Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maineeseen vastaaminen.  (Luettu 16824 kertaa)

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2021, 09:23:12 »
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakatasoon.

Olin juuri tulossa innoissani tämän saman kirjoittamaan, kun eräs ystävällinen tästä vinkkasi 😁❤️

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #21 : Huhtikuu 20, 2021, 09:30:00 »
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakaan.

😔 mulla ei asento vaikuta... (siis tässä asiassa😜)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #22 : Huhtikuu 20, 2021, 10:09:51 »
Mulla iPhone Pro Max 11 ja normaalisti pystyasennossa saanut silläkin repsut tykitettyä.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #23 : Huhtikuu 20, 2021, 10:42:53 »
Vaari yritti tyhmäpuhelimella. Vanha nokia ei tajua hommaa, oli sitten missä asennossa tahansa. Vaari itse on tietysti jo vaakatasossa. God help us all jos runosuoni taas kukkii ja tunteen palo iskee  :kiss:  :inlove:  :-*
Why so fragile?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #24 : Huhtikuu 20, 2021, 11:29:43 »
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.

Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #25 : Huhtikuu 20, 2021, 15:53:15 »
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakaan.

😔 mulla ei asento vaikuta... (siis tässä asiassa😜)

Mulla toimii kyl. Tää luuri on muistaakseni joku 8 plus tai jotain sinne päin. Jos sillä on mtn väliä.. 🤷‍♀️
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #26 : Huhtikuu 20, 2021, 15:59:44 »
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.

Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.

Annatko tyhmälle tarkemmat ohjeet. Huawei

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #27 : Huhtikuu 20, 2021, 16:21:10 »
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.

Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.

Annatko tyhmälle tarkemmat ohjeet. Huawei

Googlen Chrome-selaimessa asetusvalikko löytyy oikeasta yläkulmasta, kolme pistettä päällekkäin. Sieltä valikosta löytyy Tietokonesivusto. En tiedä onko Huawei kynäillyt jotain omaa selainta pakkaa sekoittamaan.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #28 : Huhtikuu 20, 2021, 16:27:31 »
Ei varmaan kannata huolestua, jos jää vastaamatta maineeseen laitettuihin kysymyksiin, tuskin kukaan nyt olettaakaan että niitä sieltä moni huomaisi tai vielä oikeasti vastaisi. Yksityisviestiä sitä laitetaan jos oikeasti vastauksia ollaan vailla.

Ja koska Applen tuotteet on kuitenkin vähemmistössä puhelimissa niin Android-maailmassa se maine-nappi löytyy ottamalla tietokonesivusto käyttöön sieltä valikosta.

Annatko tyhmälle tarkemmat ohjeet. Huawei

Googlen Chrome-selaimessa asetusvalikko löytyy oikeasta yläkulmasta, kolme pistettä päällekkäin. Sieltä valikosta löytyy Tietokonesivusto. En tiedä onko Huawei kynäillyt jotain omaa selainta pakkaa sekoittamaan.

Tänks. Olipa helppo :D

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #29 : Huhtikuu 20, 2021, 16:32:31 »
^ mulla toimii iphonessa maineen antaminen, kun kääntää puhelimen vaakaan.

😔 mulla ei asento vaikuta... (siis tässä asiassa😜)

Mulla toimii kyl. Tää luuri on muistaakseni joku 8 plus tai jotain sinne päin. Jos sillä on mtn väliä.. 🤷‍♀️

Mun 9:ssä ei vaan onnistu. Kokeilin Chrome-selaimessakin ja vaaka-asennossa (sekä itse, että luuri, jos se vaikuttaisi)... mutta ei kun ei! 😩

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #30 : Huhtikuu 27, 2021, 11:56:34 »
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅

 Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽‍♀️
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #31 : Huhtikuu 27, 2021, 12:00:06 »
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅

 Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽‍♀️

Voihan vastata yksärillä jos haluaa.
Hyvä olisi jos miehet laittaisi viestiä suoraan eikä kysymyksiä repukkaosioon.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #32 : Huhtikuu 27, 2021, 12:40:52 »
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅

 Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽‍♀️
Ei maineeseen voi vastata kun antamalla mainetta takaisin - joka onnistuu harvoin siihen saumaan TAI lähettämällä yksityisviestiä. Laittaa vaikka yksärin otsikoksi "maineeseen vastaaminen" niin hölmökin ymmärtää miksi saa yksärin.

Mutta edellinen sen hyvin sanoi et kysymykset voisi kysyä yksärillä eikä repukalla.
Vaarin mielestä repukalla on hyvä vittuilla jos oot joutunut ignore listalle  :laught: Kyllä vaari keinot keksii  :-*
Ja voi sillä kait jotakin kysyä jos yksityisviestit on pois käytöstä tai privaboksi täynnä.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #33 : Toukokuu 06, 2021, 14:45:43 »
En nyt oikein löytänyt suoraa vastausta tähän kysymykseen, niin kysytääs vielä, voiko maineeseen vastata mitenkään? Muuta kuin yksityisviestillä? Ja onko niihin yleensä tapana vastata, kyselee tyhmä aloittelija saitilla😂 Moni siellä on näkynyt ainakin tykittävän kysymyksiä, niin tämmöset mietteet tänään 😅

 Tai Nina näytti kyllä kirjoittaneen tuolla, että ei niihin kuulu vastata.. Mutta mulle tulee vähän hölmö ja töykeä olo jos siellä jotain kysellään, enkä sit vastaa mitään 🤷🏽‍♀️

Siis oikeesti?  :o
Kyssäreitä repukoilla??
Privat taitaa olla sitä varten...

Mulle ei ole repukoilla kyllä tainnut tulla juuri yhtään kyssäriä, mutta ehkä se johtuu siitä kun lavertelen kaiken jo tänne forkalle  :laught:

Mutta joo, en seuraa repukoita edes niin aktiivisesti et sinne kannattaisi kyssäreitä laittaa. Repukat mun mielestä on enemmän vain sellainen tykkää/ei tykkää jonkun postauksesta, johon sitten voi kirjoittaa saatesanat miksi diggaa jostain kirjoituksesta tai miksi ei. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #34 : Toukokuu 06, 2021, 14:56:56 »
Mutta joo, en seuraa repukoita edes niin aktiivisesti et sinne kannattaisi kyssäreitä laittaa. Repukat mun mielestä on enemmän vain sellainen tykkää/ei tykkää jonkun postauksesta, johon sitten voi kirjoittaa saatesanat miksi diggaa jostain kirjoituksesta tai miksi ei. :)

Ja kun niitä saatuja maineita ei taida mitenkään edes nähdä kuin 15 viimeisintä, joku jos saa sopivalla (liikkuvalla) kuvalla mainetta roppakaupalla kertalaakista niin sinnehän ne maineen saatesanat voivat hävitä huomaamatta. Huono paikka kysyä mitään mihin kaipaa vastausta.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #35 : Kesäkuu 11, 2021, 17:44:03 »
Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #36 : Kesäkuu 11, 2021, 17:52:22 »
Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Jos alkuunsa on yksi neliö ja uuden saa aina 100 pisteen välein niin viides tulee kun on 400 plakkarissa. Kuudetta ei saa enää niin helpolla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #37 : Kesäkuu 11, 2021, 17:53:25 »
Eli matkaa on vielä...🙂
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #38 : Kesäkuu 11, 2021, 18:07:59 »
^
Taisi olla 500
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maineeseen vastaaminen.
« Vastaus #39 : Kesäkuu 11, 2021, 18:08:37 »
Kertokaapa konkarit, kuinka paljon mainepisteitä tarvitaan viidenteen vihreään neliöön?
Kysyy nimimerkki viidettä metsästämässä.
Muistaakseni 400 mutta voi olla myös 500.
Jos alkuunsa on yksi neliö ja uuden saa aina 100 pisteen välein niin viides tulee kun on 400 plakkarissa. Kuudetta ei saa enää niin helpolla.

Näköjään 400 pojoa vaaditaan 5 palleroon. Kuudes on tosiaan vaikea saavuttaa. Käsittääkseni siihen vaaditaan vähintään kerran moden
Panemista. ;D
"Puolivallaton Leskimies"