Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Paloma, plastic doll

<< < (24/70) > >>

Turska88:
Nyt on hinnat sopivia :wanker:

Blain:
Hinnat kyllä hyvät, mut toi look herättää vain huvittuneisuutta itsessäni, joten väliin jää.

big show:
Tänään Tampereella viimeistä päivää, huomenna siirtyy Espooseen. Ehdin vielä varaamaan koeajotuokion  :inlove:

FortySexN2:
Hienot huulet 👍

big show:
Tuli Tampereella eilen käytyä Palomalla, tänään siirtyy Helsinkiin (ei Espooseen) ja sunnuntaina poistuu maasta eikä kuulemma enää tänne palaa, "pienen" ehostusleikkauksen jälkeen väh 3kk paranemislomaa ja sen jälkeen aikoo suunnata Abu Dhabiin.

Tapaamisen sopiminen oli kans yhtä sekoilua. Ensin sovittiin kello 19:00 45min aika, noh 19:05 kun olen ovella niin pistää epäselvästi mutta ymmärrettävästi viestiä että olisi aikaa vain 15min quick tai sitten myöhemmin koko aika. Noh nielin kiukun ja sovin ajan 21:45. Myöhemmi ilmoitti että sai tulla jo 21:30 ja 45min maksetun (80e+20e owo) ajan sijasta olin tunnin, olin illan vika asiakas ja kiirettä ei pois ollut, itse lähdin oma-alotteisesti sen sijaan että hoputettaisiin. Rahalle ainakin vastinetta.

Mutta se itse työjärjestys oli kunnon sekava kans ja pari muuta juttua. Homman halusi aloittaa heti suihinotolla ja olihan se mahtava. Ihan 9+/10 kamaa MUUTEN mutta lasken arvosanan 8/10 koska se ääntely oli naurettavaa. Ihan en maaliin päässyt mutta vähä öljyä sekaan ja kädellä vauhtia niin johan nalli napsahti suoraan suuhun mihinkäs muuhun. Tän jälkeen sitten halusi hieroa mua, ok fine. Jonka jälkeen sitten halusi että nuolaisepa mies vähän konehuonetta, fine. Taas hupaisaa ääntelyä. Sitten halusi taas ottaa suihin ja antaa käsihoitoa mutta uutterasta yrityksestä huolimatta en saanut lauettua uudestaan. (ei otettu seksiä ohjelmalistaan koska kortsut aiheuttaa mulle innon lopahtamista). Sitten vielä koitettiin jutella hetki, kovin innokkaasti halusi selittää kaikenlaista mutta suurimmasta osasta ei saanut mitään selvää.

Summarum. Rahalle vastinetta? Kyllä ehdottomasti, satasella tunnin hoito kahdella owolla ja kaikenlaisella hipsuttelulla ja lipsuttelulla. Menenkö uudestaan jos tulisi kotikulmille? En välttämättä, on niin koomista huutelua ja muovinen ilmestys. Mutta ne huulet, niistä kyllä on muna mielissään!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta