Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yön yli kestävät tapaamiset  (Luettu 10284 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #20 : Toukokuu 17, 2020, 13:48:21 »
Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋
Mikä estää sinua olemasta asiakas ja tilata itseäsi miellyttävä neito/herra/henkilö seuraksesi yön yli kestävään tapaamiseen?

Siitä yksinkertaisesta syystä, että olen neito ja palveluntarjoaja, joka tekee niitä omaksi liikevoitoksi ja samalla myös asiakkaiden suureksi iloksi ja myös minunkin iloksi. ;)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5361
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2020, 14:12:32 »
Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋
Mikä estää sinua olemasta asiakas ja tilata itseäsi miellyttävä neito/herra/henkilö seuraksesi yön yli kestävään tapaamiseen?

Siitä yksinkertaisesta syystä, että olen neito ja palveluntarjoaja, joka tekee niitä omaksi liikevoitoksi ja samalla myös asiakkaiden suureksi iloksi ja myös minunkin iloksi. ;)
Voisi olla hyödyllistä hankkia se ensimmäinen kokemus seuralaisen luona, nautiskelijan asemassa maksamalla kunnolla sen ensimmäisen tapaamisen osalta. Ja sitten myöhemmin, konkreettisen perstuntuman turvin voitkin alkaa maksaa kuukausirahaa samalla tietäen että palvelutaso ei laske. Taikka halutessasi voit hankkia kymmeneen yön yli kestävään tapaamiseen oikeuttavan sarjalipun.

Poissa Vieras0092

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #22 : Toukokuu 17, 2020, 14:18:36 »
Näitä yön yli juttuja tuli joskus kokeiltua.
Gentlaman clubilta lähtiessä oli olevinaan rahamies ja tyttö mukaan yöksi.
Jälkeenpäin oli vähän morkkis, että silläkin rahalla saanut kolmekin normi hoitoo.
Nyt on tullut järki mukaan, ja 2 tuntia on maksimi aika.
Eikä sitä nykyisin ole mikään colt peacemaker ;D

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #23 : Toukokuu 17, 2020, 14:24:01 »

Itsekin teen yön yli keikkoja varsin mielelläni aina silloin kun joku asiakas sellaista kysyy. Eikä se yön yli tapaamisen pitäisi olla mitään rikkaiden hommaa, vaan kyllä uskoakseni jo keskituloinen turska pystyisi aivan hyvin maksamaan muutaman satasen sellaisesta lystistä, jollaisten tuottamisesta ja toteuttamisesta itsekin toki nautin todella paljon silloin, kun sellaisia kysellään. En tiedä, mitä nuo ihmiskauppa- ja paritusuhrien "kohtuuhinnat" Itä-Euroopassa, Lähi-Idässä ja Kaukoidässä oikein ovat eikä voisi vähempää kiinnostaa. Tehdystä rakkaudenläheisestä toiminnasta ja muusta lusikassa nukkumisista, hellyyskohtauksista ja rakastelu-/panetuskohtausten toteuttamisesta käytännön konkretiaa varten pitää kyllä mielellään voida pyytää kohtuullista palkkiota ja asiakkaiden olisi hyvä sopeutua siihen, jos he oikeasti haluavat sitä kaikkein parasta, ja voin lähtökohtaisesti ja omaan kokemusmaailmaani nojaten käsi sydämellä rakkaasti todeten alleviivata, että ainakin omasta perspektiivistä perustellusti katsottuna ja asiakkaiden parasta toivovana neitona todeten yön yli tapaamiset ovat mielestäni varmasti loistokkaimpia tapaamisia mitä maa päällään maksullisista tapaamisista kantaa niille, jotka oikeasti arvostavat muutakin kuin vain pikaista tarpeiden tyydyttämistä.

Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋

On kyllä taas niin sekavaa tekstiä.
Itse en tästä tajua tarjoatko koko yötä muutamalla satasella koska puhut muutamasta satasesta?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #24 : Toukokuu 17, 2020, 14:33:09 »

Itsekin teen yön yli keikkoja varsin mielelläni aina silloin kun joku asiakas sellaista kysyy. Eikä se yön yli tapaamisen pitäisi olla mitään rikkaiden hommaa, vaan kyllä uskoakseni jo keskituloinen turska pystyisi aivan hyvin maksamaan muutaman satasen sellaisesta lystistä, jollaisten tuottamisesta ja toteuttamisesta itsekin toki nautin todella paljon silloin, kun sellaisia kysellään. En tiedä, mitä nuo ihmiskauppa- ja paritusuhrien "kohtuuhinnat" Itä-Euroopassa, Lähi-Idässä ja Kaukoidässä oikein ovat eikä voisi vähempää kiinnostaa. Tehdystä rakkaudenläheisestä toiminnasta ja muusta lusikassa nukkumisista, hellyyskohtauksista ja rakastelu-/panetuskohtausten toteuttamisesta käytännön konkretiaa varten pitää kyllä mielellään voida pyytää kohtuullista palkkiota ja asiakkaiden olisi hyvä sopeutua siihen, jos he oikeasti haluavat sitä kaikkein parasta, ja voin lähtökohtaisesti ja omaan kokemusmaailmaani nojaten käsi sydämellä rakkaasti todeten alleviivata, että ainakin omasta perspektiivistä perustellusti katsottuna ja asiakkaiden parasta toivovana neitona todeten yön yli tapaamiset ovat mielestäni varmasti loistokkaimpia tapaamisia mitä maa päällään maksullisista tapaamisista kantaa niille, jotka oikeasti arvostavat muutakin kuin vain pikaista tarpeiden tyydyttämistä.

Minä en ainakaan väheksyisi tällaista aihetta ja mahdollisuutta, jos itse olisin asiakas ja harkitsisin myös tällaista vaihtoehtoa, sillä uskon, että ne todella ovat hintansa väärtejä, siis nämä yön yli tapaamiset palveluntarjoajilla, joilla on kertynyt sitä kokemusta siitä, miten tällaisissa asioissa hommat hoidetaan. ❤️💋

On kyllä taas niin sekavaa tekstiä.
Itse en tästä tajua tarjoatko koko yötä muutamalla satasella koska puhut muutamasta satasesta?

Sekavaa tekstiä? Jos minä olen myynyt jotakin jollekulle joskus tai joku kollegani on tehnyt samoin seksi- ja seuralaispalvelujen muodossa, ja tekee edelleen niin kuin minäkin, niin mikähän mahdan silloin olla, minä ilotyttö ja palveluntarjoaja...? En ainakaan asiakas.

Kirjoitukseni voi haluta aina ymmärtää väärin enkä minä voi sille mitään. Jos olisin asiakas ei tarkoita samaa kuin että oikeasti olisin asiakas.

Jos olisin asiakas, toimisin siten kuin eräässä aiemmassa viestissäni mainitsin, jos asettuisin asiakkaan asemaan ja kuvittelisin olevani sellainen, joka tekisi niin, että valitsisi yön yli tapaamisen suurimman kannattavuutensa takia mitä kuluihin tulee. Silti minun ei kuitenkaan itse tarvitse olla asiakas ymmärtääkseni mitä tapahtuisi jos olisin asiakas ja toimisin kuvitellulla tavalla.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 14:39:59 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #25 : Toukokuu 17, 2020, 14:35:26 »

Sekavaa tekstiä? Jos minä olen myynyt jotakin jollekulle joskus tai joku kollegani on tehnyt samoin seksi- ja seuralaispalvelujen muodossa, ja tekee edelleen niin kuin minäkin, niin mikähän mahdan silloin olla, minä ilotyttö ja palveluntarjoaja...? En ainakaan asiakas.

No jos kerrot mikä mielestäsi on muutama satanen?
Muutaman satasen kun perivät suurin osa pelkästään tunnista?

Sekavalla tekstillä viittaan siihen että kerrot samaan tekstiin muutamasta satasesta, yön yli ja vielä ihmiskaupan uhreista. 8)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 14:38:04 kirjoittanut basti »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #26 : Toukokuu 17, 2020, 15:04:48 »

Sekavaa tekstiä? Jos minä olen myynyt jotakin jollekulle joskus tai joku kollegani on tehnyt samoin seksi- ja seuralaispalvelujen muodossa, ja tekee edelleen niin kuin minäkin, niin mikähän mahdan silloin olla, minä ilotyttö ja palveluntarjoaja...? En ainakaan asiakas.

No jos kerrot mikä mielestäsi on muutama satanen?
Muutaman satasen kun perivät suurin osa pelkästään tunnista?

Muutama satanen tässä tapauksessa viittaa siihen mitä yön yli palveluita tarjoavat yleensä lienevät tarjoavan eli kaiketi jotakin väliltä 600€-1200€. Tunnista taas moni kokeneempi palveluntarjoaja ilmeisesti yleensä perii kai noin 200€-250€, mikäli olen siinä ymmärryksessä ollut.

En edes jaksa uskoa, että yön yli tapaamista koskevan hinnaston tarvitse välttämättä mennä tuntihinnaston mukaisesti, jos jollakin tavalla haluaa mahdollistaa tietynlaisen asiakaskunnan, joka maksaa jostakin oleellisesta kuin että maksaisi oleellisen lisäksi tyhjästä.

Sekavalla tekstillä viittaan siihen että kerrot samaan tekstiin muutamasta satasesta, yön yli ja vielä ihmiskaupan uhreista. 8)

Viittasinkin lähinnä siihen, että köyhemmissä ja itäisemmissä maissa parittajien ja ihmiskaupan alaisuudessa toimivien hintataso saattaa olla alhaisempi ja jopa vaarallisen alhainen, ja itäisemmissä ja köyhemmissä maissa muutenkin ihmiskauppa ja parittaminen saattaa rehottaa aivan toisenlaisella tolalla kuin mitä vauraammissa länsimaissa, kuten täällä. Kuinka kuvittelet jonkun pidemmän päälle tekevän voittoa sillä, että köyhissä oloissa myy yön yli tapaamisia jollakin hassulla satasella tai parilla, jos voi arvokkaampaakin hintaa sellaisesta pyytää ja ihmiset silti maksaisivat? Ja suostuisitko maksamaan sellaiselle, jolla olisi hintataso niin kyseenalaisen alhaalla, että epäilisit sellaisen palveluntuottajan itsenäisyyttä ja itsenäisenä toimijana olemista siten, että sellaisen pelveluntuottajan voisi periaatteessa ajatella olevan jonkun muun orjuuttamana?

Voisi olla hyödyllistä hankkia se ensimmäinen kokemus seuralaisen luona, nautiskelijan asemassa maksamalla kunnolla sen ensimmäisen tapaamisen osalta. Ja sitten myöhemmin, konkreettisen perstuntuman turvin voitkin alkaa maksaa kuukausirahaa samalla tietäen että palvelutaso ei laske. Taikka halutessasi voit hankkia kymmeneen yön yli kestävään tapaamiseen oikeuttavan sarjalipun.

En tiedä, tuliko tuossa kirjoitusvirhe, koska mainitsit sanan "voit". Jos t-kirjaimen olisit korvannut jollakin toisella kirjaimella tai jättänyt koko t-kirjaimen pois viestistäsi, se olisi ilmeisesti silloin ollut korrektimpi, koska minä kun en edelleenkään ole asiakas, vaan palveluntuottaja, joka ei harrastele itse maksullisissa käymistä, jos voi itse sellaisia palveluja toisille tuottaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 15:12:43 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #27 : Toukokuu 17, 2020, 15:32:00 »

Muutama satanen tässä tapauksessa viittaa siihen mitä yön yli palveluita tarjoavat yleensä lienevät tarjoavan eli kaiketi jotakin väliltä 600€-1200€. Tunnista taas moni kokeneempi palveluntarjoaja ilmeisesti yleensä perii kai noin 200€-250€, mikäli olen siinä ymmärryksessä ollut.

En edes jaksa uskoa, että yön yli tapaamista koskevan hinnaston tarvitse välttämättä mennä tuntihinnaston mukaisesti, jos jollakin tavalla haluaa mahdollistaa tietynlaisen asiakaskunnan, joka maksaa jostakin oleellisesta kuin että maksaisi oleellisen lisäksi tyhjästä.

Viittasinkin lähinnä siihen, että köyhemmissä ja itäisemmissä maissa parittajien ja ihmiskaupan alaisuudessa toimivien hintataso saattaa olla alhaisempi ja jopa vaarallisen alhainen, ja itäisemmissä ja köyhemmissä maissa muutenkin ihmiskauppa ja parittaminen saattaa rehottaa aivan toisenlaisella tolalla kuin mitä vauraammissa länsimaissa, kuten täällä. Kuinka kuvittelet jonkun pidemmän päälle tekevän voittoa sillä, että köyhissä oloissa myy yön yli tapaamisia jollakin hassulla satasella tai parilla, jos voi arvokkaampaakin hintaa sellaisesta pyytää ja ihmiset silti maksaisivat? Ja suostuisitko maksamaan sellaiselle, jolla olisi hintataso niin kyseenalaisen alhaalla, että epäilisit sellaisen palveluntuottajan itsenäisyyttä ja itsenäisenä toimijana olemista siten, että sellaisen pelveluntuottajan voisi periaatteessa ajatella olevan jonkun muun orjuuttamana?


Muutama on määränä vähäinen määrä. Itse en pitäisi 1200 summaa muutamina satasina, kun kyseessä on tusina 8) En pidä myöskään 600 enää muutamana satasena.

Paritettujen ajatellaan olevan hinnaltaan edullisia, vaikka hänen pitää tienata rahaa useammalle henkilölle kuin itsenäisten?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 15:35:00 kirjoittanut basti »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #28 : Toukokuu 17, 2020, 15:35:05 »
Muutama on määränä vähäinen määrä. Itse en pitäisi 1200 summaa muutamina satasina, kun kyseessä on tusina 8)

Paritettujen ajatellaan olevan hinnaltaan edullisia, vaikka hänen pitää tienata rahaa useammalle henkilölle kuin itsenäisten?

Muutamasta tusinaan, miten senkin nyt sanamuodollisesti ottaa. Vai olisiko heti alkuun kannattanut mainita puolesta tusinasta tusinaan, koska sitä asiaa nimenomaisesti tarkoitin?

Osaatko sanoa, millaisia hintoja paritetuilla ihmisillä yleisesti ottaen oikein on, koska tunnut tietävän asiasta noin hyvin?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #29 : Toukokuu 17, 2020, 15:44:14 »
Kun ajattelen miehiä, ketkä minun luona ovat olleet yön yli tai pidempään, niin on joitain yhteisiä nimittäjiä.
Kaikkien kanssa olen jo aiemmin tavannut niin monta kertaa, että oikeastaan ollaan jo ystäviä, kukaan ei ole rakastunut minuun ja kaikki tietää, ettei minun kanssa voi hengailla ilmaiseksi.
Seksi ei kaikille ole tapaamisen ykkösasia. Erään ystävän kanssa ollaan oltu useasti yön yli, kerran pannaan, tai yhdellä kertaa ei ollenkaan, jutellaan, syödään, saunotaaan ja nukutaan.

Tämän olen huomannut omalla kohdallanikin asiakkaasta riippuen vaihtelevan, eli mielenkiinnon kohteet yön yli tapaamisissa ovat saattaneet suuremminkin vaihdella eri asiakkaista riippuen. Joillakin kerroilla saatetaan haluta rakastellen naida vaikkapa monta tuntia putkeen tai illalla jonkin verran ja aamulla myös samaten, ja jotkut asiakkaat ovat painottaneet myös muutakin läheisyyttä, hellyyttä, läsnäoloa, hyviä kuuntelijan taitoja sekä sitä syvällisempää älyllis-henkistä keskusteluseuraa, jos ovat kokeneet sellaista tarpeelliseksi.

Ja toinen asia on sekin, että nämä yön yli kestävät tapaamiset eivät välttämättä lähtökohtaisesti ole mitään vakkaritouhuja, vaan jotkut tytöt tarjoavat mahdollisuuden ensitapaamiselle nimenomaan yön yli tapaamisen muodossa, jos asiakas sitä haluaa. Toisaalta vakkarimeiningiksi yön yli tapaamiset muodostuvat nimenomaan silloin, kun asiakas haluaa ostaa niin sanotun sarjalipun yön yli tapaamisia varten vähintään kerran jo aiemmin tavanneena, jos tietää palveluntarjoajan olevan hintansa väärti ja jos palveluntarjoajan valikoimassa on tuollaisia sarjalippumahdollisuuksia ylipäätään olemassa.

Ja kolmanneksi piti mainita sekin, että öisin yleensä pystyy yön yli tapaamisellakin toisen vieressä nukkumaan eli yöunet ei siitä ainakaan kärsi. Tuskin kukaan jaksaisi panna koko yötä putkeen väsymättä ja nukahtamatta välissä, jollei ole aineissa, ja aineissa olevia en luonnollisestikaan asiakkaikseni yön yli tapaamisiin, kuten muutenkaan, ota.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 15:50:58 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #30 : Toukokuu 17, 2020, 15:49:07 »
Muutama on määränä vähäinen määrä. Itse en pitäisi 1200 summaa muutamina satasina, kun kyseessä on tusina 8)

Paritettujen ajatellaan olevan hinnaltaan edullisia, vaikka hänen pitää tienata rahaa useammalle henkilölle kuin itsenäisten?

Muutamasta tusinaan, miten senkin nyt sanamuodollisesti ottaa. Vai olisiko heti alkuun kannattanut mainita puolesta tusinasta tusinaan, koska sitä asiaa nimenomaisesti tarkoitin?

Osaatko sanoa, millaisia hintoja paritetuilla ihmisillä yleisesti ottaen oikein on, koska tunnut tietävän asiasta noin hyvin?

Itsehän otit puheeksi paritettuejen alhaiset hinnat  8) Olettaisin siis että tiedät

Jos esittää jotain asiaa faktana niin tällöin esitetään perustelut  ::)

Itse en ole paritettuihin törmännyt, vaikkakin suomen lainsäädäntö osittain tekeekin pelkästään suomessakin osan lain silmissä paritetuiksi.

Esitin itse vain kysymyksen miksi kaikessa muussa missä välikäsiä on enemmän hinta nousee ei pädekään tähän?

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #31 : Toukokuu 17, 2020, 16:04:57 »
Itse en harrasta näitä, ei kiinnosta nukkua hupakon vieressä. Myöskään mitkään leffojen yhdessä katselut ei ole mun juttu.

Ja sen verran vainoharhainen olen, että lompakko pitäisi saada vähintään lukkojen taakse jos erehtyisin yönyli tapaamiseen  8)

Mieluummin pidempi tapaaminen päiväsaikaan jos isompi kokonaisuus kiinnostaa. Olen kokenut, että vakkarin kanssa 3h tuntia on aikalailla sellainen johon oma puhti riittää ja kuulumiset saa vaihdettua.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #32 : Toukokuu 17, 2020, 16:08:51 »

Vai olisiko heti alkuun kannattanut mainita puolesta tusinasta tusinaan, koska sitä asiaa nimenomaisesti tarkoitin?


Onhan se kieltämättä erikoista että avaat itse tänne aiheen asiakkaista jotka eivät osaa olla suoraviivaisia tapaamista sopiessa.
Silti itse kirjoitat epämääräisesti  ::) ::) 8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #33 : Toukokuu 17, 2020, 16:13:58 »
Itsehän otit puheeksi paritettuejen alhaiset hinnat  8) Olettaisin siis että tiedät

Jos esittää jotain asiaa faktana niin tällöin esitetään perustelut  ::)

Itse en ole paritettuihin törmännyt, vaikkakin suomen lainsäädäntö osittain tekeekin pelkästään suomessakin osan lain silmissä paritetuiksi.

Esitin itse vain kysymyksen miksi kaikessa muussa missä välikäsiä on enemmän hinta nousee ei pädekään tähän?

Siis olenko minä muka joku kaikkitietävä? Ehkä kannattaa alkaa tilaamaan vuoronumeroita sen merkiksi, että minä osaan kuin taikaiskusta jokaiselle vuorollani vastata kaikkein kinkkisimpiin kysymyksiinkin ja pinttyneimpiinkin aihepiireihin. Jos tätä läppää haluaa jatkaa, niin tietenkään minulla ei ole oikeutta ja mahdollisuuttakaan erehtyä tai olla väärässä, tai tehdä virheitä, sillä sehän kuuluikin muille kuin ammattilaisille, eikös niin?

Onhan se kieltämättä erikoista että avaat itse tänne aiheen asiakkaista jotka eivät osaa olla suoraviivaisia tapaamista sopiessa.
Silti itse kirjoitat epämääräisesti  ::) ::) 8)

Taaskaan henkilökohtaisuudet eivät liity käsiteltävään aiheeseen mitenkään ja jos ei tunnu olevan edes kunnollisia perusteluja asioihin liittyen tai haluaa vääristää muiden sanomisia, niin silloin voi myös halutessaan olla hiljaa eikä ole pakko sanoa yhtään mitään, sillä kukaan ei pakota.

Minulle ja minun kanssa illan-yön viettäneille se The juttu on seksin lisäksi yhdessä viihtyminen. Eivät he ole naisen puutteessa kärvisteleviä peräkammarinpoikia, eikä me tapaamisella koko ajan nysvätä toisissamme kiinni.
Yhtä kotikäyntiä lukuunottamatta tapaamiset ovat olleet minun luona, mihin asiakas melkein aina ajaa satoja kilometrejä suuntaansa.
Ihan vieraan kanssa ei ole tullut yötä oltuakaan ja reissussa ollessa ei noita pitkiä tapaamisia vieraat edes kysele. Tai kyselee ne hintaa, mutta se jääkin sitten siihen.

Siinähän se tulikin eli toinen toistensa seurassa viihtyminen. Se on minullekin avainasemassa tuollaisten yön yli tapaamisten järjestämisissä. Eikä todellakaan omankaan kokemukseni mukaan ole läheskään aina ollut kyseessä vain jonkinsortin peräkammaripojat, vaan myös sellaiset ihmiset, joilla sitä kokemusta ei ole välttämättä puuttunut ja samaan aikaan he ovat kuitenkin silti arvostaneet sellaista meininkiä, että yhteishenki yhdessä viihtymisineen, kosketteluineen ja muine tuhmine puheenaiheineen sekä tutustumisineen ovat olleet se juttu.

Vastaus aloittajalle. Idea ei ole se herääminen vaan se mitä tapahtuu ennen nukahtamista pitkän kaavan mukaan.

Tässäkin on pointtinsa, sillä pitkän kaavan mukaisesti tosiaankin ehtii kaikessa rauhassa lämmitellä ja ottaa sitten vaikkapa useampikin hellimis- ja rakastelukierros peräkkäin, ja asiakkaan yöunet raukein mielin kruunaa se, että toinen raukea ihminen eli tässä tapauksessa palveluntarjoaja voi uinahtaa vaikkapa lusikassa asiakkaan välittömässä läheisyydessä ja kaikkensa rakkaudella ja intohimolla antaneena.

Ja sen verran vainoharhainen olen, että lompakko pitäisi saada vähintään lukkojen taakse jos erehtyisin yönyli tapaamiseen  8)

Onkohan sinun kaltaisillesi tapauksille olemassa sellaista matkakassakaappia, jonka tarvittaessa voisit helposti ja vaivatta sekä matkalaukkuusi sopien kuljettaa mukanasi, jos noin paljon mietityttää oman lompakon turvallisuus, vaikka oletusarvoisesti pitäisi voida luottaa palveluntarjoajaan ja ylipäätään kumpikin toinen toisiinsa siten, että mitään tyhmyyksiä, rosvoiluja tai muita urkintoja ei puolin ja toisin tehdä, tai muuten hommat alkaisivat olla aika lailla siinä. Tai jos yön yli tapaamiseen tilaisit palveluntarjoajan kotiisi, niin varmaankin kannattaa silloinkin joka tapauksessa olla jonkinlainen kassakaappi tai lukkokaappi vainoharhaisuuskohtauksien varalta, jos keneenkään ei voi oman asenteensa takia luottaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 16:18:54 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #34 : Toukokuu 17, 2020, 16:17:24 »
Yön yli yön tapaaminen ei oikeastaan tuo mitään lisäarvoa parin tunnin normitapaamiseen verrattuna. Kaniiniajat kun ovat jo takanapäin. Viihdyn kyllä hyvin monien palveluntarjoajien seurassa, mutta en näe, että sen takia tapaamisia tarvitsisi tieten tahtoen venyttää.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #35 : Toukokuu 17, 2020, 16:35:22 »

Ja sen verran vainoharhainen olen, että lompakko pitäisi saada vähintään lukkojen taakse jos erehtyisin yönyli tapaamiseen  8)

Onkohan sinun kaltaisillesi tapauksille olemassa sellaista matkakassakaappia, jonka tarvittaessa voisit helposti ja vaivatta sekä matkalaukkuusi sopien kuljettaa mukanasi, jos noin paljon mietityttää oman lompakon turvallisuus, vaikka oletusarvoisesti pitäisi voida luottaa palveluntarjoajaan ja ylipäätään kumpikin toinen toisiinsa siten, että mitään tyhmyyksiä, rosvoiluja tai muita urkintoja ei puolin ja toisin tehdä, tai muuten hommat alkaisivat olla aika lailla siinä. Tai jos yön yli tapaamiseen tilaisit palveluntarjoajan kotiisi, niin varmaankin kannattaa silloinkin joka tapauksessa olla jonkinlainen kassakaappi tai lukkokaappi vainoharhaisuuskohtauksien varalta, jos keneenkään ei voi oman asenteensa takia luottaa.

No hotelleissa on yleensä sellainen lukittava jännä laatikko, kutsutaan sitä tässä vaikka "safety box"-nimellä. Oletko koskaan kuullut moisesta?

Ja kotiini en todellakaan ketään kutsu.

Eikös se niin mene, että tilaisuus tekee varkaan?
Näissäkin kuvioissa on sen verran kusettajia puolin ja toisin, että ei tule yllätyksenä jos asiakas joskus putsataan sopivan tilaisuuden tullen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #36 : Toukokuu 17, 2020, 16:38:54 »
Ennemmin koko päivä kuin yli yön ;D Menisi kallista aikaa nukkumiseen. Kyllä 1-2h riittää ja sitä saa fiilistellä monta päivää 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #37 : Toukokuu 17, 2020, 17:00:19 »
Niin tai näin, jotkut palveluntarjoajat silti tarjoavat mahdollisuutta tällaisiin yön yli kestäviin tapaamisiin, ja kaikille siitä kiinnostuneille on sellainen mahdollisuus heidän toimestaan olemassa, ja palveluntarjoajilla on varmasti olemassa oma aiheesta kiinnostunut asiakaskuntansa näihinkin tapaamisiin, aivan kuten tunnin tai parin tapaamisiinkin on oma kiinnostuneempi asiakaskuntansa. Ja jotkut meistä tytöistä tarjoavat ja tekevät hyvillä mielin myös niitä tunnin tai parin tapaamisia eli palvelutarjonta on joillakin meistä aika laajakin, eli siinä suhteessa ainakin itselläni on todella hyvä mieli siitä, jos voi tarjota useammankinlaista palvelua eikä vain jotakin tiettyä, jotta pystyisi hyvillä mielin tyydyttämään useammanlaisenkin asiakaskunnan nälkää, joka toivon mukaan pidemmän päälle vain kasvaa syödessä.

Onkohan sinun kaltaisillesi tapauksille olemassa sellaista matkakassakaappia, jonka tarvittaessa voisit helposti ja vaivatta sekä matkalaukkuusi sopien kuljettaa mukanasi, jos noin paljon mietityttää oman lompakon turvallisuus, vaikka oletusarvoisesti pitäisi voida luottaa palveluntarjoajaan ja ylipäätään kumpikin toinen toisiinsa siten, että mitään tyhmyyksiä, rosvoiluja tai muita urkintoja ei puolin ja toisin tehdä, tai muuten hommat alkaisivat olla aika lailla siinä. Tai jos yön yli tapaamiseen tilaisit palveluntarjoajan kotiisi, niin varmaankin kannattaa silloinkin joka tapauksessa olla jonkinlainen kassakaappi tai lukkokaappi vainoharhaisuuskohtauksien varalta, jos keneenkään ei voi oman asenteensa takia luottaa.

No hotelleissa on yleensä sellainen lukittava jännä laatikko, kutsutaan sitä tässä vaikka "safety box"-nimellä. Oletko koskaan kuullut moisesta?

Mahdollisesti siis tarvittaessa sitä safety boxiakin pystyisit toki hotelleilla hyödyntämään, jos muuten on sellaista kroonisemman jännittäjän vikaa tuossa asiassa ja ettei tule turvaton olo, joka velloisi jatkuvasti vieden keskittymis- ja huomiokykyä tyystin muusta ja tapaamisen sekä nautiskelun kannalta tärkeämmistä ja oleellisemmista asioista.

Eikös se niin mene, että tilaisuus tekee varkaan?
Näissäkin kuvioissa on sen verran kusettajia puolin ja toisin, että ei tule yllätyksenä jos asiakas joskus putsataan sopivan tilaisuuden tullen.

Täytyisi tuossa tapauksessa olla kyllä aika moraaliton ja elämänsä suhteen luovuttanut sekä maineensa menettänyt palveluntarjoaja, jos eettisesti noin raukkamaiseen toimintaan eli rosvoiluun alentuisi. Minulla ainakin on selkeä moraalinen selkäranka ja haluan vuosienkin jälkeen edelleenkin taata sen, että minuun voidaan näissä asioissa luottaa ja että voin taata sen turvallisuudentunteen, joka kuuluu poikkeuksetta jokaiseen tapaamiseen ilman, että asiakkaan turvallisuus olisi mitenkään ja millään tavoin uhattuna. Tuskin kukaan tervejärkinen haluaa pilata nykyisen maineensa ja saada kusipäisesti toimivan ihmisen leimaa harteilleen. Minä en ainakaan olisi mistään hinnasta valmis ikimaailmassa sellaista leimaa kantamaan, koska sellainen vaikuttaisi niin moneen muuhunkin elämän eri osa-alueeseen ja sitä paitsi rosvoilu nyt ei muutenkaan ole hauskaa ja omantunnontuskatonta ajanvietettä, jos haluaa oikeasti tuottaa asiakasosapuolelle vain ja ainoastaan hyvää ja nautinnollista mieltä luottamuksellisuuden ja turvallisuuden suosimissa rajoissa. Muutenkaan en jaksa uskoa, että tuollainen rosvoilu varsinkaan kantasuomalaisten ja vähänkin kokeneempien palveluntarjoajien toimesta olisi mitenkään yleistä, vaan oikeastaan pikemminkin taitaa näyttäytyä aikamoisena marginaali-ilmiönä, jos olen tämän asian oikein ymmärtänyt.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 17:03:05 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #38 : Toukokuu 17, 2020, 17:24:02 »
En innostu yön yli tapaamisista eikä se tässä elämäntilanteessa olisi mahdollistakaan. Tuo edellyttäisi sitä paitsi jo erektiolääkkeen käyttöä, jotta diili tuntuisi kannattavalta.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yön yli kestävät tapaamiset
« Vastaus #39 : Toukokuu 17, 2020, 17:36:32 »
Taaskaan henkilökohtaisuudet eivät liity käsiteltävään aiheeseen mitenkään ja jos ei tunnu olevan edes kunnollisia perusteluja asioihin liittyen tai haluaa vääristää muiden sanomisia, niin silloin voi myös halutessaan olla hiljaa eikä ole pakko sanoa yhtään mitään, sillä kukaan ei pakota.


Kannattaa noudattaa itsekin ja asioilla on muitekin puolia kuin minä minä minä ja minusta tuntuu ;D