Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Rapsa: Anays

<< < (4/5) > >>

Noodelidude:
En tiedä, jotenkin musta tuntuu että antero pee:n pari vuotta sitten rapsaama Anays ja nyt RE:ssä aktiivinen Anays on eri henkilöt?

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

MestariMerlin:
Näin voipi olla.. Anays ilmoittaa iäkseen 19-v ( mikä itselläni herätti tuon kiinnostuksen..)joten Antero tuskin on tavannut 17-kesäistä neitoa..😅

Tai sitten joku taas huijaa..

Köljörinta:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Toukokuu 04, 2024, 14:50:36 ---Huh miten sitä voikaan olla erilaisia naismakuja. Kun Anays avasi oven, mietin heti pitäskö kääntyä takasin. En ole yhtään tuollaisen leveän lantion ja sorry en löydä parempaa sanaa, losoperseen perään.
En innostunut mutta ajattelin optimistisesti että jospa palvelu on parempaa.
No ei ollut. Hyvin monotoonista. Ei jutustelua. Pillua ei saanu nuolla ku häpyluun yläpuolelta ja siinäkin oli vahti päällä. Käsi vieressä. Ei innostanut. Lisämaksullinen face fuck deepthroat oli ehkä vähiten huono koko toimituksessa mutta siinäkin aika monotonista toimintaa ja kyrvän juuresta pidettiin kiinni ettei menisi niin syvälle.
Hiuksiin ei saanu koskea.
Vartti koko hommaan ja vitutti lähtiessä.
Edit. Daisarit on varmasti naturellit. Hyvässä ja huonossa.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän löysän ja rupsahtaneen näköiset on tissit kuvissa. Itse olen kiinteiden ja ryhdikkäiden luomujen ystävä.

Jaatinen:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Toukokuu 04, 2024, 18:15:52 ---Näin voipi olla.. Anays ilmoittaa iäkseen 19-v ( mikä itselläni herätti tuon kiinnostuksen..)joten Antero tuskin on tavannut 17-kesäistä neitoa..😅

Tai sitten joku taas huijaa..

--- Lainaus päättyy ---

No ei takuulla ollu 19v. 25 ehkä lähempänä. Sanotaan nyt vielä että Lontoo oli vaikeaselkoista. Vaati itseltä kärsivällisyyttä ja hyvää tulkintakykyä että ymmärsi puheenparresta.
Huti, ei jatkoon. Oli vähä. Kiire valinta ku Alyssa nukku sovitun tapaamisen ohi.

MestariMerlin:
Jepjep..no ei se 25 v vielä ihan ikäloppu ole sekään mutta kun muuten oli mitä oli niin..😬 Mutta suuri kiitos että vaikka otit osumaa ja harmittaa niin infosit kuitenki muuta turskayhteisöä!

Teen toki näin itsekin kun vastaavaa tapahtuu.. välimallin tapauksista ei tosin jaksa niin kirjoitella..😅

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta