Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Ukrainan sota/Nato-keskustelu
Azazello:
^ Mun mielestä kaveri yleisöstä lopulta sanoi että tällä ei ollut kysymystä, halusi vain kommentoida.
Vieras0395:
Outs. Minähän olen jotain Kokoomus-Persulinjaa ja nyt tuntuu, että vieraan ideologian nainen on terävämpi kun koskaan. Sanna Marin ottaa kantaa asioihin ja aika tiukastikin nyt. Niinistöltäkin toivoisi suoraa mielipidettä, eikä puolipyöreitä kerron sitten kun kerron höpötystä. Voihan asia tosin olla niinkin, että julkisuuteen tiedottamisen on Niinistö siirtänyt Marinille. Kohta ollaan Natossa, paras mitä Suomelle voi tapahtua.
jurzantaa:
^Eiks Marinin mielestä ollut hyvin epätodennäköistä että Suomi liittyisi NATO:oon tällä hallituskadella? ;D
No, toivotaan ettei se nyt enää möläyttelis mitään aivopieruja suustaan.
orjamies:
nyt vaan että vaalit on NIIN lähellä että veikkaan nato päätös jätetään kokoomukselle.
kuitenkin totuus on 50/50 kannatuksella oli nimesi kummassa leirissä vaan voit menettää 50%
äänistä.
Vieras0395:
No ei nyt niin lähellä, vähän yli vuoden päästä ja Nato-kysymys pitää ratkaista nyt.
Hattua heille nostan, jotka saa juuri nyt suunsa auki, oli mielipide Natosta mikä hyvänsä.
Viduddaa päättäjät, jotka ei selkeästi kerro kantaansa mihinkään. Seuraavissa eduskuntavaaleisssa äänestän häntä, ken ei pelkää puhua suoraan. Jos Marin loikkaisi Kokoomukseen, niin...joo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta