajatteli antaa neljäsosan Venäjästä länkkäreille, niin se ei vaan mene siellä silleen, että siihen kukaan loppujenlopuksi suostuu. Ja se on hyväksyttävä, tai oltava hyväksymättä.

Venäjä voi olla parhaillaan hyvä yhteistyökumppani koko maailmalle ja koko maailma sen tietää. Huonoimmillaan se on tappajavaltio kuten nyt nähtiin. Se tappaminen saadaan karsittua, mutta luonnetta ei.

Sitä en ole hyväksynyt, että he voivat mennä jonnekin ja tappaa ihmisiä syystä tai toisesta. Yritäpä sanoa vaimollesi, että rauhoitu, ylireagoit taas. Rauhoittuu varmaan saman tien ja toteaa: "olet oikeassa, näinhän minä tein". Tai sitten ei totea, vaikka yrittäisit elinikäsi. Siihen riittää kun jättää sanomatta sillä kertaa kun tilanne on päällä. Sanoo sitten myöhemmin kun ei ole tilannetta päällä.

Ei muuttuneet sen enempää Lähi-Idässäkään kun jenkit vei Länsimaisuuden sinne. Husseinin aikaan ei ollut yhtään länkkärisopimusta Irakilla öljystä, mutta nyt on 40. Nyt on, ei ole kauan, ja sota jatkuu. Afganistan, Syyria, Libya, kaikki samoja juttuja.

Voin kertoa jo nyt, että kun jenkit menee seuraavan kerran Irakiin ottamaan öljylähteitä takaisin haltuunsa niin kun taistelut alkaa ja jenkkejä alkaa kuolemaan, niin sanon: "vittuakos läksitte". Ja poliitikot ja saittilaiset sanovat: "vittu mikä Ahmed Abdullah-Alamasemii trolli" (kukahan vittu se lie?)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #18 : Maaliskuu 03, 2022, 05:12:04 »
Urheilijoiden boikotointi kisoissa ymmärrän jotenkin, kun yleenä nuo venäläiset huippu-urheilijat toimivat Venäjän valta-eliitin pr-kasvona, rahanpeussa ja niiden julkisuuskuvan kiillotuksessa. Huorat tuskin siinä toimivat. Eikä niiden boikotointi tee muuta kuin että alkavat esiintyä muiden maiden kansalaisina.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Venäläinen pimpsa boikottiin!
« Vastaus #19 : Maaliskuu 03, 2022, 06:26:48 »
Urheilijoiden boikotointi kisoissa ymmärrän jotenkin, kun yleenä nuo venäläiset huippu-urheilijat toimivat Venäjän valta-eliitin pr-kasvona, rahanpeussa ja niiden julkisuuskuvan kiillotuksessa. Huorat tuskin siinä toimivat. Eikä niiden boikotointi tee muuta kuin että alkavat esiintyä muiden maiden kansalaisina.

Tuli voimaan euromääräisen valuutan vientikielto Venäjälle ja tehokkain tapa valvoa kiellon tehokkuutta on estää huoria kuskaamasta euroseteleitä matkalaukku kerrallaan itärajan yli.

Ergo turskan pitää osallistua talkoisiin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2022, 06:30:43 kirjoittanut Unilukkari »