Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Suisidegirl
Samsonite666:
--- Lainaus käyttäjältä: syicidekarkki - Heinäkuu 04, 2022, 08:23:29 ---kiva että olette tykänneet käydä! :behind:
ihmetyttää eötuon erään kommentti,miltä mä nöytän kasvoista,mitä sillä tarkoitat?
kai sä ymmärrät että täällä toisen yksityiskohtaisesti ulkonäöstä puhuminen voi paljastaa ihmisen henkilöllisyyden??!sinä voit ihan itse tulla katsomaan,millaiset kasvot mulla on jo noin kiinnostaa😂
käytöstavoista muistuttelisin.
--- Lainaus päättyy ---
No tuota, yksityiskohtaista kuvausta en pyytänyt, enkä usko tällä palstalla kirjallista antia katsoessani hirveän monenkaan pystyvän tunnistuskelpoista kuvausta antamaan ellei otsaan ole tatuoitu jokin teksti jonka joku täällä paljastaisi ja ostarilla sitten tuntevat sut siitä. Lähinnä täs olis riittänyt vaikka "kaunista katseltavaa" tai jotain. Ilmoituksessasi mainitset meikeistä, niin jos ne on vaikka oikein rajut, niin ollaan tuhlattu kummankin aikaa kun kääntyy ovelta pois. Makuasioita sanoi koira kun pallejaan nuoli, mutta toimintahan perustuu vaihtotalouteen ja molempien pitäisi olla tyytyväisiä?
Mutta puntit on varmaan tasan kun alkuun lainauksessasi puhut "eötuon erään" ja sitten pyydät tulemaan katsomaan. Puhut ensin muille ja sitten minulle kuitenkin. On mullakin tunteet. 🤣
Mut sovitaan etten tule katsomaan, en usko tästä alkuasetelmasta kummankaan odotuksien enää paranevan. Hyvää jatkoa sinulle.
syicidekarkki:
ei yarvitse tunteisiin mennä,kauniiksi kehuttu nainen olen.
mukavaa kesänjatkoa :headbang: :sheep: :weightlifting: :drinking:
Samsonite666:
--- Lainaus käyttäjältä: syicidekarkki - Heinäkuu 05, 2022, 10:19:32 ---ei yarvitse tunteisiin mennä,kauniiksi kehuttu nainen olen.
mukavaa kesänjatkoa :headbang: :sheep: :weightlifting: :drinking:
--- Lainaus päättyy ---
Ei minulla oikeasti mennyt tunteisiin. Ja kysymäni asiakin selvisi. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta