Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko markkinahintakäsitys karannut vai olenko vain liian köyhä?

<< < (4/10) > >>

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Helmikuu 17, 2022, 23:25:25 ---Hinta on kohdallaan silloin kun hupakko katsoo sen olevan kohdallaan.

Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta eikös toi tunnin hinta kotimaisilla hupakoilla 250€ ole pysynyt jo aika pitkään samana? Enkä ole kyllä huomannut vuosiin mitään hinnan nousua myöskään ulkomaalaisilla hutsuilla. .

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla tällä hutsulla aika nostaa hintoja, 60v Mature on kuitenkin aika spessu kamaa. Tällä hetkellä pyydän tunnista 180 €, huomenna enemmän.

Waverunner:
Inflaatio, inflaatio...

Aurora Mature:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Helmikuu 18, 2022, 09:27:58 ---Inflaatio, inflaatio...

--- Lainaus päättyy ---

Joo, vuosituhannen alkukymmenvuosien aikana tienestit olivat isot. Silloin mesosin edesmenneellä Sexworkillä että ottakaa nuoret mimmit - olin silloin jo noin nelikymppinen - eläkevakuutuksia. Silloin ei kysytty mistä raha tulee, nykyään ei taida onnistua?
Itse sijoitin taiteeseen, joka ei ole kodissani. Se on rullalla muun maan pankkiholvilaatikossa.
Poliisiin on turha ottaa yhteyttä, koska tämähän ei ole totta. Sain just laskun ulosotosta että kolme HUSin laskua on jäänyt maksamatta ja ne vedetään eläkkeestäni. Surullinen hutsutarina, eikös.

Viveca:
Eräs vakkari luonnehti mun hintoja maltillisiksi, mahdollistaa kuulema käydä useammin. Ja onhan ne kyllä lähes puoli-ilmaiset, jos yleiseen tasoon vertaa. Mutta ne takaa mulle stressaamatta x-summan kuukaudessa, kuin manulle illallisen. Kiitos siitä, taas kerran  :inlove:

jurzantaa:
Hinnat on maltillisia yleensä siksi ettei korkeammalla hinnalla kauppa synny. Vanha markkinatalouden sananlasku.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta