Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 21, 2022, 16:16:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 15:59:25 ---Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?
--- Lainaus päättyy ---
Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?
--- Lainaus päättyy ---
Venäjä. Se on jännä juttu, olen kuitenkin 60- v enkä ole pelännyt Venäjää. Nyt pelkään, oikeesti.
Aurora Mature:
Venäjän pelko on aivan ylimoitoitettua.
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 15:59:25 ---Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan minne vaan, kunhan muistat sitten maksaa maastapoistumisveron jota tämä nykyinen hallitus suuressa viisaudessaan on säätämässä.
Vieras0361:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 17:35:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 21, 2022, 16:16:07 ---
--- Lainaus päättyy ---
Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?
--- Lainaus päättyy ---
Venäjä. Se on jännä juttu, olen kuitenkin 60- v enkä ole pelännyt Venäjää. Nyt pelkään, oikeesti.
--- Lainaus päättyy ---
Muuta Venäjälle. Ei ne sinne hyökkää ainakaan
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 17:43:48 ---Venäjän pelko on aivan ylimoitoitettua.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on.
Jos Venäjä ottaisi Suomen väkisin ilman suostumusta, ainakin Rene Fazer olisi iloinen, ettei aina häviä leijonille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta