Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Ukrainan sota/Nato-keskustelu

<< < (117/521) > >>

Hetvield:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepe - Maaliskuu 05, 2022, 00:14:12 ---Kauankohan Nato aikoo katsella sivusta tätä touhua. Venäläisten otteet senkun kovenee, räiskitään siivilejä ja ydinvoimaloita umpimähkään kun hommat ei mene putkeen. Alan olla sitä mieltä että kovat otteet käyttöön, tuli mitä tuli.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen samaa mieltä. Hinta tulee olemaan kova. Mutta kovempi se on jos vain odotellaan.

Jepe:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Maaliskuu 05, 2022, 00:17:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jepe - Maaliskuu 05, 2022, 00:14:12 ---Kauankohan Nato aikoo katsella sivusta tätä touhua. Venäläisten otteet senkun kovenee, räiskitään siivilejä ja ydinvoimaloita umpimähkään kun hommat ei mene putkeen. Alan olla sitä mieltä että kovat otteet käyttöön, tuli mitä tuli.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen samaa mieltä. Hinta tulee olemaan kova. Mutta kovempi se on jos vain odotellaan.

--- Lainaus päättyy ---

Varmaa on että tämä sota on Putinin loppu, mutta todennäköisesti lähipiiristä valitaan uusi hullu tilalle ja sama homma jatkuu. Seuraavana voi olla Suomi tulilinjalla.

Hetvield:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepe - Maaliskuu 05, 2022, 00:25:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Maaliskuu 05, 2022, 00:17:07 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Varmaa on että tämä sota on Putinin loppu, mutta todennäköisesti lähipiiristä valitaan uusi hullu tilalle ja sama homma jatkuu. Seuraavana voi olla Suomi tulilinjalla.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, toivottavasti seuraaja olisi hieman...no järkevämpi🙂

HarryPotter:

--- Lainaus päättyy ---

Olen ihmetellyt samaa, mutta kaipa siellä on niin vahva oletus siitä, että Putin käyttää oikeasti ydinaseita, jos Nato puuttuu asiaan. Itse vaan mietin, että se ydinaseidenkäyttö voi olla Venäjän puolelta joka tapauksessa vain ajan kysymys. Itse Putte on selkeästi sairaana ja pitäisi laittaa vaihtoon, koska tuntuu, että Putella tuolla iällä ja henkisellä tasolla enää millään teoilla ei ole väliä. Tosin kuin monilla muilla meillä, elämällä on väliä.

Aurora Mature:
Toimiiko tämä linkki. sKY News tulituksessa, pelastuivat autokorjaamotn, onko tarpeeksi alkutietoja?

https://news.sky.com/story/sky-news-teams-harrowing-account-of-their-violent-ambush-in-ukraine-this-week-12557585

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta