Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta  (Luettu 8651 kertaa)

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« : Helmikuu 21, 2022, 09:28:23 »
Oliko kelään kokemusta Vantaalla ST:n puolella ilmoittelevasta F-kupin neitokaisesta? Omenaa ja Saunaa tarjolla?

Poissa LauriFIN

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 2022, 13:21:34 »
On kokemusta. Hieman Varttuneempi leidi. Oikein mukava ja varmasti tissimiehen unelmaa. Kuvat ovat omia. Muutaman kerran käyneenä aina ollut ystävällinen tunnelma ja tyytyväisenä poistunut. Jos tykkäät hieman muodokkaimmasta ja isosta tisseistä niin käy kokeilemassa
Maturempi maku

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 303
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 2022, 17:42:56 »
Keiju Kainen  :wanker:

Poissa jessev

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2023, 16:29:01 »
Millainen tuo saunakokemus on?

Poissa Herra 47

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2023, 21:32:03 »
Sehä saattaa heittää nii kovat löylyt ,et joutuu ite lähtee lauteilta.

Poissa Urkkikekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 09, 2023, 20:34:44 »
Kiitos infosta, käyn huomenna jos rouvalle sopii.

Poissa Urkkikekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 09, 2023, 20:51:01 »
Kiitos infosta, käyn huomenna jos rouvalle sopii.

Poissa densetsu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #7 : Marraskuu 06, 2023, 14:42:50 »
Nyt oli sen verran erikoinen kokemus, että pakko jakaa. Olin viime viikonloppuna reissussa Helsingissä ja puolilta päivin soitin ja varasin tunnin ajan klo 15.30. Asemalla aikaa tappaessa tuli jotain epämääräistä viestiä, että oliks se 16. Tässä sitten laitoin et 15.30 jos sopii, ja vastauksena että sopii. Pääsin paikalle ja sisälle sovittuna aikana. Rahat vaihtoivat omistajaa. Sauna oli lämmin. Tämän jälkeen alkoi selitys, että jonkun toisen piti tulla ja hän ei nyt tiedä tuleeko hän vai ei? No tähän tokaisin, että jos mä nyt tuun tunniks ni ei tänne varmaan kenenkään muun tarvitse tulla... No mutta ei siinä, vaatteet pois ja saunaan. 5-10 min sama jatkui, "en tiedä tuleeko hän", haukkui siinä samalla kaikki ulkomaalaiset. Kunnes hetken päästä hän tulee sanomaan, että joo se tulee nyt. Mut se on ihan nopee, vakioasiakas, odottele vaan tääl saunas ihan hiljaa.
Tämän jälkeen tuli kyllä todella turvaton olo, ja kävin asiasta vielä sanomassa, mutta väkisin vänkäsi, että ei siinä mene kauaa. No minähän kilttinä poikana sitten odottelin saunan nurkassa, kun halunnut mitään draamaa toisen asiakkaan kanssa. 10 min ja tämä toinen oli ulkona. Minä saunasta ulos, vaatteet päälle ja ehkä saatoin vähän haistatella, ettei tässä sun touhussa ole mitään järkeä. Väkisin siinä koitti vielä saada makkarin puolelle, vaikka itsellä fiilikset jo miinuksen puolella. Kävi ns. "käsiksi" että tuut nyt makkarin puolelle.

Hetken koitin kysellä rahojen perään, mutta hän sanoi vain, että olin kuulemma sanonut että minulle kävi tämä, että toinen tulee sinne hetkeksi. Eli kannattaa tsekata sauna jos käy pikaisella visiitillä?  ;D

 

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #8 : Marraskuu 06, 2023, 20:28:00 »
Aikamoinen kauhutarina enpä haluaisi kokea vastaavaa. Tais homma alkaa perkelöitymään heti alusta asti hitaasti mutta varmasti

Poissa Kumimies

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #9 : Marraskuu 06, 2023, 23:15:09 »
Kuulostaa ihan joltain Salkkari-kohtaukselta :D

Eiks se toinen ihmetelly että miks on toisen kamoja yms., ja mitä jos hänen ois tarvinnu käydä kylppärissä jne... Ihan hullulta kuulostaa

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #10 : Marraskuu 07, 2023, 12:46:12 »
Joskus suunnittelin poiketa hänen luonaan, mutta tuon kokemuksen valossa taidan jättää väliin. Käsi lippaan dentsulle kun otit osuman tiimin puolesta.

Poissa Kikkelinjatke

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sirena - Isorintainen Keiju Vantaalta
« Vastaus #11 : Marraskuu 08, 2023, 20:18:52 »
Jokunen vuosi sitten soittelin ja kyselin tapaamista. Laittoi minulle sitten viestillä ajat ja hinnat. Sovittiin 15min suikki - 60e. noh paikalle pääsin oli toinen jo alasti odottamassa ei muutakun housua kinttuihin ja pientä käsityötä, kumi päälle ja pari imaisua. pari tarkoittaa siis kirjaimellisesti pari. Kumi pois ja sanoi runkkaavansa loppuun. Olin vähän, että mikäs suikki tämä on niin yhtäkkiä olikin 15min aika vaan käsityö. Olisin tuolla tiedolla hakenut laatikon kaljaa, talouspaperi ja liukkaria ja mennyt runkkaamaan himaan. Laitoin vielä lähtiessäni viestin, että tuota kommunikaatiota kannattaa pikkasen harjoittaa ettei tule väärinkäsityksiä enempää. Ei selkeästi ole edelleen tuo suomi ihan hallussa =(