Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maineeseen vastaaminen.  (Luettu 17139 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #60 : Heinäkuu 31, 2021, 18:36:32 »
^ Mutta... hehän ovat "rakastajien aatelia".

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #61 : Heinäkuu 31, 2021, 19:07:09 »
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.

Vihreiden pallojen saamiseen ei voi itse vaikuttaa. Keräileminen väärä sana. (semantiikkaa 🤔)
Jos niitä ylipäätään saa, se riippuu muista jäsenistä. Haluavatko antaa ja jos niin minkä värisen pallon.
Tavallaan maine on mielipiteen mittari. Tykkäänkö sun kommentista tai kuvasta niin paljon, jotta voin klikata tykkää-nappulaa ja niin tulee volyymia lisää vihreille palloille.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #62 : Heinäkuu 31, 2021, 19:38:44 »
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.

Saako peliketjuista mainetta? En ole ikinä ajatellut, että joku olisi vaikka sanapelissä niin kekseliäs että siitä saisi repukkaa 🤔😳
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #63 : Heinäkuu 31, 2021, 19:44:26 »
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.

Saako peliketjuista mainetta? En ole ikinä ajatellut, että joku olisi vaikka sanapelissä niin kekseliäs että siitä saisi repukkaa 🤔😳

Niissähän eniten esillä ollaan = eniten repukkaa.
Puhdasta matematiikkaa, mutta oi niin totta.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #64 : Heinäkuu 31, 2021, 19:51:32 »
^ No logiikka se tuokin tietenkin. En silti usko, että kukaan pelkässä sanapelissä palleroita kerää täyteen.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #65 : Heinäkuu 31, 2021, 20:03:46 »
^ No logiikka se tuokin tietenkin. En silti usko, että kukaan pelkässä sanapelissä palleroita kerää täyteen.

Sanapelit on vain vertauskuva🙂.
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #66 : Heinäkuu 31, 2021, 20:09:22 »
^ ei varmaan kovimpia köyrijöitä, mutta kovin ne on tykättyjä. ;D

"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #67 : Heinäkuu 31, 2021, 20:17:25 »
Itsehän olen sitä mieltä että tää maine paska pitäisi poistaa kokonaan.
Tälläkin forkalla on näitä jotka keräilee vihreitä palluroita ja saa siitä kiksejä. Ne postaukset on sen mukaisia, jotain yksi, kaksi lausetta kommentointia johonkin peli topiikkiin mutta ei koskaan mitään muuta.

Vihreiden pallojen saamiseen ei voi itse vaikuttaa. Keräileminen väärä sana. (semantiikkaa 🤔)
Jos niitä ylipäätään saa, se riippuu muista jäsenistä. Haluavatko antaa ja jos niin minkä värisen pallon.
Tavallaan maine on mielipiteen mittari. Tykkäänkö sun kommentista tai kuvasta niin paljon, jotta voin klikata tykkää-nappulaa ja niin tulee volyymia lisää vihreille palloille.

Ei pidä paikkaansa. Aika monella hupakolla on vihree suora vaikka postaus historia olisi mitään sanomaton.
Jos kirjoitukset on tarpeeksi mielisteleviä ja niitä on paljon niin palloroita sataa. Jos on hupakko, niin niitä sataa ilman kumpaakaan.
Joten se siitä😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #68 : Heinäkuu 31, 2021, 20:21:25 »
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Tästä kommentista sulle lähtee vihree pallura!

Mitäs jos maksuseksisaitin pallurat oliskin kiinni maksetun seksin saamisessa? Tai maksuseksin saamisen lisäksi antamisessa, jos pallurat katsotaan kuuluvan kaikille.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #69 : Heinäkuu 31, 2021, 20:27:07 »
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Tästä kommentista sulle lähtee vihree pallura!

Mitäs jos maksuseksisaitin pallurat oliskin kiinni maksetun seksin saamisessa? Tai maksuseksin saamisen lisäksi antamisessa, jos pallurat katsotaan kuuluvan kaikille.

Siis mähän ehdotin tätä joskus, että hupakot antaisi palloroita asiakkaille ja siitä maine muodostuisi😁
No joo mahdoton juttu mutta ajatuksena hauska🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #70 : Heinäkuu 31, 2021, 20:28:12 »
^ No logiikka se tuokin tietenkin. En silti usko, että kukaan pelkässä sanapelissä palleroita kerää täyteen.



Sanapelit on vain vertauskuva🙂.
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Sanapeleistä voi saada vittuilupalluran joskus, jos mokaa sopivasti. Muuten se on enemmän tekstistä kiinni ja keneen se mahdollisesti kohdistuu tai jos on hyvä yleispätevä teksti (toisin sanoen puhuu asiaa).
Feel so good...

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #71 : Heinäkuu 31, 2021, 20:31:12 »
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Tästä kommentista sulle lähtee vihree pallura!

Mitäs jos maksuseksisaitin pallurat oliskin kiinni maksetun seksin saamisessa? Tai maksuseksin saamisen lisäksi antamisessa, jos pallurat katsotaan kuuluvan kaikille.

Siis mähän ehdotin tätä joskus, että hupakot antaisi palloroita asiakkaille ja siitä maine muodostuisi😁
No joo mahdoton juttu mutta ajatuksena hauska🙂

Ja seuraavaksi ehdotat, että yksi sihteeri voi antaa sulle vain kerran palluran, niin ei kuin kiertämään koko Suomi, että saat vaikka 100 palloa :laught:
Feel so good...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #72 : Heinäkuu 31, 2021, 20:45:06 »
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Tästä kommentista sulle lähtee vihree pallura!

Mitäs jos maksuseksisaitin pallurat oliskin kiinni maksetun seksin saamisessa? Tai maksuseksin saamisen lisäksi antamisessa, jos pallurat katsotaan kuuluvan kaikille.

Siis mähän ehdotin tätä joskus, että hupakot antaisi palloroita asiakkaille ja siitä maine muodostuisi😁
No joo mahdoton juttu mutta ajatuksena hauska🙂

Ja seuraavaksi ehdotat, että yksi sihteeri voi antaa sulle vain kerran palluran, niin ei kuin kiertämään koko Suomi, että saat vaikka 100 palloa :laught:

Ööö..okei, älä ota enää😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #73 : Heinäkuu 31, 2021, 21:00:23 »
Sanotaan näin, että vihreepallukka miehet on tuskin niitä kovimpia hupakoiden köyrijöitä tällä forkalla😁

Mutta aika kovia ovat kuitenkin kirjoittamaan asiasta tyyliin "noita voisin lipaista", "tapaaminen sovittuna", "odotan perjantaita", "tapasin vakkarini", yms. yhtä informatiivista. ;D

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #74 : Heinäkuu 31, 2021, 21:04:21 »
On se, muistan kun tupladee joskus jossain vetosi auktoriteettiinsa kun tällä oli enemmän palluroita kuin vastakinaajallaan 😅
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #75 : Heinäkuu 31, 2021, 21:06:32 »
On se, muistan kun tupladee joskus jossain vetosi auktoriteettiinsa kun tällä oli enemmän palluroita kuin vastakinaajallaan 😅

Ei helvetti😂😂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #76 : Elokuu 02, 2021, 14:44:04 »
^^Niin tyypillistä DD:tä.. 🤣

Mä katoin ihan uteliaisuuttani omaa tilannetta, niin 606 pojoa näyttäisi olevan. Mulle aika yhdentekevä systeemi. Ei ollut opistollakaan mikään merkityksellinen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #77 : Elokuu 02, 2021, 15:07:50 »
Mulla on nyt 96 pojoa reippaan parin kuukauden forkkahistorian jälkeen, vaikken itse jaa minkään väristä mainetta ollenkaan. Säännön vahvistaa poikkeus: yhden "en tykkää" -repukan olen antanut eräälle suomirummolle.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #78 : Elokuu 02, 2021, 20:23:28 »
mä en ole omia palleroita laskenut (629). ;D mutta, vois niitä olla enemmänkin. kun
vain kehuu kuvaketjuissa kaikkea mitä näkyy ja liikkuu niin johan pisteet nousee.

en koskaan antanut punaista, mutta vihreää olen yrittänyt jakaa jos tykkään postauksesta.
ongelma on vaan että niistä samoista nikeistä tykkää ja kymmenelle muulle pitäisi jakaa
välistä.

mulla on teoria näistä 6 palleron forkkalaisista. niillä on apunikit käytössä...kele. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #79 : Elokuu 02, 2021, 20:30:31 »
Mulle ei noilla tykkäyspojoilla oo niin väliä. Pitäis varmaan aktivoitua kirjoittamaan viestejä enemmän niin pääsisi eroon tosta Junior member -statuksesta :D