Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?  (Luettu 6682 kertaa)

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #20 : Marraskuu 25, 2021, 21:24:07 »

Omasta hyvin pienestä kokemuksestani voin sanoa, että näin hitaana ihmisenä niin kokonaisvaltaisesti parempi olo jää pidemmistä tapaamisista selkeästi. Ei lähtis ihan meininki vaatteet nurkkaan, huppu päälle ja kovaa ajoa, ehei. Itselleni tulisi jotenkin kolkko olo (vai eikö saisi tulla). Pidemmissä tapaamisissa kun ei ole kiire. On aikaa olla ihminen ihmiselle, harrastaa sitä kauneinta asiaa, mutta myös keskustella sen toisen kanssa aivan arkisista asioista, haaveista, harrastuksista etc., joka taas ruokkii ympärillä vallitsevaa ilmapiiriä sekä virittyneisyyttä paremmaksi. Uskallan veikata, että sama pätee myöskin palvelun tarjoajiin tai sitten ei (toivottavasti siihen löytyy myös joku mielipide)?!?!

Komppaan 100 %!

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #21 : Marraskuu 29, 2021, 10:56:28 »
Yleensä 15min aika riittää oikeen hyvin, välillä tulee otettua 30min aika mutta siinä jää aina ylimääräistä aikaa käyttämättä, jos ei ole kotona juuri ennen lähtöä runkannut.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #22 : Joulukuu 01, 2021, 00:25:12 »
Olen aina varannut vähintään tunnin ajan, koska yhtään vähempi olisi liian vähän. Hitaana nautiskelijana tuntikaan ei meinaa aina riittää ja silloin tällöin olen ottanut myös kahden tunnin aikoja. Nuo kaksituntiset ovat monesti aika kalliita settejä, mutta niitäkin on vaan joskus pakko saada. Hyvien tyttöjen kanssa se hinta tosin unohtuu nopeasti.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #23 : Joulukuu 01, 2021, 00:48:01 »
5 minuutissa ehtii käydä paskalla ja veivata kuivat... tämä tietenkin vain jos maksua ei ole vielä peritty.

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #24 : Joulukuu 01, 2021, 08:00:52 »
Tunti ekalla kerralla, tosin se on aika riskaabelia jos tuote ei vastaakaan mainosta.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #25 : Joulukuu 01, 2021, 09:57:00 »
Oikea aika? Silloin kun sihteerillä ei ole muita asiakkaita elikkäs; 8.52.53.  :laught:

Oikeastaan voisi kysyä, miten voi olla ´väärä aika´ mennä panemaan?   

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #26 : Joulukuu 01, 2021, 22:08:32 »
Netistä kun tarinoita sekä arvosteluja lukee niin melkein ylivoimaisesti 30min tapaamiset ovat pääosissa mitä ilmeisemmin?!? Onko tähän joku erityinen tai tietty syy? 30min on hyvin lyhyt aika ihmiselämässä ja varsinkin jos tuon ajan vietät vielä vastakkaisen sukupuolen kanssa (ehkä tapaat hänet ensimmäistä kertaa), niin eikö siitä jää hyvin pinnallinen kuva koko tapahtumasta. Ehditkö tuona aikana keskustelemaan toisen kanssa kuin ihminen ihmiselle? Vai onko niin ettei se oikeastaan kiinnostakaan, kuhan paineet lähtee ja matka jatkuu.

Voi olla että tuo korostuu rapsoissa, mutta mulla suosituin aika on jo ikuisuuden ollut 1h.
Tuntuu että tosi paljon menee myös 2h aikoja. Jostain kumman syystä 1,5h aikoja sitten taas menee mulla aika harvoin.
Mutta nää on suurin osa GFE asiakkaita, joten varmaan tuohon mitä aikoja varataan eniten vaikuttaa palveluntarjoajan tarjonta/profiloituminen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #27 : Joulukuu 01, 2021, 22:24:05 »
No eihän tähän ole yksiselitteistä vastausta, koska sehän riippuu monesta tekijästä (aika, raha, ensi kerta, pyydetty hinta, palvelut, ensi kerta vakkarit jne.). Jokaisen se on itse päätettävä ja testavva kokemuksen rintaäänellä. Panoaika nyt voi olla milloin vaan, niin molemmille sopiessa. Palveluaika on yleensä ilmossa kerrottu.

Hektisesti ja hetkessä eläen tykkään ehkä eniten 45 min ajasta - toisaalta vakkarilla nyt menee helposti paljon pidempään. Myöskin pikapanona 30min setti on täysin toimiva  :behind: Täysin riippuen tilanteesta ja omista menoista.

No "oikea" aika on se, kun muna sojottaa pilviä kohti ja molemmille osapuolille aika sopii hyvin sovitusti.
Parasta on vielä se, että molemmille jää hymy huulille ja hyvä fiilis tapaamisesta  :inlove: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #28 : Joulukuu 10, 2021, 18:18:06 »

Netistä kun tarinoita sekä arvosteluja lukee niin melkein ylivoimaisesti 30min tapaamiset ovat pääosissa mitä ilmeisemmin?!?

30 min. on kyllä tosi lyhyt aika.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #29 : Joulukuu 11, 2021, 18:43:58 »
Voi olla että tuo korostuu rapsoissa, mutta mulla suosituin aika on jo ikuisuuden ollut 1h
Tuntuu että tosi paljon menee myös 2h aikoja. Jostain kumman syystä 1,5h aikoja sitten taas menee mulla aika harvoin.
Mutta nää on suurin osa GFE asiakkaita, joten varmaan tuohon mitä aikoja varataan eniten vaikuttaa palveluntarjoajan tarjonta/profiloituminen.

Jännä ilmiö ja huomio tuo, että 1,5h aikoja menee harvoin. Voisiko siihen vaikuttaa se, että monet tarjoavat vaihtoehtoina 45, 60 ja 120min? Puolitoistatuntista ei ehkä moni suoraan tarjoa vaihtoehtona, vaikka varmaan aina kysymällä onnistuisi kyllä sekin.

Itse tykkään, että juuri puolitoistatuntinen on erityisen optimaalinen aika. Alle tunti on ehdottomasti liian lyhyt, mutta tunnin ajallakin tuppaa yleensä olemaan hieman aikataulupainetta ja kiireen tuntua ainakin lopussa. Ja itselleni juuri se loppupää (viimeinen neljännes) on kokonaisuuden kannalta tärkein osa tapaamista, joka vaikuttaa kaikkein eniten kokemuksen tasoon. Kaksi tuntia taas on jo aika pitkä aika, jollei sitten tarkoitus ole ihan oikeasti ehtiä myös jutella kiireettä ja kaikessa rauhassa. Silloin 2h on toki parempi. Mutta muuten jos ottaa ikään kuin tunnin touhut puoleentoistatuntiin, lopputulos on hätiköimätön, rennompi ja kiireettömämpi.

Toki myös hinnoittelu vaikuttaa asiaan, jos pidempi aika on suhteessa halvempi tai saattaa jopa olla niin, että ensimmäinen tunti on hintava (siinä ikään kuin "aloitusmaksu" sisällä), mutta lisätunnit hieman edullisempia. Usien olen huomannut, että puolitoista tuntia on suhteessa samanhintainen kuin tunti, mutta kaksi tuntia saattaa olla suhteessa edullisempi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa _häntäheikki_

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #30 : Lokakuu 03, 2022, 21:13:45 »
Olen ottanut monesti sen 1h ajan.
Jotenkin vaan tuntuu että ehkä pitäisi ottaa pitempiä aikoja.
jää monesti aika tyhjä olo,vaikka olisikin hyvä tapaaminen.
Jossain vaiheessa oli vakkareita joilta tuli otettua pitempiä aikoja.
mutta nekin jo lopettanut. Hattarat sun muut mitä näitä nyt oli silloin joskus…..

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #31 : Lokakuu 03, 2022, 22:10:31 »
En ole koskaan ottanut alle tunnin aikaa ja sekin tuntuu usein hieman liian lyhyeltä. Kiireen tunne tulee helposti enkä tykkää hosumisesta, nauttiahan tässä olisi tarkoitus. Uusien tuttavuuksien kanssa tuota tunnin aikaa tulee lähinnä otettua, vakkarin kanssa aina vähintään kaksi.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4957
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #32 : Lokakuu 05, 2022, 08:38:39 »
Tunti on yleisin mikäli tiedossa kotimaista gfe-henkistä tai sitten jotain muuta intensiivistä toimintaa. - Puoli tuntia on tavallisempaa ulkkarin kanssa - tosin kolmenkin vartin ajat ovat olleet ihan käteviä.

Poissa Juzzi

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #33 : Lokakuu 05, 2022, 13:59:49 »
En tiedä mikä on oikea aika, mutta itse pidän juttelusta aika kovana hintana pariasataa euroa/tunti. Suosin itse puolen 30-60 min aikoja.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #34 : Lokakuu 05, 2022, 14:02:55 »
Kyllä se on aina alkuilta. Joskus harvoin iltapäivä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #35 : Lokakuu 05, 2022, 14:15:59 »
Useimmiten menty tunnilla. Ensitapaamiselle yleensä varattu vain 30 minuuttia…sama myös jos on kysymys vain pikaisesta kassien tyhjennyksestä. Hyväksi todettujen kanssa vierähtää kyllä parikin tuntia mukavasti vaikka en niin juttumiehiä olekaan, enemmän toiminta kiinnostaa  :behind: :blowjob: :stiletto: :whipping: :headbang:
Ryhmysauva tanassa …

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #36 : Lokakuu 05, 2022, 15:03:58 »
Ai tässä kysyttiin tapaamisen kaestoa. No se on vähintään tunti....yleensä kolme.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #37 : Lokakuu 05, 2022, 18:26:40 »
Tunti on tuntunut hyvältä ajalta. Gfessä varsinkin. Ei oo aikaa "perheriidoille",ja pääsee suoraan sovintoseksiin :laught:.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #38 : Lokakuu 05, 2022, 20:01:09 »
Tunnin aika töiden jälkeen iltapäivällä on itselle ollut se vakio tähän mennessä. Mutta jos haluan tulla kahdesti niin tarvitaan pitempi aika, ellei nainen ole jotain ihan spesiaalia, ne jotka ovat tuossa onnistuneet ovat ansaineet tipin :).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #39 : Lokakuu 05, 2022, 20:43:58 »
Vakkareista yksi tunnin ja loput puolen tunnin / käsi-suuhoitoja. Mielummin ottaisin esim. 5 tunnin asiakasta kuukaudessa, kuin 10 puolen tunnin.

Ja itse mieluiten / parhaiten aamupäivästä tavattavissa. Loppupäivän pystyy pyhittämään omalle elämälle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2022, 20:46:09 kirjoittanut Viveca »