Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
irritaatio:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Maaliskuu 09, 2022, 06:31:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Maaliskuu 09, 2022, 06:01:33 ---Tämänkin saitin kirjoittajista tulee uusia Nikke Pärmiä kunhan tosi toimiin päästään, vai mitä HÄH!?!
--- Lainaus päättyy ---
Joo ja pikku Irri ruikuttaa kun ei muuta uskalla. Ei edes ottaa koronapiikkiä🥱🖕.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mun tarvi koska oon RAMBO ja kun sota syttyy juoksen yhden miehen taisteluyksikkönä vihollislinjojen läpi ampuen joka suuntaan. Saan uroteoistani sata mannerheimristiä ja vahtimestarin viran kaupungin vapaa-aikatalolta.
Pekonen:
^^Venäjän kalustotappioiksi Pentagon arvioi tässä vaiheessa 10 prosenttia hyökkäykseen varatusta kalustosta mikä on paljon.
Kuorma- ja säiliöautojen tuhoaminen on oikeastaan tärkeintä niin taistelujoukot nääntyvät.
Vuodenaikakin suosii puolustajaa. Putin hyökkäsi tyhmään aikaan kelirikon alla. Rapapellot ei nyt kanna panssareita.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Maaliskuu 09, 2022, 09:16:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Maaliskuu 09, 2022, 06:31:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Maaliskuu 09, 2022, 06:01:33 ---Tämänkin saitin kirjoittajista tulee uusia Nikke Pärmiä kunhan tosi toimiin päästään, vai mitä HÄH!?!
--- Lainaus päättyy ---
Joo ja pikku Irri ruikuttaa kun ei muuta uskalla. Ei edes ottaa koronapiikkiä🥱🖕.
--- Lainaus päättyy ---
Ei mun tarvi koska oon RAMBO ja kun sota syttyy juoksen yhden miehen taisteluyksikkönä vihollislinjojen läpi ampuen joka suuntaan. Saan uroteoistani sata mannerheimristiä ja vahtimestarin viran kaupungin vapaa-aikatalolta
--- Lainaus päättyy ---
Jaa no sitten ei mitään😄
Jekyll:
^^^ Noniin johan se irritaation kantakin saatiin selville. Vain yksi yö piti miettiä.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Maaliskuu 09, 2022, 09:16:43 ---kun sota syttyy juoksen yhden miehen taisteluyksikkönä vihollislinjojen läpi ampuen joka suuntaan. Saan uroteoistani sata mannerheimristiä ja vahtimestarin viran kaupungin vapaa-aikatalolta.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno juttu, pyydät vain jotakuta keromaan sinulle suunnan itään. Onneksi olkoon jo etukäteen ylennyksestä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta