Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuhmeliini Joensuu  (Luettu 11442 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #20 : Tammikuu 27, 2023, 07:19:40 »
Ymmärsikö minä nyt oikein, että joku kysyy hinnoista tai palveluista, niin jos ne eivät miellytä ja johda tapaamiseen joutuu Tuhmeliinin julkiselle ohari listalle :o

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1277
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #21 : Tammikuu 27, 2023, 08:07:15 »
Taas hyvä syy käyttää prepaidia. Enkä missään nimessä lähettäisi valokuvaani. Käsittämätöntä toimintaa.

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #22 : Helmikuu 01, 2023, 00:30:07 »
As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit

Aivan. Joo kik:ssä jutelin ja alkoi pyytää kuvia sekä sitten alkoi empiä koko hommaa. Ilmoitin vain lopuksi että ei taida onnistua tämä johon vastaus oli vain nii…

En ainakaan itse voi suositella.

Mikäli palveluntarjoajaa epäilyttää hänellä on oikeus pyytää varmistusta esim kuvien muodossa, säästyy monen aika.
epäilyttävää onkin siis, mikäli vastapuolelle kuvan lähettäminen ylitsepääsemätöntä. ;)
Mikä asiassa on epäilyttävää? En minä ainakaan lähettäisi pyydettäessä omia kuvia. Maksan rahalla ja jos se ei kelpaa, jätän väliin.

Ole mitä mieltä tahansa haluat, mutta palveluntarjoajalla on täysi oikeus pyytää kuva ennenkuin suostuu tapaamiseen.
Mikäli vaikeuksia laittaa kroppakuvansa niin parempi jättääkin välistä ;)

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #23 : Helmikuu 01, 2023, 00:44:48 »
Ymmärsikö minä nyt oikein, että joku kysyy hinnoista tai palveluista, niin jos ne eivät miellytä ja johda tapaamiseen joutuu Tuhmeliinin julkiselle ohari listalle :o

Mikäli herrat itse ottavat yhteyttä ja kysyvät seuraa, ja hinnan tmv kuultuaan, tai tyyliin parin sanan jälkeen häviävät koko keskustelusta sanaakaan sanomatta tai eivät saavu paikalle sovittuna aikana tai eivät halua laittaa kuvaansa tai muuta järkevää sanoa, antaa as nikkiänsä tai muuta vastaavaa (haluavat vain kuluttaa aikaas) niin veikkaanpa että säkin pitäisit jonkin sortin huijareina tällaisia sankareita. Itse ainakin valitettavan moneen törmännyt.
Tännekin ilmestyy näitä bullshit  julkaisuja (kas kummaa) aina sen jälkeen kun herroja ei ole hinta tai vastaava miellyttänyt ja ovat itse käyttäytyneet asiattomasti, tai ei ole kaikki mennytkään heidän mielenmukaisesti, osa taas puhtaasti pelkkiä häiriköitä, jotka luulee itsestään hieman liikoja.
Osa täällä kirjoittelijoita "tervepäisiä", mutta ei suinkaan läheskään kaikki.

Kiva jos sulle on sattunut rehellisiä, pelkästään mukavia miehiä kohdallesi, mut veikkaisinpa että säkin olet näihin tänkaltaisiin huijareihin törmännyt enempi kun muutamaan otteeseen!
 
Somessa on turhan easya haukkua nimettömänä. Toivottavasti herrat edes jotain mielihyvää saavat 😜

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #24 : Helmikuu 01, 2023, 07:49:33 »
Ymmärsikö minä nyt oikein, että joku kysyy hinnoista tai palveluista, niin jos ne eivät miellytä ja johda tapaamiseen joutuu Tuhmeliinin julkiselle ohari listalle :o

Mikäli herrat itse ottavat yhteyttä ja kysyvät seuraa, ja hinnan tmv kuultuaan, tai tyyliin parin sanan jälkeen häviävät koko keskustelusta sanaakaan sanomatta tai eivät saavu paikalle sovittuna aikana tai eivät halua laittaa kuvaansa tai muuta järkevää sanoa, antaa as nikkiänsä tai muuta vastaavaa (haluavat vain kuluttaa aikaas) niin veikkaanpa että säkin pitäisit jonkin sortin huijareina tällaisia sankareita.
Kiva jos sulle on sattunut rehellisiä, pelkästään mukavia miehiä kohdallesi, mut veikkaisinpa että säkin olet näihin tänkaltaisiin huijareihin törmännyt enempi kun muutamaan otteeseen!
 

Juu on minulle ohareita tehty, mutta en minä mitään listaa niistä jaksaisi pitää.
Mutta en minä siitä loukkaannu, jos kysyjälle ei minun hinnat tai palvelut käy, silloinhan keskustelua on turha jatkaa.
Haluat siis miesten vartalokuvia, miksi ihmeessä? Kasvokuvien pyytelijät perustelevat usein, ettei tule tuttu vastaan, mutta ehkä sinä tunnistat naapurin Penan vatsan perusteella.
Kiitos juu on sattunut vaan rehellisiä asiakkaita, enkä julkaise missään kenenkään nikkejä, vaikka tuhlaisi minun ihan vidun "kallisarvoista" aikaa kyselemällä hintoja tai muuta vidun "turhanpäiväistä".

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #25 : Helmikuu 01, 2023, 08:55:11 »

Ole mitä mieltä tahansa haluat, mutta palveluntarjoajalla on täysi oikeus pyytää kuva ennenkuin suostuu tapaamiseen.
Mikäli vaikeuksia laittaa kroppakuvansa niin parempi jättääkin välistä ;)

Photo stock male body.

Tuolla saa itsellensä minkä mallisen vartalon tahansa.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #26 : Helmikuu 01, 2023, 19:07:25 »
En kyllä ikinä laittaisi kuvaani naamasta tai edes kropasta kellekään neidolle. Ehkä jonkun Uuno Turhapuron kuvan voisin laittaa ja sanoa että paljon samaa näköä mutta isompi vatsa. Kyllä itselle riittää pt:n antama rehellinen kuvaus jos ei kiinnosta kuvia laittaa. Kuvatkin saattaa väliin olla vanhoja tai muokattuja.

Poissa Vieras0403

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #27 : Helmikuu 01, 2023, 23:58:32 »
Semmosta

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #28 : Maaliskuu 06, 2023, 21:47:57 »
Ymmärsikö minä nyt oikein, että joku kysyy hinnoista tai palveluista, niin jos ne eivät miellytä ja johda tapaamiseen joutuu Tuhmeliinin julkiselle ohari listalle :o

Mikäli herrat itse ottavat yhteyttä ja kysyvät seuraa, ja hinnan tmv kuultuaan, tai tyyliin parin sanan jälkeen häviävät koko keskustelusta sanaakaan sanomatta tai eivät saavu paikalle sovittuna aikana tai eivät halua laittaa kuvaansa tai muuta järkevää sanoa, antaa as nikkiänsä tai muuta vastaavaa (haluavat vain kuluttaa aikaas) niin veikkaanpa että säkin pitäisit jonkin sortin huijareina tällaisia sankareita.
Kiva jos sulle on sattunut rehellisiä, pelkästään mukavia miehiä kohdallesi, mut veikkaisinpa että säkin olet näihin tänkaltaisiin huijareihin törmännyt enempi kun muutamaan otteeseen!
 

Juu on minulle ohareita tehty, mutta en minä mitään listaa niistä jaksaisi pitää.
Mutta en minä siitä loukkaannu, jos kysyjälle ei minun hinnat tai palvelut käy, silloinhan keskustelua on turha jatkaa.
Haluat siis miesten vartalokuvia, miksi ihmeessä? Kasvokuvien pyytelijät perustelevat usein, ettei tule tuttu vastaan, mutta ehkä sinä tunnistat naapurin Penan vatsan perusteella.
Kiitos juu on sattunut vaan rehellisiä asiakkaita, enkä julkaise missään kenenkään nikkejä, vaikka tuhlaisi minun ihan vidun "kallisarvoista" aikaa kyselemällä hintoja tai muuta vidun "turhanpäiväistä".

Sinä olet sinä, olemme 2 eri ihmistä ;)

minusta reilua varoittaa muitakin palveluntarjoajia ettei mene aika hukkaan!
mikäli asiakas näkee minun vartalokuvani ja on tosissaan tulossa tapaamaan niin ei ole iso asia laittaa vartalokuva todistaakseen olevansa aito eikä huijari, esimerkiksi tietojenkalastelija.
Toivottavasti kohdallesi ei satukaan huijareita! itse nähnyt kaikenlaista!
eiköhän tämä toistemme kritisointi jo rupea riittämään.
kivaa talven jatkoa sinne! ;)

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #29 : Maaliskuu 06, 2023, 21:48:55 »
Kuvia pyytelee ja himpun sekava..

kertoisitko lisää toki? ;)

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #30 : Maaliskuu 06, 2023, 21:51:00 »
As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit

Aivan. Joo kik:ssä jutelin ja alkoi pyytää kuvia sekä sitten alkoi empiä koko hommaa. Ilmoitin vain lopuksi että ei taida onnistua tämä johon vastaus oli vain nii…

En ainakaan itse voi suositella.

jos itse et voi laittaa edes kroppakuvaasi niin kyllä varmasti hieman hämmentää.  ainakin itse vähän katson ketä luokseni otan, kuten varmasti sinäkin!
että enpä voi kommenttisi perusteella suositella sinuakaan kylään ottamaan.

Poissa UnicornInWonderland

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #31 : Maaliskuu 06, 2023, 21:53:15 »
As nimimerkistä päättelin kikin ja kirjoteltiin siellä, on vähän huono vastailemaan mut saatiin sovittua treffit

Aivan. Joo kik:ssä jutelin ja alkoi pyytää kuvia sekä sitten alkoi empiä koko hommaa. Ilmoitin vain lopuksi että ei taida onnistua tämä johon vastaus oli vain nii…

En ainakaan itse voi suositella.

Mikäli palveluntarjoajaa epäilyttää hänellä on oikeus pyytää varmistusta esim kuvien muodossa, säästyy monen aika.
epäilyttävää onkin siis, mikäli vastapuolelle kuvan lähettäminen ylitsepääsemätöntä. ;)
Mikä asiassa on epäilyttävää? En minä ainakaan lähettäisi pyydettäessä omia kuvia. Maksan rahalla ja jos se ei kelpaa, jätän väliin.

tarvitseeko tuota edes perustella? 🤣 se on oma valintasi jos et laita kuvaa ja jätät välistä! 🤗

Poissa jewmelter420

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #32 : Maaliskuu 07, 2023, 01:39:38 »
nyt on kyllä suomi prööt meininki 💩

Poissa Vietas1450

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuhmeliini Joensuu
« Vastaus #33 : Maaliskuu 11, 2023, 17:27:38 »
Jokaisen oma asia pyytääkö kuvia ja lähettääkö niitä, en ota siihen kantaa mutta itse asiaan eli millainen on Tuhmeliini: pieni, siro ja kaunis nainen. Todella tiukka herkku ja näkee että nauttii itsekin touhuista. On tullut käytyä useamman kerran ja käyn kyllä jatkossakin. Eikä ole tuppisuu vaan juttuseuraakin halutessaan saa.:behind: :kiss: