Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
Vieras0361:
Aloitin joskus vuonna 2015 niin siitä saakka ulkkareilla ollu sen 200€/h. Muistelen, että Suomalaisilta sai sillon samalla rahalla, joten Suomalaiset on nostanu sen 50€/h. Saa korjata, mutta tällänen mielikuva on, että se 250€/h on tullut vasta ihan viime aikoina
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Helmikuu 18, 2022, 10:17:28 ---Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, onnea. Missä toimit, voiko tähän laittaa linkin?
Viveca:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Helmikuu 18, 2022, 10:24:13 ---Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.
--- Lainaus päättyy ---
En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.
Viveca:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Helmikuu 18, 2022, 12:26:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Helmikuu 18, 2022, 10:17:28 ---Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, onnea. Missä toimit, voiko tähän laittaa linkin?
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos mielenkiinnosta, mutta mun ei ole tarvinut ottaa enää vuosiin uusia asiakkaita, joten en näe tarvetta mainostaa ;)
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Viveca - Helmikuu 18, 2022, 12:51:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Helmikuu 18, 2022, 10:24:13 ---Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.
--- Lainaus päättyy ---
En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.
--- Lainaus päättyy ---
Ai laskutatko 250€/h?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta