Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!  (Luettu 9169 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #20 : Helmikuu 06, 2022, 09:59:55 »
..
Mutta useamman kerran vuodessa kun kuulee satunnaisista vastaavista tapauksista, niin niissä aikalailla 50/50 maksamatta jättää random asiakkaat ja vakkarit. ...

Joka toinen maksamatta jättänyt on vakkari??😳 Mä olen hämmästynyt.
Mä ihan selkeesti ymmärrän sanan vakkari jonkin verran erilailla.
Amator

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5053
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #21 : Helmikuu 06, 2022, 11:00:01 »
^ Meikäläinenkin jäi vähän ihmettelemään tuossa noita vakkareita. - Meinaan että toimivan ja hyväksi havaitun "suhteen" poikkasee tuolla sortilla lyhytnäköisesti. - Mutta toisaalta (ottaa siniset lasit silmiltään) ; varmaan moista tapahtuukin, on tapahtunut muuallakin.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #22 : Helmikuu 06, 2022, 11:38:17 »
..
Mutta useamman kerran vuodessa kun kuulee satunnaisista vastaavista tapauksista, niin niissä aikalailla 50/50 maksamatta jättää random asiakkaat ja vakkarit. ...

Joka toinen maksamatta jättänyt on vakkari??😳 Mä olen hämmästynyt.
Mä ihan selkeesti ymmärrän sanan vakkari jonkin verran erilailla.

Hese kanssa on hämmästynyt, siitä vakkarit jättää maksamatta.

Luulisi vakkarien tietävän, että se on todennäköisesti ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun pääsee tapamaan omaa vakkariaan.

Joskus kuulin omalta vakkarilta kuulin, että varsinkin pihit light-svedut yrittivät jättää maksattaa, ja venyttivät maksamista viime hetkeen; niin, että heille piti asiasta mainita. Ja sekos naista ärsytti.   

Meikämarakassi on Seepelin kanssa samalla linjalla: Vakkereita vaalitaan ja kohdellaan hyvin ja kunnioittavasti.   

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6712
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #23 : Helmikuu 06, 2022, 13:23:54 »
..
Mutta useamman kerran vuodessa kun kuulee satunnaisista vastaavista tapauksista, niin niissä aikalailla 50/50 maksamatta jättää random asiakkaat ja vakkarit. ...

Joka toinen maksamatta jättänyt on vakkari??😳 Mä olen hämmästynyt.
Mä ihan selkeesti ymmärrän sanan vakkari jonkin verran erilailla.

Hämmästelen tätä myös.. millainen vakkari jättää maksamatta? On kyllä todella tyly lopetus vakkarisuhteelle.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #24 : Helmikuu 06, 2022, 13:48:10 »
..
Mutta useamman kerran vuodessa kun kuulee satunnaisista vastaavista tapauksista, niin niissä aikalailla 50/50 maksamatta jättää random asiakkaat ja vakkarit. ...

Joka toinen maksamatta jättänyt on vakkari??😳 Mä olen hämmästynyt.
Mä ihan selkeesti ymmärrän sanan vakkari jonkin verran erilailla.

Satunnaisista tapauksista mitä olen kuullut niin aikalailla noin.
En toki ole alkanut tenttaamaan mitä kukin sillä vakkarilla on tarkoittanut, mutta oli aikoinaan ihan eka tällainen tapaus mistä kuulin jossa vuosien ahkeran tapailun jälkeen tyyppi päätti sitten jättää maksamatta. Tuossa on ehkä se että tuntemattomien kanssa noista huijauksista isompi osa jää todennäköisesti yrityksen asteelle, mutta noissa vakkarisuhteissa ehkä sitten helpompi saada tuo huijaus läpi. En tiedä.
Siihenhän se vakkarisuhde sitten tietysti kuitenkin aina päättyy.

Joten, ihan aina kaikilta se maksu etukäteen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #25 : Helmikuu 07, 2022, 14:52:43 »
Nähtävästi oppirahojen maksaminen käy myös toisin päinkin😅 Todella paskamaista vedätystä ja toivottavasti kyseinen heppu saa rangaistuksen ankarimman mukaan :whipping: Cash is King on ihan toimiva periaate. Käteinen käteen ennen kuin muuta tapahtuu👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #26 : Helmikuu 07, 2022, 16:12:17 »
Hämmästelen tätä myös.. millainen vakkari jättää maksamatta? On kyllä todella tyly lopetus vakkarisuhteelle.

Jaa, minä kun luulin, ettei ole mitään suhdetta, on vaan sarja toistuvia vierailuja saman hupakon luokse listahinnaston mukaan.

_
dijon on sinappi

Poissa Oddi

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #27 : Huhtikuu 06, 2022, 18:33:18 »
Yhdelle hupakolle unohdin maksaa, kerkesin melkeen autolle kun huomasin virheen. Palasin nöyrästi takasin ja kuittasin palvelun. Toiselle tytölle lainasin 500 mutta rahoja en ole vielä saanut takasin, odotan toiveikkaana.

Sain rahat takasin. En olis uskonut itsekkään mut niin vain kävi

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #28 : Huhtikuu 07, 2022, 05:15:27 »
MobilePaylla näkyy ainakin heti jos rahat maksettu ja miksei verkkopankki kuittikin käy jos näyttää sen heti. (Ei ehdi muokkaan sitä)

Tuo muka näyttää verkkopankin kuittia on muuten yksi millä huijataan.
Eli älkää ikinä hyväksykö mitään "maksan tilille" esityksiä paikan päällä, tilille maksussa rahat pitää näkyä siellä omalla tilillä ennen kuin kannattaa edes harkita steikkareiden jalkaan vetämistä.
Tilille maksu ei sitten ole useinkaan anonyymi maksutapa, joten tämä myös huomiona.

Mutta tässä duunissahan ei ole mitään syytä hyväksyä muuta kuin maksu käteisellä etukäteen, ja tsekatkaa ne setelit, koska väärällä rahalla on myös koitettu maksaa palveluntarjoajille.

Omilla toimintatavoilla pystyy välttymään mm. näiltä huijauksilta, joten tottakai ne omat rutiinit kannattaa hioa sellaisiksi, että huijareilla ei ole mahdollisuutta.

Tämä varoitus lähti liikkeelle huijarista joka teki tuota samaa monta kertaa (btw, rikosilmoitus on tehty & tyypin henkilöllisyyskin on selvillä), eli kyseessä ihan suunnitelmallinen rikos.
Mutta useamman kerran vuodessa kun kuulee satunnaisista vastaavista tapauksista, niin niissä aikalailla 50/50 maksamatta jättää random asiakkaat ja vakkarit. Mä en usko että ne on aina niin suunniteltuja juttuja, vaan osa todennäköisesti on ihan vain "tilaisuus tekee varkaan".
Noita tilaisuuksia ei siis vain kannata antaa. :)

https://www.youtube.com/watch?v=1z8o_E_eWRg

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #29 : Huhtikuu 07, 2022, 13:58:29 »
Yhdelle hupakolle unohdin maksaa, kerkesin melkeen autolle kun huomasin virheen. Palasin nöyrästi takasin ja kuittasin palvelun. Toiselle tytölle lainasin 500 mutta rahoja en ole vielä saanut takasin, odotan toiveikkaana.

Sain rahat takasin. En olis uskonut itsekkään mut niin vain kävi

Loistavaa! Vahvistaa käsitystäni, että seksityöntekijöillä on vastoin stereotyyppistä käsitystä korkeampi moraali kuin ihmisillä keskimäärin. Voin toki olla väärässäkin, mutta tällainen ennakkoluulo mulla.
#maksuseksionihanaa

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #30 : Huhtikuu 14, 2022, 09:41:22 »
Joskus ensimmäisen tapaamisen huumassa kumpikaan osapuoli ei aluksi ole muistanut ottaa asiaa puheeksi ja kahdesti olen itse muistuttanut lopputaputteluvaiheessa että raha kai pitäisi vielä maksaa.

Yhden kerran otin jutun esiin vähän vitsikkäästi, kysymällä "mitäs tähän tapaamiseeen mielestäsi vielä kuuluu?" kun vaatteet oli jo puettu. Kun vastaukseksi tuli häkeltynyt hiljaisuus, otin lompakon esiin. Helpotus oli silminnähtävä :) 
You and me, part-time lovers

Poissa Lola

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #31 : Heinäkuu 28, 2022, 20:02:32 »
Tänään kiihdyin nollasta sataan ilman erotiikkaa. 😏

Sain eteiseeni noin 60v, 175cm, hoikan suomalaisen miehen, jonka edellisestä parturikäynnistä oli selvästi vierähtänyt tovi ja hieman harmaantuvat luonnonkiharat peittivät jo hyvän matkaa korvat. Hän oli hyvin sulava. Nopeasti hän ohitti minut ja istui housut nilkoissa nojatuolissani. Kun kysyin olisiko ensin syytä ottaa esiin hieman kahisevaa, ehdotti hän 1/3 taksastani. Keräsin samantien hänen omaisuutensa nippuun ja kysyin kerääkö hän tavaransa kadulta vai poistuuko ne mukanaan ovesta? Hän ei ymmärtänyt hermostumistani vaan sanoi tämän olevan vasta neuvottelua. Ja koska oli ajatellut, että kävisi ehkä useamminkin, niin tutustumishinta olisi paikallaan. Nyt jälkeenpäin hieman harmittaa etten ottanut sitä satasta, ennenkuin pyysin häntä suksimaan v*****n.

Kaikki viestit olivat ystävällisiä ja ajan sopiminen oli helppoa. Mistään ei tullut tunnetta, että tämän "stadilaisen sporttisen miehen" mielestä hinnassani oli 70% ilmaa.
"I really want to kiss you, and not just on the lips "  - in Helsinki 💋

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #32 : Heinäkuu 29, 2022, 09:39:49 »
Aikamoinen tuo Lolan kokemus. Tommoset sairaat tyypit pitäis kyydittää jollekkin autiolle saarelle ja unohtaa sinne.

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #33 : Heinäkuu 29, 2022, 10:18:30 »
Niin vaikka se ois venkoilun jälkeen summan saattanut  kaivaakkin, tyhjää ajankuluttamista

ja " kalastelua " että laskisko hintaa...
kysyvälle vastataan

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #34 : Heinäkuu 29, 2022, 11:41:08 »
Jotenkin sitä välillä hairahtuu kuvittelemaan että turskilla olisi joku yhteinen ammattikoodisto, mutta sitten tulee aina näitä tapauksia ja muistaa, että näitä urpoja vain riittää kun julkisuudessa ei kerrota tarpeeksi selkeästi miten sitä seksiä oikein ostetaan oikein.

ps. tervetuloo lola saitille :)

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #35 : Heinäkuu 29, 2022, 14:26:26 »
Samaa tietenkin voisi kuvitella horoistakin, että heillä olisi joku yhteinen ammattikoodisto, mutta näinhän ei todellakaan ole.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varoitus palveluntarjoajille - huijari liikkeellä!
« Vastaus #36 : Heinäkuu 29, 2022, 16:37:57 »
Ei liity aiheeseen, mutta onpas Lolalla jäntevät sääret :inlove:
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4