Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
Pertti Ström:
Ukraina jätetään omilleen niin piakkoin meillä on ongelmia itärajalla. Oletko lueskellut yhtään Putlerin teesejä Venäjän päättymättömistä rajoista?
Slava Ukraini! Heroyam slava! 🇺🇦
HuliVili:
^ Minä ja pojat/tytöt ollaan itärajalla paholaista vastassa ja se uskallan luvata että ilmaiseksi ei venäläisen sotilaan saapas Isänmaan kamaralle astu.
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Marraskuu 27, 2025, 10:34:29 ---^ Minä ja pojat/tytöt ollaan itärajalla paholaista vastassa ja se uskallan luvata että ilmaiseksi ei venäläisen sotilaan saapas Isänmaan kamaralle astu.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, siellä ollaan.
Aiempiin viesteihin: se on vähän sillain, että kun naapuria autetaan tarvittaessa, se ja muut naapurit auttaa itseä kun sen tarve tulee.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Marraskuu 27, 2025, 10:38:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Marraskuu 27, 2025, 10:34:29 ---^ Minä ja pojat/tytöt ollaan itärajalla paholaista vastassa ja se uskallan luvata että ilmaiseksi ei venäläisen sotilaan saapas Isänmaan kamaralle astu.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, siellä ollaan.
Aiempiin viesteihin: se on vähän sillain, että kun naapuria autetaan tarvittaessa, se ja muut naapurit auttaa itseä kun sen tarve tulee.
--- Lainaus päättyy ---
Rajalle lähdetään ja siellä ollaan kun tarve vaatii. - Siihen jo saanut verestettyä ja päivitettyäkin taitoja/toimenkuvaa.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 26, 2025, 20:59:50 ---Steve Witkoff on ollut Kremlissä antamassa Putinin neuvonantajille yksityiskohtaisia ohjeita ja neuvoja, että minkälaista "rauhansuunnitelmaa" kannattaa Trumpille tyrkyttää ja millä keinoilla, että Venäjä saisi mahdollisimman paljon omia ehtojaan läpi. :whipping:
Lienee sanomattakin selvää, että noi Trumpin kautta Kremlin sanelemat "rauhanehdot" eivä ole edes lähtökohta millekkään rauhalle.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo witkoff on kyllä täysin väärä mies tuohon hommaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta