Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Ukrainan sota/Nato-keskustelu

<< < (401/540) > >>

ShyGuy:
Rikollisen hyökkäyssodan alkamisesta tulee aamuyöstä kuluneeksi yksi vuosi eikä kaikki ollenkaan mennyt miten diktaattori Putin kuvitteli.
Avun tarve sankarillisesti taistelevassa Ukrainassa on huutava ja toivonkin, että mahdollisimman monet laittaisivat roponsa heidän hyväkseen.
Slava Ukraini!!

irritaatio:
Sotavouhotusta on kiva todistaa.

Vieras1699:
En olisi uskonut että venäläiset on noin tyhmiä että lähtevät yhden hullun käskystä tappamaan naapureita . Miten koko kansa saadaan tuommoiseen psykoosiin ajettua . Sodalla on valtava kansan enemmistön tuki käsittämätöntä , hieno homma Putin .  :wanker:

Unilukkari:

--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Helmikuu 23, 2023, 20:40:32 ---Sotavouhotusta on kiva todistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan aivan.

Oletko itsekin niitä miehiä, jotka eivät ole sodassa kummankaan puolella - ovat vain rauhan puolella?

Aurora Mature:
En tiedä mitä narun aloittaja ajatteli. Miten voisi yhdistää Venäjän hyökkäyssodan ja NATO-keskustelun? Ehkä koska ei hahmota asioiita?

Mutta vuosi sitten heräsin aamuyöllä, koska mulla kipuja ja koska olin tietoinen siitä mitä Venäjä puuhaa. Twitter läväytti aamuyöhöni sen, että Venäjä oli aloittanut sodan Euroopassa. 
Silloin luulin vielä että lähden kesällä 2022 autoilemaan Ukrainaan ja käyttämään mun rahat heidän jälleenrakennukseen. Se ei ollut mahdollista. Nyt laitan sen minkä pystyn kuukausittain ja toivon että voin mennä sinne kesällä 2023.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta