Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?  (Luettu 7061 kertaa)

Poissa Herra49

  • Full Member
  • Viestejä: 463
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #20 : Helmikuu 18, 2022, 10:31:17 »
Tampereella tuntihinta pyörinyt suomihoroilla siinä 200euron nurkilla. Yksi lupasi antaa vielä owoa ja persereikää samaan hintaa :behind:

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #21 : Helmikuu 18, 2022, 10:34:58 »
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani..

Matemaattinen osaamisesi ei erota termejä eksponentiaalinen ja potentiaalinen. Niinpä oletan, että palkkatasosi potentiaali ei ole sangen korkea, ja tämä saattaa johtaa vaikutelmaan että kaikki on kallista.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #22 : Helmikuu 18, 2022, 10:36:32 »
Ja tullut siihen tulokseen että joko nuorten naisten odotus alan tulosta on kasvanut potentiaalisesti tai sitten vain oma palkkatasoni on laskenut huomaamattani..

Matemaattinen osaamisesi ei erota termejä eksponentiaalinen ja potentiaalinen. Niinpä oletan, että palkkatasosi potentiaali ei ole sangen korkea, ja tämä saattaa johtaa vaikutelmaan että kaikki on kallista.

LOL 🤣

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #23 : Helmikuu 18, 2022, 10:37:10 »

Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.


Mä en nää tilannetta ihan noin mustavalkoisena. Hintaan saattaa vaikuttaa esim myös sopimisen helppous ja kuten Viveca mainitsi stressittömyys 🤔
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #24 : Helmikuu 18, 2022, 11:44:17 »
Miksi kerrot jotain mikä ei vastaa mun kysymykseen yhtään mitään?
Kerrot vain faktoja jotka me kaikki tiedämme.
Tuliko sinulle nyt hyvä olo kun sait jakaa tätä turhaa tietoa meille?
Aloittajalle:

Ihanaa hintakeskustelu taas vaihteeksi.

Maksat miehenä aina pillusta välillisesti tai välittömästi, olit parisuhteessa tai maksullisissa.

Aluksi tuntitaksa voi tuntua kovalta, varsinkin, jos vertaa, mitä muuta samalla rahalla saa.

Halvimmasta päästä tämä harrastus ei ole, mutta aaettä mikä fiilis on tapaamisen jälkeen.   

 



Tautologia on perisyntini.

Minulle tulee aina hyvä olo, kun saan kyykyyttää köyhiä.   ::)

Hinnat ovat pysyneet siitä lähtien, kun aloitin harrastuksen abouttirallaa samana, joten markkinahintakäsitys ei ole karannut yhtään mihinkään.

Yritin olla kohtelias, mutta kerran haluat suoran vastauksen kysymykseen: olet liian köyhä tai pihi, jos 80-120€/30 min tai 200-250€/1h tuntuu liian kovalta hinnalta pillusta.   

 

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #25 : Helmikuu 18, 2022, 11:51:14 »
Aloitin joskus vuonna 2015 niin siitä saakka ulkkareilla ollu sen 200€/h. Muistelen, että Suomalaisilta sai sillon samalla rahalla, joten Suomalaiset on nostanu sen 50€/h. Saa korjata, mutta tällänen mielikuva on, että se 250€/h on tullut vasta ihan viime aikoina

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #26 : Helmikuu 18, 2022, 12:26:58 »
Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran  :inlove:

Hienoa, onnea. Missä toimit, voiko tähän laittaa linkin?

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #27 : Helmikuu 18, 2022, 12:51:56 »
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.

En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #28 : Helmikuu 18, 2022, 12:54:42 »
Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran  :inlove:

Hienoa, onnea. Missä toimit, voiko tähän laittaa linkin?

Kiitos mielenkiinnosta, mutta mun ei ole tarvinut ottaa enää vuosiin uusia asiakkaita, joten en näe tarvetta mainostaa  ;)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #29 : Helmikuu 18, 2022, 12:55:40 »
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.

En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.

Ai laskutatko 250€/h?

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #30 : Helmikuu 18, 2022, 13:58:23 »
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.

