Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Ukrainan sota/Nato-keskustelu

<< < (363/540) > >>

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 20, 2023, 12:34:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Unilukkari - Tammikuu 20, 2023, 09:11:04 ---
Mitä vittua Kekkonen olisi tehnyt Puten kanssa

--- Lainaus päättyy ---

Jaa-a. Riippuu kulloisestakin tilanteesta. Se on sitä tilannetajua, että ei mene valmiin käsikirjoituksen kanssa tilanteeseen.

Tuskin olis aloittanut näyttämällä persettä ja lällättelemällä, mutta eihän sitä koskaan tiedä

--- Lainaus päättyy ---

Mut joo, historialla on sellainen vittumainen taipumus, että sitä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuden voi. Jos tästä jotain voi oppia, niin nyt ainakin Valko-Venäjällä tiedetään miten valtaa EI vaihdeta

teme696:
Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.

Sauli ajaa kaksilla rattailla Moskovaan?

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Tammikuu 20, 2023, 13:08:21 ---Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.

--- Lainaus päättyy ---

No sitten ajaa Sannakin: "Ei minun vahtivuorollani" juuri ennen Ukrainan sodan alkua.
Molemmat ovat sittemmin muuttaneet mielipidettään.

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Tammikuu 20, 2023, 13:08:21 ---Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.

--- Lainaus päättyy ---

Se nyt on vaihdellu mielipidettään vuosien varrella miten sattuu. Nyt kun kaikki hurraa siinä irrin Natokiimassa niin helppo paukutella henkseleitä kun ei ole itse vastuussa.

-Sauli! Mitäs nyt kun Venäjä hyökkäs Suomeen, koska liityttiin Natoon?
-Niin, minä taisin kyllä sanoa joulun alla 2011, että ei kannata liittyä
-Rouva pääministeri, mitäs teillä on sanottavaa?
-*poks*. Argh, mun tukka

teme696:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Tammikuu 20, 2023, 13:13:57 ---Molemmat ovat sittemmin muuttaneet mielipidettään.

--- Lainaus päättyy ---

No shit Sherlock.

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Tammikuu 20, 2023, 13:16:33 ---Se nyt on vaihdellu mielipidettään vuosien varrella miten sattuu. Nyt kun kaikki hurraa siinä irrin Natokiimassa niin helppo paukutella henkseleitä kun ei ole itse vastuussa.

-Sauli! Mitäs nyt kun Venäjä hyökkäs Suomeen, koska liityttiin Natoon?
-Niin, minä taisin kyllä sanoa joulun alla 2011, että ei kannata liittyä
-Rouva pääministeri, mitäs teillä on sanottavaa?
-*poks*. Argh, mun tukka

--- Lainaus päättyy ---

Miten teillä siellä VKK:ssa noin niinkun muuten menee?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta