Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä  (Luettu 3850 kertaa)

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Yleensä kaikki harrastukset ovat parhaita jaettuna. Mikä on kauden paras viehe kuhalle? Oikea rengaspaine metsälenkille? Näistä voi samanhenkisten kanssa saada hyviä keskusteluita aikaiseksi.

Mutta entä maksullisissa käynti. Tähän harrastukseen liittyy häpeää myös ostajan asemasta, kuka luuseri nyt pillusta joutuu maksamaan? Aihepiiri (oma seksuaalisuus) on hyvin henkilökohtainen asia ja siinä mielessä aihe sopii hyvin nimettömälle foorumille.

Olisi kiinnostava kuulla mielipiteitä keskusteletko tästä harrastuksesta kavereiden/tuttavien/perheenjäsenten kanssa? Olen tätä itse pohtinut, mutta keskustelun aloitus ei ole ihan helppoa.

ps. PT:n kavereille kertomisesta onkin jo ollut keskustelua, mutta ei ole tarkoitus sulkea teitä keskusteluista.  ;D
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15338
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #1 : Helmikuu 06, 2022, 11:18:44 »
Kyllä mun lähipiiri on tietoinen mun harrastuksesta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #2 : Helmikuu 06, 2022, 11:32:27 »
Tietää. Ja kerron myös potentiaalisille siviilinaisille. Eipähän tule jälkeenpäin yllätyksenä. Hauskasti erilaisia reaktioita aiheuttaa naisissa. Osalle on ok ja kyselevät alasta ja osa on kaksinaismoralisteja joihin meneekin sitten mielenkiinto muutenkin

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #3 : Helmikuu 06, 2022, 11:54:15 »
Isovanhemmat jos jätetään laskuista pois niin voin sanoa että ihan kaikki tietää. Työporukassa oli helppo kertoa. Oltiin virossa ja sanoin lounaalla "lähden nyt panemaan yhtä huoraa"
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #4 : Helmikuu 06, 2022, 12:31:37 »
Ainoastaan Liftille olen kertonut.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #5 : Helmikuu 06, 2022, 12:52:12 »
Tietää. Ja kerron myös potentiaalisille siviilinaisille. Eipähän tule jälkeenpäin yllätyksenä. Hauskasti erilaisia reaktioita aiheuttaa naisissa. Osalle on ok ja kyselevät alasta ja osa on kaksinaismoralisteja joihin meneekin sitten mielenkiinto muutenkin

Hei pahvi!

Sinun mielikuvitusnaisia ja -kavereita ei lasketa.

Ainoa reaktio, minkä olet koskaan oikeasti naisilta saanut, ja se on torjunta ja halveksunta.

khihihihihihihihihihihihihihikhihihihihihihihihihihihk(Pikkutyttömäistä kiherrystä, joka sinua kiihottaa)  :laught: :laught: :laught: :laught:

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2477
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #6 : Helmikuu 06, 2022, 12:55:41 »
Kaikki tietävät, vaikken ole edes kertonut.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #7 : Helmikuu 06, 2022, 13:12:51 »
En ole kertonut kenellekään. Voi olla että joskus kerron, voi olla että en 🤔 Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan mitään pakottavaa tarvetta kertoa kavereille näistä seikkailuista.

Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #8 : Helmikuu 06, 2022, 13:37:22 »
Eiku ei sittenkään mitään… 🤐
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #9 : Helmikuu 06, 2022, 13:46:57 »
Yks tietää.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #10 : Helmikuu 06, 2022, 14:04:29 »
Mitä siitä kertomaan??
Kuka harrastaa mitäkin ja nauttii jokainen omalla tavalla..

Tämä on juuri sopiva oma "salainen" nautinto:)

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #11 : Helmikuu 06, 2022, 14:42:22 »
Kahdelle kaverille olen kertonut. Kumpikaan ei ole tuominnut, vaikka molemmat ovatkin antaneet omat syynsä miksi eivät itse voisi. Mulla on aika hyvin auttanut että on jollekin päässyt asiasta avautumaan, tai lähinnä siitä miksi tällaiseen harrastukseen olen päätynyt. Sinkkuna tää nyt ei ole sellainen salaisuus josta voisi suurempaa harmia seurata ellei joku rajumpi tuomitsija alkaisi haittaamaan elämää.

Toisen oon tuntenut peruskoulusta asti ja oli jotenkin itsestäänselvää, että pari päivää ekan tapaamiseni jälkeen kun oltiin hänen luona :drinking: niin kerroin asiasta. Toinen taas uudempi mutta läheiseksi muuttunut kaveri joka aika paljon valittaa omaa seksuaalista turhautuneisuuttaan niin päätimpä sitten kerran avautua myös omastani ja selittämään miten asian ratkaisin. Tarjouduin myös selittämään miten homma toimii jos muuttaa mieltään mutten tietenkään painostamaan ole ruvennut. Tän jälkimmäisen kanssa hengaillaan yleensä nelistään myös parin muun, keskenään seurustelevan, kaverin kanssa joille kertomista olen puntaroinut alusta asti. Olen mennyt sillä ajatuksella että keskittykööt pariskunta omaan onneensa kun ei eivät ole samaistuttavassa tilanteessa. Silti kertoisin jos suoraan kysyisivät, ja on jännä että eivät ole kysyneet kun aiheesta on yleisellä tasolla kuitenkin puhuttu useempaan kertaan ja aina oon päässyt sivistämään.

Jouluna melkeen kerroin siskolle samalla kun hän avautui mulle jostain samanasteisesta salaisuudestaan mutta jäi toistaiseksi kertomatta. Eikä mua haittaisi puhua asiasta myöskään vähemmän tuttujen kanssa jos aiheeseen päädytään. Siinä voisi vaikka vähentää stigmaa. Täällä pikkupaikkakunnalla siitä vaan lähtisi juorut mitkä päätyisi mun vanhempien korviin muutamassa tunnissa ja siihen mä en ole läheskään valmis.

Mutta entä maksullisissa käynti. Tähän harrastukseen liittyy häpeää myös ostajan asemasta, kuka luuseri nyt pillusta joutuu maksamaan? Aihepiiri (oma seksuaalisuus) on hyvin henkilökohtainen asia ja siinä mielessä aihe sopii hyvin nimettömälle foorumille.

No maksullisissa käymisellehän on monta syytä. Toki joillekin mutta yllättävän harvalle se tuntuu olevan se ettei ole muuta mahdollisuutta saada. Jopa suurinosa taitaa olla ukkomiehiä. Mun siviilipanojen määrä on 0, vaikka aina on ollut naispuolisia kavereita ja tutustun naisiin yhtä helposti kuin miehiin. En ole teinivuosien jälkeen kokenut olevani mikään incel koska enpä ole yrittänytkään saada. Varsinkin kun on mua naiset monestikin lähestyneet mutta aina oon jänistänyt koska epävarma autisti jnejne... en nyt ala koko elämän tarinaa kertomaan, mutta kokemattomuus oli lopulta niin iso peikko että mitä vanhemmaksi tuli niin sitä enemmän kammoksutti ajatus myöntää jollekin että tää olis muuten eka kerta.

Alunperin ajatus oli käydä hoitamassa ongelma pois päiväjärjestyksestä mutta tästä tulikin harrastus. Mä ainakin tykkään homman selkeydestä ja helppoudesta. Pääsee kans kokeilemaan erilaisia juttuja erilaisten ihmisten kanssa. Miksi lähteä tunti- päivä- tai viikkokaupaksi yrittämään löytää siviilistä jotain kun rahalla saa jo parilla viestillä sitä mitä halua ja keneltä haluaa. Kyllä siviilipuolellekin jo riittäisi itsevarmuus ja haluakin olisi mutta kun on vähän niinku korona ja maaseudun nakkikekkerit niin kohtaamisia ei vain tapahdu. Loputtomaan tinder rulettiinkaan ei yksinkertaisesti riittäis aika niin tähtäin on ensi syksyssä kun tulee muutto takaisin kaupunkiin. Siihen asti mä laitan kaiken ylimääräisen rahan tähän hommaan ja varmaan jatkan siihen asti että monogamia joskus iskee.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 137
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #12 : Helmikuu 06, 2022, 14:54:05 »
En ole keskustellut kenenkään kanssa, ihan oma juttu.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #13 : Helmikuu 06, 2022, 16:52:13 »
Tässä kiinnostaa eniten onko aiheesta käyty oikein keskustelua kuten Muikusto, vai onko aihe kuitattu yhdellä "tunnustuksella".

Jotenkin vaan itsestä tuntuisi vaikealta keskustella pitääkö enemmän ykkösestä vai kakkosesta, vaikka kuinka olisi hyvä kaveri kyseessä. Puhumattakaan siitä pitääkö omaan takamukseen tunkea jotakin vaiko eikö.

Olen ehkä vetänyt johtopäätöksen että alan harrastajat ovat keskimääräsitä avoimempia seksuaalisuutensa suhteen ja kiinnostaa kuulla kuinka yleisiä tämän aihepiirin keskustelut on.
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #14 : Helmikuu 06, 2022, 17:15:45 »
Muikuston kertomus olikin kiinnostavaa luettavaa.  :)
Mäkin mietin että miten ne joille on kerrottu ovat sitten asiaan reagoineet.

Tuli mieleen tuosta että miten yksityiskohtiin siitä seksistä mennään, että edelleenkin skenessä ihan anonyymeinakin näyttää olevan hurja ero siinä millaisista palveluista mm. rapsataan sekä mistä yksityiskohtaisemmin yleisesti kerrotaan rapsoissa.
Ihan pelkkiä rapsoja seuraamalla voisi kuvitella ettei kinky/fetissi/SM tapaamisia meinaan juurikaan tapahtuisi, sen verran harvoin noista rapsataan/kerrotaan juurikaan yksityiskohtia vrt. GFE/normiseksi tapaamiset.
Tää on tainnut oikeastaan vähän aina olla näin, ja mua hämmästyttää ettei tuon suhteen tilanne ole kovinkaan muuttunut vuosien saatossa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #15 : Helmikuu 06, 2022, 17:50:31 »
^ Nyt kun jäin miettimään, niin ei ole kyllä tullut vastaan rapsaa missä ollaan kunnolla irroteltu. Hävetäänköhän sitä ja pelätäänkö jopa täällä, että alkaa kunnon vittuilu?

Ihan varmasti täälläkin raskastakin kamaa olis tarjolla kirjoittaa. Olis kiva lukea

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #16 : Helmikuu 06, 2022, 17:57:26 »
En kerro, tulee pian kilpailua ajansaannista 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #17 : Helmikuu 06, 2022, 18:24:57 »
^ Nyt kun jäin miettimään, niin ei ole kyllä tullut vastaan rapsaa missä ollaan kunnolla irroteltu. Hävetäänköhän sitä ja pelätäänkö jopa täällä, että alkaa kunnon vittuilu?

Ihan varmasti täälläkin raskastakin kamaa olis tarjolla kirjoittaa. Olis kiva lukea

No noistahan just olisi kiva lukea!  :)

Muistan aikanaan kun tein laajemmin kinky/fetissi-tapaamisia sekä GFE/normiseksi, niin ihan kaikki rapsat oli niistä GFE-tapaamisista, ja sit mulle tulikin tietynlainen GFE-tyttö maine. Vaikka samaanaikaan taoin ihan yhtä paljon muunlaisia tapaamisia, enkä vissiin nyt ihan paska niissäkään ollut, kun asiakkaat tuli uudestaankin. ;D
Mutta ei kukaan kirjoittanut yhtään rapsaa niistä tapaamisista.

Jotenkin sitä ainakin toivoisi että oltaisiin jo päästy sen verran vapautuneempaan ilmapiiriin, ettei seksuaalisista mieltymyksistä nyt ainakaan täällä saisi vittuilua niskaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1203
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #18 : Helmikuu 06, 2022, 18:47:09 »
Kerran humalassa tunnustin yhtä humalaiselle kaverilleni, että olin hiljattain tehnyt jotain poikkeuksellista, nimittäin käynyt huorissa. En tiedä, muistaako tämä kaveri enää vuosien takaista avautumistani, mutta kerroin asiasta vähän lyhyttä mainintaa tarkemminkin, koska asia oli itselleni uusi ja jännittävä. Muille ihmisille en ole harrastuksestani puhunut, mutta jostain syystä oli mukavaa keskustella aiheesta jossain muuallakin kuin tällä foorumilla. Joskus melkein toivon, että harrastukseni paljastuisi "vahingossa" tai että joku kysyisi asiasta suoraan. Oma-aloitteisesti tuskin otan aihetta esiin, ellen sitten ole niin humalassa, että käy samoin kuin kaverini kohdalla.

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1812
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska, oletko kertonut harrastuksestasi oikeassa elämässä
« Vastaus #19 : Helmikuu 06, 2022, 18:50:57 »
kinky/fetissi jutut on ainakin osittain semmosia, ettei niitä ymmärrä kuin enintään toinen

just esim saman fetissin omaava. jutuista tulisi joko monen sivun saagoja joita ei lue

edes asiasta kiinnostunut. tai jos lähtisi pieneen osa alueeseen, voisi hyvinkin saada

täydeltä laidalta paheksuntaa, vihaa, vittuilua. vaikka " KAIKKI" on Fifty Shades of Grey

tms nähneet ei maailma ole vielä valmis sirpalefetisseille, tai rankoille sm tarinoille

olen suomen 1 kinky foorumin jäsen myös, edes siellä kaikkein rankimmat tarinat ei juurikaan

hyväksyntää saa. vaikka tein jonkunlaisen Domina rankkingin , tiesin jo tehdessäni että 10

ihmistä jotka käynyt samalla ihmisellä , voisi kertoa aikalailla erilaisia arvioita.

ps voin joskus kun saan innon päälle rustata jonkun tarinan.  mutta älkää odottako henkeä

pidätellen.
kysyvälle vastataan