En osaa tuohon kommentoida, kun en ole testannut kalliimpaa hintaa. Mutta veikkaisin, että näillä ikälisillä saisi 250€:n tuntiliksalla reilusti vapaa-aikaa, ihan ilman testaamattakin.

Ai laskutatko 250€/h?

Mun hinnat perustuu täysin siihen, mitä olisin itse valmis maksamaan vastaavasta palvelusta. Ja mun mielestä 250€ on ihan järjetön tuntihinta. Eli ei, en todellakaan laskuta 250€/h.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #31 : Helmikuu 18, 2022, 14:26:24 »
Sain tarjouksen yhdeltä Ukrainalaiselta, että se vois alkaa mun tyttöystäväks 10k€/kk. 200€/h niin pitäs nussia 50h/kk jonka jälkeen alkais tienaamaan. Se olis semmonen 1,66h/vrk. Jaksaskohan tuota pitkässä juoksussa?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #32 : Helmikuu 18, 2022, 14:37:05 »
^
Kokeile pari kuukautta ja kerro sitten jäitkö voitolle. 😊
Amator

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #33 : Helmikuu 18, 2022, 14:41:33 »
^ Ei riitä kassa😁 On se 50h kyllä aika helvetisti. Ehkä joku 30h ennätys kokeilumielessä ja ties nussineensa

Poissa kalasoppa

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #34 : Helmikuu 18, 2022, 16:22:20 »
Nopean panon saa aina 50-80€ hintahaarukassa, joten itse en pääsääntöisesti maksa sen enempää.

I am not a racist, but I dont have sex with black women, bad experience. Thanks for understanding.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #35 : Helmikuu 18, 2022, 17:12:29 »
Huoran hinta on kuin perse, joka huoralla on omansa.
Onpa kallis perse :o No...Nimara on  :laught:

Poissa sisuboy3

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #36 : Helmikuu 18, 2022, 17:41:44 »
Ratkaisu hinta- ja laatuongelmiin on ulkomaiset keskustelupalstat tarvittaessa kääntäjän avulla ja Helsinki-Vantaan lentoasema. :kiss:

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #37 : Helmikuu 18, 2022, 19:54:05 »
Viveca Newbielle niin minäkin voisin tulla sinun asiakkaaksi.

Poissa amg63fin

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #38 : Helmikuu 18, 2022, 23:17:45 »
itse aloittelin uran markka aikana -95.300mk oli puolituntinen pyynti ja itätytöiltä sai joko 200mk puolituntia tai 300e parivarvia n 1h.kotimaiset samaahintaa tai siitä ylöspäin.nykyään ulkkarit sen 100e puol h ja kotimaiset 100-150e puol h.eniten vituttaa nykytaso.ulkkarit liukuhihnaa ,väsyneen tympeitä ja kuvat kusetusta.tummien ovilla oon käyny vaan vittuilemassa.kotimaiset liian usein päihteittenkäyttäjiä jollain tasolla.toki löytyy helmiä joskus mutta korkea hinta ei aina takaa laatua.nykyään aivan liian useasti vituttaa kun jää paskanmaku käynnistä.entisiä aikoja ikävä.kotimaisen puolituntisesta sen 100-150 voisi maksaa jos palvelut,siisteys yms kunnossa.mun postaus jkl kotimainen käynnistä hyvä esimerkki.

Poissa amg63fin

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?
« Vastaus #39 : Helmikuu 18, 2022, 23:29:02 »
parhaat muistot kotkan tiilitalo,valkeala,riihimäki,syvälampi,järvenpää.....kivoja tyttöjä myös asunnoissa.tarjontaakin oli enemmän ja oli hauskempaa päästä valkkaamaan usean tytön joukosta.vielä 10v sitten kävin vähintään kerran viikossa ja 3 kertaa parhaassa.nykyään ei niin useasti,ehkä max kerran kk.paras kokemus vuoden sisällä oli kotkassa nuori kotimainen silikonipommi.120e.ei ollut kiirettä,mielettömän kuuma naaras,siisti koti,vielä mukavakin bonuksena.sen jälkee useempi narkkari mukaanlukien tuo jkl,lahdessa 2 eri naarasta ja kouvola nuori narkki joka antoi ehkä elämäni huonoimmat suikkarit.hinta hänelläkin 150e puol h et hukkaan meni.