Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?  (Luettu 6729 kertaa)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« : Syyskuu 03, 2019, 02:05:04 »
Tässä nyt yövuoroissa istuessa ja muiden unta valvoessa on tullut jälleen maailmaa suurempia ajatuksia pieneen mieleeni.

Mikä on se aika jonka sinä olet valmis irrottamaan arjestasi?

  Miksi valintasi osuu juuri tuohon aikaikkunaan etkä esimerkiksi valitsisi 30min sijaan tunnin tapaamista?

     Onko kysymyksessä vain pakottava tarve päästellä paineita?

        Oletko kenties nopeasti vaan piipahtamassa lounastauolla?

            Oletko sittenkin valinnut ajankohdan huolella ja tarkkaan, koska haluat myöskin viettää aikaa ”aidosti” toisen ihmisen kanssa ja ehkä jopa
            keskustella tämän kanssa kokonaisin lausein?

Netistä kun tarinoita sekä arvosteluja lukee niin melkein ylivoimaisesti 30min tapaamiset ovat pääosissa mitä ilmeisemmin?!? Onko tähän joku erityinen tai tietty syy? 30min on hyvin lyhyt aika ihmiselämässä ja varsinkin jos tuon ajan vietät vielä vastakkaisen sukupuolen kanssa (ehkä tapaat hänet ensimmäistä kertaa), niin eikö siitä jää hyvin pinnallinen kuva koko tapahtumasta. Ehditkö tuona aikana keskustelemaan toisen kanssa kuin ihminen ihmiselle? Vai onko niin ettei se oikeastaan kiinnostakaan, kuhan paineet lähtee ja matka jatkuu.

Onhan se ymmärrettävä, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja toiset ovat jääneet jopa asemalle. Sehän meissä onkin hienoa!! Tähän nyt tietenkään ei ole yhtä absoluuttista oikeaa vastausta, mutta olisi mielenkiintoista kuulla muiden mielipiteitä ajatuksesta ja siitä miksi valitset esim ensitapaamisella jonkun tietyn ajan. Ja onko niin, että kun vastakkainen sukupuoli on tuttu entuudestaan, niin pidempi tapaaminen on silloin luonnikkaampaa.

Tietenkin likviditeetti on varmasti yksi vaikuttava tekijä, mutta olisiko mahdollista, jos panostaisi kerralla tapaamiseen enemmän, niin sinun ”ei tarvitsisi” käydä niin usein vierailuilla. Toisaalta kolikollakin on se toinen puoli. Jos ne kuuluisat kemiat ovat löytyneet sen ”vakkarin” kanssa ja homma toimii, niin antaako lyhyet tapaamiset mahdollisuuden käydä silloin useammin tapaamassa omaa sulokasta. Niinpä….

Omasta hyvin pienestä kokemuksestani voin sanoa, että näin hitaana ihmisenä niin kokonaisvaltaisesti parempi olo jää pidemmistä tapaamisista selkeästi. Ei lähtis ihan meininki vaatteet nurkkaan, huppu päälle ja kovaa ajoa, ehei. Itselleni tulisi jotenkin kolkko olo (vai eikö saisi tulla). Pidemmissä tapaamisissa kun ei ole kiire. On aikaa olla ihminen ihmiselle, harrastaa sitä kauneinta asiaa, mutta myös keskustella sen toisen kanssa aivan arkisista asioista, haaveista, harrastuksista etc., joka taas ruokkii ympärillä vallitsevaa ilmapiiriä sekä virittyneisyyttä paremmaksi. Uskallan veikata, että sama pätee myöskin palvelun tarjoajiin tai sitten ei (toivottavasti siihen löytyy myös joku mielipide)?!?!

Nyt viimeaikoina omaa aivotoimintaani olen myöskin rasittanut mahdollisen yön yli tapaamisen järjestelyllä. Miksi sen järjestän? Mitä se vaatii? Missä sen järjestää?

Tähtäys ja lukitus kohteeseen on ainoa asia mikä ei ole kuitenkaan enää niin epävarmaa… 8) 8)
💊

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2019, 03:20:14 »
Itse varaisin pidemmän ajan oikean naisen kanssa jos se ei olisi rahakysymys koska puoli tuntia on niin lyhyt aika. Kun vain vielä pystyisi ajoittamaan sen panetuksen oikeaan hetkeen. Pikatapaamisiin mieluummin ex tempore kuin että odottaisi esim pari päivää himoissaan ennen sovittua tapaamista. Tsemppiä yövuoroon.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2019, 07:04:05 »
Kyllä se tunti on minimiaika. Olen kyllä miettinyt että puolen tunnin ajoilla saisi enemmän tapaamisia mutta kiirehän siinä tahtoo tulla. Olen enemmän nautiskelija tyyppi ja tapaaminen on muutakin kuin paneskelua. Eikä puolen tunnin takia viitsi pitkää matkaa ajaa. Pari tuttua vakkaria keikkailee täällä kuukauden-  kahden välein joten kyllä siinä mielummin panostaa aikaan.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #3 : Syyskuu 03, 2019, 07:46:27 »

Ei kait ole olemassa mitään oikeaa aikaa, mikä olis paras mahdollinen jokaiselle. Kaikilla meillä on omat reunaehtomme.

Mutta spekuloidaan silti.
Jos haluaa jutella myös niin puolen tuntia on aika vähän, ainakin minulle.  Toki aina ei halua jutella :) Ja toisaalta jos henkilökemia ei natsaa niin tuntikin on pitkä aika katsella seiniä.

Mukavin vaihtoehto on tietenkin usein ja pitkiä (useita tunteja) tapaamisia vakkarin kanssa. Käytännössä tämä ei kuitenkaan ole mahdollista kuin hyvin harvoille.

Että ota tästä ny selvää, itse se on päätettävä mikä on hyvä. :)
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #4 : Syyskuu 03, 2019, 07:56:54 »
Tykkään mennä pitkän kaavan mukaan eli useampi tunti vakkarin kanssa :)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #5 : Syyskuu 03, 2019, 08:05:03 »
Tämä on yksi helpoimmista. Aika on oikea, jos sen aikana saamani palvelu vastaa odotuksiani budjetoimani rahasumman vastineena.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #6 : Syyskuu 03, 2019, 09:10:29 »
Paras ajankohta on aamupäivä - alkuiltapäivä. Silloin on vielä fyysisesti virkeä. Illalla ainakin näin varttuneempana (55+) on yksinkertaisesti liian väsynyt työpäivän jälkeen.

Otan käytännössä aina 2 tunnin ajan. Siinä ajassa ehtii aika paljon. Minulle ajatustenvaihto on tärkeää. Ja taas ikäkin tulee vastaan; ei tässä olla enää mitään seksiraketteja. Erektio kyllä pelaa hyvin sen 2 tuntia, mutta laukeaminen on kondomin kanssa hyvin vaikeaa. Usein menee käsitöiksi, eikä aina silloinkaan laukea. Se ei kylläkään erityisesti haittaa.

Olennaista on se, että on 2 tuntia omaa aikaa ja tehdä mukavia asioita. Varsinaista pakottavaa panetusta minulla ei ole. Tärkeintä on kokonaisvaltainen eroottinen hetki. Seksissä parasta on rauhallinen sisälläolo, laukeaminen on vain yksi pieni osa - toki mukava bonus.

Minulla on ollut onnea. Jokainen tapaamani palveluntarjoaja on ollut hieno ihminen. Kaikki ovat olleet suomalaisia.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #7 : Syyskuu 03, 2019, 09:46:07 »
Oikea aika visiitille on aamulla tai iltapäivästä. "Uutta" hupakkoa tapailen puolen tunnin ajan ja tämä aika riittää kyllä kertomaan onko mahdollisella uusintavisiitillä syytä olla pidempään.

Kahta tuntia pidempään en tapaile ketään paitsi sitä ihan ykkös suosikkiani. Yön yli vierailuja en harrasta ollenkaan enkä kyllä käsitä mitä näiltä haetaan. Ehkä jotain illusiota jostain seukkailusta, niinkö?

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #8 : Syyskuu 03, 2019, 10:35:51 »
Ei ole väärää aikaa

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #9 : Syyskuu 03, 2019, 10:52:49 »
Harrastustani aloittaessani ajattelin, että otanpa tunnin ajan hupakolta niin kerkeän kaksi kertaa laukeamaan ja näin kävikin pari kertaa, mutta sittemmin ajatus on muuttunut siihen suuntaan että si se kertojen määrä vaan laatu.
Nykyään otan poikkeuksetta tunnin ajan ensimmäisellä kerralla uuden tuttavuuden kanssa ja käytän aikaa tutustumiseen ja nautiskeluun yhden laukeamisen taktiikalla.

Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #10 : Syyskuu 03, 2019, 12:27:23 »
Yleensä aamupäivällä/päivällä kun olen virkeimmilläni ja panetus kovimmillaan. Tunnin setti lähes poikkeuksetta samasta syytä kuin PK:lla. Pitkään ja nautiskellen yhden tulemisen taktiikalla. Itselle tärkeää on se matka sinne huipulle ja siitä nautin eniten.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Basisti

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #11 : Syyskuu 03, 2019, 12:41:20 »
Minulle paras aika tapaamiselle on toimistoaikaan. Töistä pääsen aina livahtamaan, mutta illalla on yleensä aina muuta ohjelmaa. Tunti on minulle minimiaika, puolikkaassa homma menee väkisinkin hosumiseksi.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #12 : Syyskuu 03, 2019, 15:40:39 »
Mä harrastan näitä tapaamisia hyvinkin harvakseltaan ja siksi panostan laatuun. Alkuillasta 2 tuntia on se yleisin, joskus 3 tuntiakin tulee varattua ennalta tutun kanssa.
Hitaana nautiskelijana tärkeintä noissa tapaamisissa on se ettei ole kiire eikä pääasia mulle olekkaan ejakulaatio. Varsinkin kortsun kanssa mun ylilaiskat uimarit tahtoo jäädä kammariinsa loikoilemaan. Mutta eipä tuo haittaa, kun korvien välissä on räjähdellyt yleensä useastikin.

Mutta siis suosin pidempiä aikoja ja käyn siksi harvakseltaan, kun toi budjetti on rajallinen. Olen kyllä kokeillut lyhyempiäkin tapaamisia, mutta ne tuntuu jotenkin vajailta, en saa niistä irti niin paljoa kuin pidemmillä tapaamisilla.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #13 : Syyskuu 03, 2019, 16:26:22 »
Uuden tytön kanssa aina puoltuntia, mutta vakkareiden kanssa vaihtelee puolestatunnista puoleen yöhön.

Mitä tulee ajan kohtaan, niin ulkkari tyttöjen kanssa paras aika on aamu päivä, kun heillä on pimppi vielä panokunnossa, vakkareiden kanssa ehdottomasti illalla, kun ilta ihmisiä olen.

Poissa masaho

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2021, 20:39:29 »
Ehdottomasti vähintään tunti, mieluumin kaksi. Ajankohta mieluiten ennen puolta päivää. Puoli tuntia on aika lyhyt kahteen suihkuun ja seksiin. Siitä tulee mieleen turskan liukuhihna. Eihän palveluntarjoaja ennätä edes esitellä kykyjään lukuunottamatta ulkonäköään ja asennettaan. Extroista minua kiinnostaa anaali, koska edesmennyt elämänkumppanini piti siitä ja molemmat nautimme!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #15 : Marraskuu 25, 2021, 20:44:19 »
Oikea aika on silloin kun MINUA panettaa, en JAKSA runkata ja salikinkku on jollakin höpöhöpö yliopistotunnilla. Herasmiehenä kuitenkin lähetän txt "imut 25min päästä?"

Eli annan mahdollisuuden!
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #16 : Marraskuu 25, 2021, 20:49:22 »
Joskus on ex-tempore kivaa eikä se vaadi 30min kauempaa.
Myös uuden tuttavuuden kanssa lyhyt aika jos kemiat ei toimikaan ellei ole saanut toisesta jo sellaista kuvaa että tästä tulee kivaa..
Joidenkin kanssa 3h tuntuu aivan liian lyhyeltä ajalta  kun näkee kuinka toinen nauttii naama punaisena  :inlove:
Tuollainen yö kuulostaa myös hyvältä eikä se vaadi 8h  :behind: 🤔

Aamu / aamupäivä on paras kun itsellä virtaa ja varmasti myös toisella 💪🏾

Oikea aika on silloin kun MINUA panettaa, en JAKSA runkata ja salikinkku on jollakin höpöhöpö yliopistotunnilla. Herasmiehenä kuitenkin lähetän txt "imut 25min päästä?"

Eli annan mahdollisuuden!
Laitatko viestin kun lähdet parkkipaikkaa kohti?  :blowjob:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #17 : Marraskuu 25, 2021, 20:53:08 »
Oikea aika on silloin kun MINUA panettaa, en JAKSA runkata ja salikinkku on jollakin höpöhöpö yliopistotunnilla. Herasmiehenä kuitenkin lähetän txt "imut 25min päästä?"

Eli annan mahdollisuuden!
Laitatko viestin kun lähdet parkkipaikkaa kohti?  :blowjob:
Taloyhtiöni parkkipaikka? Sulla on paikka iskea huomenna klo 07.15 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Tai klo 13.45 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Sii juu  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #18 : Marraskuu 25, 2021, 20:54:57 »
Oikea aika on silloin kun MINUA panettaa, en JAKSA runkata ja salikinkku on jollakin höpöhöpö yliopistotunnilla. Herasmiehenä kuitenkin lähetän txt "imut 25min päästä?"

Eli annan mahdollisuuden!
Laitatko viestin kun lähdet parkkipaikkaa kohti?  :blowjob:
Taloyhtiöni parkkipaikka? Sulla on paikka iskea huomenna klo 07.15 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Tai klo 13.45 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Sii juu  :inlove:
Meinasin Yliopiston parkkipaikkaa 😂🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä on se ”oikea” aika visiiteille?
« Vastaus #19 : Marraskuu 25, 2021, 21:01:17 »
Oikea aika on silloin kun MINUA panettaa, en JAKSA runkata ja salikinkku on jollakin höpöhöpö yliopistotunnilla. Herasmiehenä kuitenkin lähetän txt "imut 25min päästä?"

Eli annan mahdollisuuden!
Laitatko viestin kun lähdet parkkipaikkaa kohti?  :blowjob:
Taloyhtiöni parkkipaikka? Sulla on paikka iskea huomenna klo 07.15 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Tai klo 13.45 kun kävelen siitä ohi treeneihin. Sii juu  :inlove:
Meinasin Yliopiston parkkipaikkaa 😂🙏🏽
Ai, me puhutaan salikinkusta! .....En oo tänään vastannut sille kun "en oo kotona" mulla on "työreissu Turkuun" mutta yritetään ensiviikolle järjestää. Liimaat vaan karvoja naamaan ja muriset. Menee läpi!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2021, 21:09:06 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?