Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀  (Luettu 12693 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #60 : Maaliskuu 15, 2023, 11:09:00 »
jo yläasteella kolkuttelin 2metrisyyden portteja, joten kyllähän pituudesta on ollut hyötyä naiskentelussa. Hupakoiden luona siitä tuskin on ollut kauheasti hyötyä, vaikka toki jos hupakko luonnostaan kiihottuu siitä että olen pitkä niin voikai sillä teoriassa olla jotain hyötyä tässäkin touhussa.

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #61 : Maaliskuu 27, 2023, 19:39:43 »
Itsekin pitkänä miehenä olen usein saanut kehuja naisilta. Ei pituudella paljon ole merkitystä. No haittana on ehkä se että 69:ssä joutuu oikein lyhyen naisen kanssa kurkottamaan🤔

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #62 : Maaliskuu 30, 2024, 18:25:15 »
Tulipa tätä ketjua lukiessa mieleen ajatus, jota en ole ennen miettinyt. Olisi kiva rakastella itseäni pidemmän naisen kanssa joskus. Ei varmaan sen kummosempaa, mutta silti kokemus. Kenelläkään tullut vastaan pt:aa joka olisi 195 tai yli?😅

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #63 : Maaliskuu 30, 2024, 19:41:53 »
^ Onhan noita paljonkin, siis yli 195cm mies huoria joidan kyrvällä voit leikkiä kun tässä ei ilmeisesti sukupuolella ollut väliä.

Edittiä: ehkä mä laitan korkin kiinni. My Bad  :laught:
Why so fragile?

Paikalla Sapho

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #64 : Maaliskuu 30, 2024, 23:32:29 »
Tuolla pituudella on tyytyminen miehiin/transnaisiin, jos lähtisi toteuttamaan. Jatketaan juomista. :boozing:

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #65 : Maaliskuu 31, 2024, 08:48:26 »
Tulipa tätä ketjua lukiessa mieleen ajatus, jota en ole ennen miettinyt. Olisi kiva rakastella itseäni pidemmän naisen kanssa joskus. Ei varmaan sen kummosempaa, mutta silti kokemus. Kenelläkään tullut vastaan pt:aa joka olisi 195 tai yli?😅
Itse oon vaan 190cm, mutta oon tapaillu yhtä 180cm daamia. On siinä oma viehätys. Ei tarvii kumarrella, kun katsoo silmiin alkulämmöissä...
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 662
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #66 : Maaliskuu 31, 2024, 23:31:00 »
Ainoa negatiivinen kommentti on ollut niskan väsyminen suuteloinnissa, sekin ollut helposti korjattavissa. Seksissä asentojen suhteen ei ole ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia lyhyiden tai pitkien naisten kanssa. Ex-puolisoni on minun mittaiseni ja hänellä pituutta on kertynyt enemmän jalkoihin kuin minulla. Kaikenlaiset pystypanot oli siis helppoja, kun välineiden kohtaavuus oli saavutettavissa haara-asennon leveyttä säätelemällä.
Päivän moka vielä tekemättä?