Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kohta on ruuhkaa tytöillä  (Luettu 18625 kertaa)

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #40 : Helmikuu 18, 2022, 15:18:35 »
Otetaanpa perus kuvio liisa ja matti tapaavat baarissa, on mukavia juttuja alkoholi maistuu

tulee valomerkin aika, matti kertoo hänellä on paripulloa kotona mennäänkö jatkoille no mennään.

molemmilla jo promillet nousee sinne 3 kohdille , no siinä sitten asiat johtaa toiseen matti

nusasee puoli sammunutta lissua. aamukrapulassa mattikin näyttä peikolta eikä adonikselta kuten

illalla, sitten lissu huomaa nussittu on no en antanut lupaa,,, nyt sitten kysymys millainen

sanktio matille laitetaan ?

Tässä skenaariossa, joka on varmaan aika yleinen, Matti saisi jo nykylain mukaan tuomion raiskaamisesta.
Sammunutta ja näin ollen puolustuskyvytöntä ei saa Matti panna nykylainkaan mukaan.

Lainuudistus jos eduskunta sen hyväksyy on kokonaisuudessaan kannatettava uudistus. Toivoisin kuitenkin tarkennuksia todistustaakan vähentämiseksi.  :behind:

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #41 : Helmikuu 18, 2022, 15:35:19 »
^ Yks on muuten minkä huomannu nii yllättävän selvän oloisilta naisilta lähtee muisti kun juovat viinaa. Sitten kun ei muista niin herää varmaan kysymyksiä ja ihmettelyä ja mahdollisesti syyttelyä. Nainen saattaa kokea olleensa puolustuskyvytön kun on ollut niin kännissä ettei muista, mutta miehen mielestä on ollut ihan ok kunnossa

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #42 : Helmikuu 18, 2022, 15:42:55 »
^ Yks on muuten minkä huomannu nii yllättävän selvän oloisilta naisilta lähtee muisti kun juovat viinaa. Sitten kun ei muista niin herää varmaan kysymyksiä ja ihmettelyä ja mahdollisesti syyttelyä. Nainen saattaa kokea olleensa puolustuskyvytön kun on ollut niin kännissä ettei muista, mutta miehen mielestä on ollut ihan ok kunnossa
tämä oli se skenaario pitkälti mitä hain eli jos on sammumis kunnossa mutta toisen

kännisen mielestä ok kunnossa ja voi vielä lääppiäkkin jne
kysyvälle vastataan

Poissa kimi_wee

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #43 : Helmikuu 18, 2022, 15:44:39 »
Nyt odottelemaan äppiä "Annan panna" ja kun pariuttaa sen naisen tahi miehen kanssa niin vastaosapuolen kännykkään tulee "annan panna Kyllä / ei / eos".

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2022, 15:51:47 »


Tod näk hän saa tuomion. Mutta mitä hyvää mi mi siitä saa?

Miksi nainen väittäisi tulleensa raiskatuksi?

Ku jää ukolle kiinni nii ei mee omaan piikkiin. Naisilla on myös tosi paljon katumusta kännipanoista niin jos saa paremman mielen kun syyttää jotain

Tämä on täysin totta. Jos ja kun omalle ukolle jää kiinni pettämisestä, se on helppo kääntää raiskaukseksi, jotta ei tule eroa ja syyn saa vieritettyä onnettomalle yhden yön toivolle. Siinä yhden yön toivo kusisessa paikassa, jos nainen tietää miestä jotain yksityiskohtaisempaa.   

On mahdollista, kun äijä jättää katkeroituneen naisen tai tulee muuten vaan ero. Yhtäkkiä ukkolla on tekaistu raiskaussyyte niskassa ja edes monen vuoden taistelu oikeusasteissa. Pahimillaan ukko istuu linnassa syyttömänä.
Jatkossa kaikki panot kuvataan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000608594.html

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perattomat-raiskausilmoitukset-harmittavat-poliisia-motiivina-voi-olla-kosto-tai-omien-tekojen-peittely-ei-millaan-tavalla-hyvaksyttavaa/7590192
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #45 : Helmikuu 18, 2022, 16:00:29 »
Jos on tutustuttu baarissa ja lähdetty yhdessä jatkoille, niin kai mä voin ottaa sammuneen ryyppykaverin lompakon? Kun siis lainasta oli kyllä juttua siinä illan mittaan ja kaveri nyökkäili mukana kun selitin miten just nyt tarttisin sitä rahaa, tarjos mulle kierroksenkin kun oli niin sympaattinen mun tilanteelle. Mutta se meni sitten sammumaan ennen kuin päästiin asiaan. Niin silloin aattelin et kai mä voin ottaa itse ne rahat mistä oltiin puhuttu? Tai siis en mä nyt tiedä paljon mä sieltä otin varsinaisesti, mähän olin itekkin ihan pleksit. Häh? En mä tiiä mitä sille lompakolle kävi. Mikä vitun varkaus, ei kun justhan mä selitin et mä olin sille kaverille puhunut lainasta…

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #46 : Helmikuu 18, 2022, 16:07:51 »
^ Yks on muuten minkä huomannu nii yllättävän selvän oloisilta naisilta lähtee muisti kun juovat viinaa. Sitten kun ei muista niin herää varmaan kysymyksiä ja ihmettelyä ja mahdollisesti syyttelyä. Nainen saattaa kokea olleensa puolustuskyvytön kun on ollut niin kännissä ettei muista, mutta miehen mielestä on ollut ihan ok kunnossa
tämä oli se skenaario pitkälti mitä hain eli jos on sammumis kunnossa mutta toisen

kännisen mielestä ok kunnossa ja voi vielä lääppiäkkin jne

Ja naiset on vielä ihan himoissaan. Oon kuullu (parisuhteessa) useamman kerran kysymyksen, että pantiinko me yöllä. Itse on silleen, että hä? Ku toinen vaikutti olevan vain pikkuhiprakassa. Ja yöllä ei ehdi saada housuja pois ku pitää saada muna suuhun. Pane mua, pane mua. Nussi kovemmin, nussi kovemmin. "ootsä pannu mua yöllä perseeseen?" "joo, ku et jättäny vaihtoehtoja"

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #47 : Helmikuu 18, 2022, 16:09:59 »
Jos on tutustuttu baarissa ja lähdetty yhdessä jatkoille, niin kai mä voin ottaa sammuneen ryyppykaverin lompakon? Kun siis lainasta oli kyllä juttua siinä illan mittaan ja kaveri nyökkäili mukana kun selitin miten just nyt tarttisin sitä rahaa, tarjos mulle kierroksenkin kun oli niin sympaattinen mun tilanteelle. Mutta se meni sitten sammumaan ennen kuin päästiin asiaan. Niin silloin aattelin et kai mä voin ottaa itse ne rahat mistä oltiin puhuttu? Tai siis en mä nyt tiedä paljon mä sieltä otin varsinaisesti, mähän olin itekkin ihan pleksit. Häh? En mä tiiä mitä sille lompakolle kävi. Mikä vitun varkaus, ei kun justhan mä selitin et mä olin sille kaverille puhunut lainasta…
No kyllähän siinä on vähän omaakin vikaa jos lähtee baarista jatkoille sammumaan.  Kuinka paljon saa sympatiaa (suomalainen) mies, joka vaikka ulkomailla lähtee jonkun huoran matkaan kovassa humalassa ja aamulla herää pelkät kalsarit jäljellä, muu omaisuus vietynä? Niinpä.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #48 : Helmikuu 18, 2022, 16:15:34 »
^ Ehkä ratkaisu voisi olla, että humalaista naista ei saa panna nii ei tulis harmaita alueita. Tai jos kielletään humala nussiminen kokonaan

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #49 : Helmikuu 18, 2022, 16:27:09 »
Tässä ketjussa kommentit vain vahvistaa, että laki tulee tarpeeseen. Suostumuksella ei tarkoiteta paperista sopimusta niinkuin täällä nyt halutaan kärjistää. Suurin osa raiskauksista jää piiloon eli Suomessa ei tilastojen mukaan ole onglemaa, että tehtäisiin valheellisia rikosilmoituksia vaan ongelma on, että niistä raiskauksista ilmoituksia ei tehdä. Sana-sanaa vastaan on tilanne monissa rikoksissa, mut nyt uhri tietää, että humalassa sammuminen tai jäätyminen tilanteessa ei oikeuta raiskausta. Se voi olla osalle miesoletetuista vaikea ymmärtää, että uhri (usein naisoletettu) ei kehtaa häpeän takia tehdä rikosilmoitusta, koska ei taistellut vastaan tai luotti mieheen päästämällä hänet kotiinsa. Te tyttöjen ja poikien isät (ja äidit) kertokaa lapsillenne, että vuorovaikutuksella selviää, jos suostumuksen kanssa on epäselvyyttä. Jos vastapuoli ei tilanteessa reagoi tai on päihtynyt, kannattaa seksin harrastaminen siirtää toiselle kertaa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #50 : Helmikuu 18, 2022, 16:34:27 »
^ Samaa mieltä. Nyrkkisääntönä voisi olla, että humalassa ei kannata nussia ku niitä joita nussii selvinkinpäin. Sekä miehet, että naiset

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #51 : Helmikuu 18, 2022, 16:35:44 »
Tässä ketjussa kommentit vain vahvistaa, että laki tulee tarpeeseen. Suostumuksella ei tarkoiteta paperista sopimusta niinkuin täällä nyt halutaan kärjistää. Suurin osa raiskauksista jää piiloon eli Suomessa ei tilastojen mukaan ole onglemaa, että tehtäisiin valheellisia rikosilmoituksia
Kyllä vaan on.

"Vakava asia raiskaussyytöksen kohteelle

Perättömissä raiskausilmoituksissa korostuu myös päihteidenkäyttö. Heikkisen mukaan nainen on esimerkiksi humalatilassa vapaaehtoisesti suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen ja seuraavana päivänä katumapäällä väittänyt joutuneensa raiskatuksi."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perattomat-raiskausilmoitukset-harmittavat-poliisia-motiivina-voi-olla-kosto-tai-omien-tekojen-peittely-ei-millaan-tavalla-hyvaksyttavaa/7590192#gs.q1hi99

Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #52 : Helmikuu 18, 2022, 16:41:21 »
^no ei edelleekään ole.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #53 : Helmikuu 18, 2022, 16:44:11 »
^Edelleenkin kyllä vaan on.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #54 : Helmikuu 18, 2022, 16:45:03 »
^sinulle näyttäisi olevan.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #55 : Helmikuu 18, 2022, 16:57:57 »
^Potentiaalisesti kaikille miehille. Paitsi ehkä sulle. Jos ei käy naisissa --> ei ongelmaa.  ;)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #56 : Helmikuu 18, 2022, 16:59:23 »
1% näyttäs olevan perättömiä

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #57 : Helmikuu 18, 2022, 17:04:55 »
1% näyttäs olevan perättömiä
Nyt ei tainnu prosenttilasku mennä ihan putkeen.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #58 : Helmikuu 18, 2022, 17:06:24 »
^Potentiaalisesti kaikille miehille. Paitsi ehkä sulle. Jos ei käy naisissa --> ei ongelmaa.  ;)

Olet selvästi kirjoituksillasi osoittanut, että laki on tarpeen. Herää kysymys....miksi pelkäät, että joku syyttäisi sinua raiskauksesta? Onko siihen pelkoon jokin konkreettinen ja toistuva syy, että miksi koet asian näin?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kohta on ruuhkaa tytöillä
« Vastaus #59 : Helmikuu 18, 2022, 17:11:01 »
^Lue se uutisjuttu johon linkkasin, sieltä ne syyt selviää.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s