Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Ukrainan sota/Nato-keskustelu

<< < (2/501) > >>

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 21, 2022, 16:16:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 15:59:25 ---Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?

--- Lainaus päättyy ---

Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?

--- Lainaus päättyy ---

Venäjä. Se on jännä juttu, olen kuitenkin 60- v enkä ole pelännyt Venäjää. Nyt pelkään, oikeesti.

Aurora Mature:
Venäjän pelko on aivan ylimoitoitettua.

jurzantaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 15:59:25 ---Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?

--- Lainaus päättyy ---
Ihan minne vaan, kunhan muistat sitten maksaa maastapoistumisveron jota tämä nykyinen hallitus suuressa viisaudessaan on säätämässä.

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 17:35:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 21, 2022, 16:16:07 ---

--- Lainaus päättyy ---

Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?

--- Lainaus päättyy ---

Venäjä. Se on jännä juttu, olen kuitenkin 60- v enkä ole pelännyt Venäjää. Nyt pelkään, oikeesti.

--- Lainaus päättyy ---

Muuta Venäjälle. Ei ne sinne hyökkää ainakaan

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 21, 2022, 17:43:48 ---Venäjän pelko on aivan ylimoitoitettua.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on.

Jos Venäjä ottaisi Suomen väkisin ilman suostumusta, ainakin Rene Fazer olisi iloinen, ettei aina häviä leijonille.   

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta